Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Antoon 20 juli 2012 14:30

En ik was bericht nummer 6000. Niet dat het zo belangrijk was, daar niet van.

Creed 21 juli 2012 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808176)
Volgens Doctor Edgar Mitchell, de 6 de astronaut die op de maan wandelde in 1971, bestaan er wel degelijk buitenaardse intelligente wezens , en zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio.
Tot nu toe zijn de bevolkingen continu gedesinformeerd geweest hierover, steeds volgens Edgar Mitchell .
Komende van een doorsnee forummer zou men over zulke uitspraken mischien smalend glimlachen, maar komende van een geleerde, en astronaut, wereldwijd gerespecteerd...? Wie gelooft erin, wie niet ? Waarom ?
Bron : News France

http://youtu.be/l31UUl5SyXk

They're here! Even Hollywood says so.

AnarchoChristophe 21 juli 2012 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6223022)
Ze zijn hier, ze tonen zich soms ook, maar uiteraard niet en plein publiek vanwege de schok dat dit aan onze maatschappij zou bezorgen. Ze tonen zich wel aan individuen, de zogenaamde abducteees of contactees.

Van officiele kant moeten we niet teveel verwachten want iedereen die er een beetje van weet, weet dat ze ons de waarheid niet zullen vertellen.

Ik heb het ook niet over de officiele kant. Er zijn genoeg commerciële satellieten, radio-stations etc. En niemand kan ons een broadcast of signaal laten horen uit de ruimte, die boemt van het intelligent leven? Sterk verhaal.

Creed 22 juli 2012 02:10

Welcome to earth, you MF'er!
http://youtu.be/OfPWpEKhgfk

exodus 30 juli 2012 11:05

Citaat:

Australiër ontmoette interdimensionaal wezen (video)
vrijdag, 27 juli 2012 12:33 geplaatst in:

UFO Peter Maxwell SlatteryEind vorige maand was Peter Maxwell Slattery te gast in het Australische ontbijtprogramma Sunrise.

Al vaak heeft hij onbekende vliegende objecten waargenomen in de buurt van zijn woonplaats in de staat Nieuw-Zuid-Wales. Hij was 12 jaar oud toen hij zijn eerste UFO zag.

Het object was volgens Slattery vele malen groter dan een voetbalveld en had de vorm van een schotel. Na jarenlang onderzoek te hebben gedaan en veel getuigen te hebben gesproken is het voor hem een duidelijke zaak.

Multidimensionaal wezen

Slattery heeft naar eigen zeggen ook een buitenaards wezen ontmoet. Het was een multidimensionaal wezen dat veel verder ontwikkeld is dan ons, aldus de Australiër. Ze eten niet en kunnen gemakkelijk van de ene dimensie naar de andere gaan.

Ze zijn al geland en hebben al veel mensen bezocht, voegt Slattery toe. Neem kapitein Robert Salas. Hij zag hoe UFO’s kernwapens hebben uitgeschakeld op een vliegbasis en is bereid te getuigen voor het Amerikaanse congres. Intussen hebben zich nog 500 andere militairen gemeld met soortgelijke ervaringen.
Filmpje:

http://www.niburu.nl/et/australier-o...zen-video.html

Another Jack 30 juli 2012 11:07

Heb je er eentje gevonden??

Vigilante VL 30 juli 2012 12:09

Die Chinezen en hun speelgoed toch...

exodus 7 augustus 2012 09:18

Citaat:

Oud-luchtmachtkolonel: er waren twee Roswellincidenten
maandag, 06 augustus 2012 17:07 geplaatst in:

Volgens gepensioneerd luitenant-kolonel Richard French zijn in 1947 twee objecten neergestort nabij Roswell.



Het eerste toestel werd volgens hem neergehaald door een experimenteel Amerikaans vliegtuig dat werd ingezet vanaf White Sands.

Door een elektromagnetisch pulswapen verloor de UFO de controle over zijn besturingssystemen, aldus French.

