Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

CUFI 29 maart 2021 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9642360)
Bovendien is heel het ufo gebeuren m.b.t. de vliegende tuigen een verhaal van tuigen die qua prestaties onze technologie ver te boven gaan. En daarom zeggen sommigen: "het kan niet waar zijn omdat het (technisch) onmogelijk is."

Het is een beetje zoals de betovergrootmoeder zou gezegd hebben: "men kan niet op de maan landen omdat de afstand te groot is en de mens niet kan vliegen." En in de tijd van de grootmoeder was dit ook de waarheid.

Die gast uit die laatste youtube zei dat ze eigenlijk de natuurwetten niet tarten, maar ons begrip ervan tarten. Hij zei dat het allemaal te verklaren was via quantum mechanica.
Dan trekken ze dat door naar die laatste vondst van CERN.
Er gaat iets gebeuren peinsek..

Het Oosten 29 maart 2021 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9642377)
Die gast uit die laatste youtube zei dat ze eigenlijk de natuurwetten niet tarten, maar ons begrip ervan tarten. Hij zei dat het allemaal te verklaren was via quantum mechanica.
Dan trekken ze dat door naar die laatste vondst van CERN.
Er gaat iets gebeuren peinsek..

Zo las ik ooit (ik geef het als scepticus maar voor wat het waard is want het veronderstelt het bestaan van aliens die met mensen een gesprek aangaan) dat zolang de mens niet door heeft, begrepen heeft, wat het universum eigenlijk 'is' , zo vertelde een 'alien' in het (voor het overige vrij ernstig) boek, zolang zal de mensheid niet kunnen worden opgenomen in de rij van interessante beschavingen die echt de moeite waard zijn. Dus we hebben nog werk voor de boeg.

Up to you again to believe all this.

Het Oosten 29 maart 2021 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9642333)
Dat is een goede omschrijving van deze draad. :D

We zullen zien wat de Amerikanen ons in juni in hun beloofde rapport hieromtrent zullen mededelen. Misschien worden we 'wat' wijzer.

jogo 29 maart 2021 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9641786)
Waar is de tijd dat men ufo’s vlugvlug afdeed als zijnde een ‘zwerm wilde ganzen’, of als ‘moerasgas’ , of als de ’reflecties van een vuurtoren’, enz, enz. .

Waar is de tijd dat men veel mindelen en tijd besteed aan het afluisteren van de ruimte in de hoop op signalen van intelligent leven te ontvangen...

CUFI 29 maart 2021 21:37

Begint het te dagen?
https://m.youtube.com/watch?v=_IGONkt0fT0

And except those days should be shortened, there should no flesh be saved: but for the elect's sake those days shall be shortened

jogo 31 maart 2021 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9641786)
Waar is de tijd dat men ufo’s vlugvlug afdeed als zijnde een ‘zwerm wilde ganzen’, of als ‘moerasgas’ , of als de ’reflecties van een vuurtoren’, enz, enz. .

Als gij iets ziet wat ge niet meteen kunt verklaren denkt ge toch aan het meest waarschijnlijke, of zijt gij anders.?

Vlad 1 april 2021 04:27

Hier het bewijs dat aliens bestaan. :lol:

CUFI 1 april 2021 06:39

De info die geheime diensten aan het congres moesten delen over ufo’s ... is uitgesteld

Het Oosten 1 april 2021 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9644695)
De info die geheime diensten aan het congres moesten delen over ufo’s ... is uitgesteld


According to a torrent of shares on Twitter and Facebook, Israel's former head of space security, Haim Eshed, like former Canadian minister of national defence Paul Hellyer before him, says there really are aliens out there. But Eshed has gone a step further, declaring that a "galactic federation" not only exists but had rejected our membership because we just aren't ready.
(CBC, 2020)

Of het waar is weet ik niet, maar dat we niet klaar zijn en vrij 'achterlijk' moesten er zulke aliens bestaan, is een feit.

parcifal 3 april 2021 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9644695)
De info die geheime diensten aan het congres moesten delen over ufo’s ... is uitgesteld

Wat een verrassing.

