![]() |
Citaat:
Hier nog recent bewijs uit Belgie vorig jaar, toen een potvis aanspoelde in Knokke Heist, uiteraard omdat hij in het nauw gedreven werd door de Kraken, voor wie Potvissen en Walvissen een lekkernij zijn. Ontkennen kan niet meer. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom is wat Parcifal zegt misschien wel mogelijk en wat Exodus zegt niet ? Ik moet het antwoord op uw vragen schuldig blijven, nét zoals jij geen bewijsbaar antwoord op mijn vragen kunt geven. En daar zal je het mee moeten doen.:-) Wat de believers beweren, is even geloofwaardig als wat degenen zeggen die niet in buitenaards bezoek, UFO's en al de rest geloven. Wat mij betreft, ik ben iemand die probeert objectief te zijn.Buitenaards leven, en bezoek van zulke wezens aan onze aarde, lijken mij helemaal niet zo onvoorstelbaar als bvb Parcifal. Maar dat heb ik al 100 keren geschreven.' Begin het beu te worden. Boter aan de galg om mensen iets te proberen uitleggen wat zij niet WILLEN geloven. |
Citaat:
Ik ga dat zeker niet als flauwe zever wegzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen dus uw standpunt samenvatten als : "Alles kan". Ok hoor, meer woorden hoef je er ook verder niet aan vuil te maken vind ik. |
Meneer, gelooft u in monsters uit de holle aarde?
|
Eekhoorns op Mercurius!
|
Zwaardvissen in de Nete!
|
Citaat:
En inderdaad, alles kan. Er zijn realiteiten waar gedachten onmiddellijk realiteit worden, dus alles kan. Alles wat je je kan inbeelden kan. Alles kan realiteit worden. Vaste materie is slechts een illusie. De vastheid van onze materie is een illusie. Onze vaste materie en gebeurtenissen in de fysische realiteit spiegelt zich ook naar onze gedachten maar veel trager. We zien niet onmiddelijk het effect van onze emoties en onze gedachten zoals in de hogere realiteiten . Maar ook hier geldt, wat gij zaait zult gij oogsten. In onze fysische realiteit is het dus geen kwestie van "wat kan?", maar "wat IS?". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een "echte" Reptellian ziet dat er groen uit ?
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Komodovaraan Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leven in een fantasiewereld! |
Citaat:
Zalig zijn de armen van geest. Een leuk leven verder nog, Jack. En laat nu de grote mensen maar onder elkaar verderpraten. ( Psst, uw pintje staat klaar ;-) ) |
Citaat:
De kern van de samenzwering zit erin het beeld van de realiteit zo klein mogelijk te houden, en ons enkel te focussen op het materiele. Dit is in het voordeel van diegene die ons heimelijk besturen, die ook hun connectie hebben met de grotere realiteit. Hiervoor wordt er zoveel afgeschermd en beperkt.De stelling alles wat je weet is verkeerd is een zware, maar helaas wel grotendeels een juiste. De meeste mensen geloven in een sprookje. De evolutietheorie is een sprookje. De officiele geschiedenis van de mensheid is een sprookje. In werkelijkheid is de geschiedenis van de mensheid verweven met buitenaardsen en andere planeten, en de hogere realiteiten. Onze menselijke geschiedenis is verwezen met menselijke beschavingen op Venus, Mars, en Maldek. Maldek was de planeet die na een catastrofe uit elkaar is gevallen en nu de asteroidengordel tussen Jupiter en Mars vormt. |
Het is eenzaam aan de top. En in't zothuis ook blijkbaar. Nog ene en jullie kunnen kaarten.
|
Citaat:
Jij niet. Is dat ook onwetendheid? |
Citaat:
Ik dacht het al... |
Citaat:
Waar blijven ze het toch vinden... |
Citaat:
Another Jack kent de dt-regel !!!!!:clapping: Je bent een grote jongen, Jack ! Je hebt een pintje verdiend.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het écht zo onvoorstelbaar dat het lot der mensheid samengaat met dit van andere wezens, op andere planeten ? Net zoals alle leven op aarde aan elkaar gelinkt is, kan het leven " tout court ", op �*lle mogelijke planeten ook van elkaar afhangen. Het lijkt mij zelfs logisch dat het héle universum een geheel is, waarin �*lle dingen invloed hebben op elkaar. |
Citaat:
Onze origines gaan tot op de planeet Maldek en jij weet er niets over?? Wie is er hier onwetend, eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: whoehaha |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Plan%C3%A8te_V Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be