Oud-legerkolonel John Alexander trekt de uitspraken van French in twijfel. “In de tachtiger jaren ontwikkelde ik alle pulswapensystemen. We hadden zulke wapens in die tijd nog niet. In de zestiger jaren hadden we een lasersysteem, maar het bereik ervan was zeer beperkt,” legde Alexander uit. Hij wil dat het leger amnestie verleent aan militairen die over hun UFO-ervaringen willen spreken.

Overlevenden

French hoorde van een andere legerofficier van White Sands Proving Grounds in Nieuw-Mexico hoe de UFO werd neergehaald. In het gebied werden veel wapensystemen getest.

Volgens French stortte enkele dagen later nog een UFO neer nabij Roswell. “Dat was op enkele kilometers van de oorspronkelijke crash,” zei hij. “We dachten dat ze in het gebied waren vanwege de wrakstukken en overlevenden van de eerste crash. Ik heb het over de wezens uit de ruimte, van wie de UFO was.”

Inscripties

“Ik heb foto’s gezien van de UFO met inscripties die leken op de Arabische taal,” ging hij verder. “Het waren foto’s in een map waar ik doorheen bladerde.”

Onlangs vertelde oud-CIA-agent Chase Brandon dat hij op het hoofdkwartier van de CIA in de negentiger jaren een doos aantrof met het opschrift ‘Roswell’. Hem werd duidelijk dat een toestel van buiten de aarde was neergekomen in de buurt van Roswell.

Bron: Huffingtonpost.com

Micele 7 augustus 2012 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6249283)
Heb je er eentje gevonden??

mond vol tanden ?

Micele 7 augustus 2012 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6249402)
Die Chinezen en hun speelgoed toch...

ook niets te zeggen.

exodus 26 september 2012 08:27

Citaat:

Oud-luchtmachtkolonel: overheid moffelt informatie over UFO's weg

dinsdag, 25 september 2012 17:10 geplaatst in:
UFO



Oud-legerkolonel: overheid moffelt informatie over UFO's wegDe federale overheid stopt informatie over een geheim agentschap dat zich bezighoudt met mogelijk buitenaards bezoek in de doofpot. Dat stelt oud-luchtmachtkolonel Charles Halt.

Halt beschuldigt de regering daarnaast van het onderdrukken van informatie. Hij sprak zaterdagavond voor een publiek van zo’n 200 mensen in een museum.

Naast Halt spraken twee oud-officieren van de Amerikaanse luchtmacht die betrokken waren bij het beruchte Project Blue Book, een onderzoek dat de luchtmacht tot 1969 deed naar UFO’s, en een voormalig onderzoeker van het Britse ministerie van Defensie tijdens een bijeenkomst in het National Atomic Testing Museum in Paradise, Nevada met als titel Military UFOs: Secrets Revealed.

Verzuild

Halt was begin tachtiger jaren commandant van vliegbasis RAF Bentwaters in Engeland waar hij in december 1980 verschillende UFO’s heeft waargenomen. Hij is van mening dat de objecten die hij en zijn collega’s hebben gezien buitenaards of interdimensionaal waren.

“Veel mensen zeggen dat het tijd wordt dat de overheid een agentschap vormt om het onderwerp te verkennen,” zei Halt. “Er bestaat al een agentschap, sterk verzuild, dat hier jarenlang onderzoek naar heeft gedaan en onze inlichtingendiensten zijn er nauw bij betrokken. Zij weten waarschijnlijk niet eens wat er gebeurt wanneer ze de data hebben verzameld en doorsturen.”

“De afgelopen jaren hebben de Britten enorme hoeveelheden informatie vrijgegeven, maar je zult niemand horen over officiële conclusies of wat er gebeurd is rond Bentwaters,” ging hij verder. “Toen de documenten werden geopenbaard ontbrak alle informatie over die periode.”
http://www.niburu.nl/ufo/oud-luchtma...ufo-s-weg.html

K.Alf 27 september 2012 12:18

Niburi dit, niburu dat ....
Feit dat je jouw wereldbeeld uit een site haalt zegt hoe kritisch je wel bent ..

http://www.powned.tv/nieuws/tech/201...treetview.html

Carnivore 27 september 2012 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6234957)
Welcome to earth, you MF'er!
http://youtu.be/OfPWpEKhgfk

tja.. los van de film en de aliens hun bedoeling daarin...

Zo gaat het hier, op ònze bol, he!?
"Oep �* bakkes!"

Argusx43 28 september 2012 21:42

Iets dat al een tijd meegaat: UFO's die te zien zouden zijn in oude schilderijen. Is hiermee toch wel volledig debunked . Gewoon een traditionele weergave van zon en maan.

UFO's in Art - AA Debunked
http://www.youtube.com/watch?v=uUUzQ...eature=g-all-u

Micele 28 september 2012 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 6346661)
Iets dat al een tijd meegaat: UFO's die te zien zouden zijn in oude schilderijen. Is hiermee toch wel volledig debunked . Gewoon een traditionele weergave van zon en maan.

UFO's in Art - AA Debunked
http://www.youtube.com/watch?v=uUUzQ...eature=g-all-u

Dan hebben ze toch al iets debunked, ocharme toch oude schilderijen. ;-)

Mind = Blown 28 september 2012 23:49

Mag ik stellen dat we over het UFO-tijdperk zo een beetje heen zijn?

(David Icke, Stan Friedman of hoe die gasten ook heetten etc, project disclosure, niburu, 2012, ...)

Allemaal zijn ze waarschijnlijk net rijk genoeg geworden van die boeken- en videoreeksen, de conventies, de reisjes, de interviews, enz.. maar nu is het wel erg stil uit die hoek als je het mij vraagt.

Zit David Icke nu ergens thuis in een hoekje voorraden aan te leggen tegen 21 december of ligt hij ergens met zijn vrouw op een of ander strand te genieten van al die poen?

Wat er ook van zij, van mij mag iedereen geloven in UFO's, Sinterklaas, het Vliegend Spaghettimonster, Jeebus Chraist, de paashaas, whatever.
De mensen die een eurootje in de schaal leggen tijdens de mis, zijn vaak veel hypocrieter en dommer dan de gemiddelde UFO-believer.

Dat hele new age wereldje is volkomen onschuldig als je het grote plaatje bekijkt, alleen is het wel een dure hobby. Maar wie ben ik om daar met de beschuldigende vinger te gaan staan wijzen.
Liever iemand een voorliefde voor buitenaards leven, dan een adept van een of andere pleurisreligie die al eeuwen de mensen het leven zuur maakt.

Als we dan toch moeten geloven, kunnen we gelijk niet allemaal de katholieke kerk, de islam en al de rest van de onverdraagzame sekten opdoeken? Vanaf nu was Jezus een fucking grey alien voor mijn part en Mohammed een Klingon van de planeet Kryptonite.

Klinkt alvast veel aanlokkelijker dan die incestueuze troep van de heilige drievuldigheid, de kinderbruidjes, het fatwa's en intifada's, enz..



Kent iemand een Alien? Dan mag men die altijd eens langs sturen. Om te praten ofzo, of te chillen. Want van die anale sondes, daar ben ik niet zo voor.

Argusx43 29 september 2012 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mind = Blown (Bericht 6346805)
Mag ik stellen dat we over het UFO-tijdperk zo een beetje heen zijn?

(David Icke, Stan Friedman of hoe die gasten ook heetten etc, project disclosure, niburu, 2012, ...)

Allemaal zijn ze waarschijnlijk net rijk genoeg geworden van die boeken- en videoreeksen, de conventies, de reisjes, de interviews, enz.. maar nu is het wel erg stil uit die hoek als je het mij vraagt.

Zit David Icke nu ergens thuis in een hoekje voorraden aan te leggen tegen 21 december of ligt hij ergens met zijn vrouw op een of ander strand te genieten van al die poen?

Wat er ook van zij, van mij mag iedereen geloven in UFO's, Sinterklaas, het Vliegend Spaghettimonster, Jeebus Chraist, de paashaas, whatever.
De mensen die een eurootje in de schaal leggen tijdens de mis, zijn vaak veel hypocrieter en dommer dan de gemiddelde UFO-believer.

Dat hele new age wereldje is volkomen onschuldig als je het grote plaatje bekijkt, alleen is het wel een dure hobby. Maar wie ben ik om daar met de beschuldigende vinger te gaan staan wijzen.
Liever iemand een voorliefde voor buitenaards leven, dan een adept van een of andere pleurisreligie die al eeuwen de mensen het leven zuur maakt.

Als we dan toch moeten geloven, kunnen we gelijk niet allemaal de katholieke kerk, de islam en al de rest van de onverdraagzame sekten opdoeken? Vanaf nu was Jezus een fucking grey alien voor mijn part en Mohammed een Klingon van de planeet Kryptonite.

Klinkt alvast veel aanlokkelijker dan die incestueuze troep van de heilige drievuldigheid, de kinderbruidjes, het fatwa's en intifada's, enz..



Kent iemand een Alien? Dan mag men die altijd eens langs sturen. Om te praten ofzo, of te chillen. Want van die anale sondes, daar ben ik niet zo voor.

Moet nog beginnen.
http://www.youtube.com/watch?v=USOOWsgbqf0

Dixie 29 september 2012 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 6346825)

:roll: weeral 15 min kostbare tijd verloren, zo'n ufo kan men maken met onderdelen van je lokale hobbyshop :lol:

Mind = Blown 29 september 2012 16:40

De politieke relevantie van religie is al langer bewezen, maar ik denk dat verhaaltjes over de Boogieman en de verschrikkelijke Yeti's ook niet te onderschatten zijn.

Als de overheid miljoenen mensen kan boeien met fantasieverhalen en koudeoorlogspelletjes ivm UFO's en dat steeds weer zo ongeveer tijdens een verkiezing moet oplaaien, dan zijn de links al gauw gelegd. Maar misschien ben ik hier wel de conspiracy theorist :)

exodus 1 oktober 2012 08:17

Citaat:

UFO's zijn echt: oud-luchtmachtkolonel wil heropening Blue Book
vrijdag, 28 september 2012 13:41 geplaatst in:


UFO's zijn echt: oud-luchtmachtkolonel wil heropening Blue BookDe gepensioneerde Amerikaanse kolonel Robert Friend, voormalig directeur van Project Blue Book, heeft gezegd dat de wetenschap zich moet blijven bezighouden met het mysterie van vliegende schotels.

Friend werd in 1958 directeur van Blue Book, de officiële studie van de Amerikaanse luchtmacht naar UFO’s.

“Toen ik het programma overnam schreef ik twee studies waarin ik een aanbeveling deed om UFO’s door een ander agentschap te laten onderzoek en analyseren,” zei Friend. Hij sprak onlangs tijdens een bijeenkomst in het National Atomic Testing Museum in Las Vegas.

Darpa

De 92-jarige kolonel had indertijd gesprekken met meer luchtmachtpiloten dan de meeste mensen ooit zullen ontmoeten. Hij luisterde naar hun verhalen over vreemde zaken die ze in de lucht hadden meegemaakt. Vaak ging het om objecten die zeer dicht bij het vliegtuig waren gekomen.

Ondanks de meer dan 700 zaken die als ‘ongeïdentificeerd’ waren gelabeld, werd Blue Blook in 1969 beëindigd. De conclusie van het project luidde dat UFO’s geen bedreiging vormden voor de nationale veiligheid en dat hun technologische mogelijkheden niet geavanceerder waren dan wat op basis van de wetenschappelijke kennis in die tijd realiseerbaar was.

Friend, zelf tot 1963 directeur van Blue Book, was het niet eens met de officiële bevindingen. Onder zijn leiding probeerde hij de UFO-waarnemingen tevergeefs onder te brengen bij het Defense Advanced Research Projects Agency (Darpa), een instituut van het Amerikaanse ministerie van Defensie dat verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van militaire technologie, en de ruimtevaartorganisatie NASA.
http://www.niburu.nl/ufo/ufo-s-zijn-...blue-book.html


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be