Dansen om de dode mus, episode 4896.

parcifal 3 april 2021 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9642419)
We zullen zien wat de Amerikanen ons in juni in hun beloofde rapport hieromtrent zullen mededelen. Misschien worden we 'wat' wijzer.

Temper je verwachtingen maar alvast.

Yog Sothoth 3 april 2021 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9645294)
According to a torrent of shares on Twitter and Facebook, Israel's former head of space security, Haim Eshed, like former Canadian minister of national defence Paul Hellyer before him, says there really are aliens out there. But Eshed has gone a step further, declaring that a "galactic federation" not only exists but had rejected our membership because we just aren't ready.
(CBC, 2020)

Of het waar is weet ik niet, maar dat we niet klaar zijn en vrij 'achterlijk' moesten er zulke aliens bestaan, is een feit.

Voormalig... Altijd weer voormalig! Nooit eens iemand die nog steeds in functie is. En heeft hij ook bewijs voor het bestaan van dat galactisch clubje waarvoor we niet cool genoeg zijn, of moeten we hem weer op zijn woord geloven? Ah ja, want het is een voormalig hoofd van space security... zo iemand kan toch onmogelijk liegen of iets verzinnen?

Het Oosten 3 april 2021 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9647092)
Voormalig... Altijd weer voormalig! Nooit eens iemand die nog steeds in functie is. En heeft hij ook bewijs voor het bestaan van dat galactisch clubje waarvoor we niet cool genoeg zijn, of moeten we hem weer op zijn woord geloven? Ah ja, want het is een voormalig hoofd van space security... zo iemand kan toch onmogelijk liegen of iets verzinnen?

Nochtans niet zo moeilijk te begrijpen. Een 'voormalige' in een hogere overheidsfunctie kan het zich natuurlijk meer permitteren om dingen te vertellen die niet 'salonfähig' zijn.

Micele 3 april 2021 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9647092)
Voormalig... Altijd weer voormalig! Nooit eens iemand die nog steeds in functie is.

Mensen in specifieke functie zijn gebonden aan hun zwijgplicht betreft vertrouwelijke informatie.

Zolang ze actief in functie zijn moeten ze elk jaar een betreffend document lezen en ondertekenen. Eenmaal op pensioen hoeft die ondertekening niet meer.

CUFI 3 april 2021 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9646952)
Wat een verrassing.

Dansen om de dode mus, episode 4896.

But in the end, hebben we hun bevestiging nodig?
Mensen channelen al millennia met dimensionele wezens en zien ze al millennia vliegen.

Ik danste niet. Ik weet reeds waarmee we te maken hebben.

Micele 3 april 2021 16:44

Ex-minister defensie van Canada, een van de belangrijkste Nato landen.

Toen 90 jaar oud en voor de hele wereld:

Citaat:

https://www.youtube.com/watch?v=JDuqZbjxB_E

UFO ALIEN DISCLOSURE By Canadian Minister of Defence MAY 2013
Citaat:

https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hellyer

Paul Theodore Hellyer PC (born 6 August 1923) is a Canadian engineer, politician, writer, and commentator. He is the longest serving current member of the Privy Council of Canada, just ahead of Prince Philip.[1]

16th Minister of National Defence

In office
22 April 1963 – 18 September 1967
Ook om te smullen:

https://siberiantimes.com/other/othe...-deepest-lake/

Yog Sothoth 3 april 2021 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9647111)
Mensen in specifieke functie zijn gebonden aan hun zwijgplicht betreft vertrouwelijke informatie.

Zolang ze actief in functie zijn moeten ze elk jaar een betreffend document lezen en ondertekenen. Eenmaal op pensioen hoeft die ondertekening niet meer.

Wat is dat voor onzin? Geheime informatie blijft geheime informatie, of je nu op pensioen bent of niet verandert daar niets aan. Als ik bedrijfsgeheimen van mijn voormalige werkgever openbaar maak heb ik een klacht aan mijn been, ook al werk ik er al twintig jaar niet meer.

Micele 3 april 2021 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9647126)
Wat is dat voor onzin? Geheime informatie blijft geheime informatie, of je nu op pensioen bent of niet verandert daar niets aan. Als ik bedrijfsgeheimen van mijn voormalige werkgever openbaar maak heb ik een klacht aan mijn been, ook al werk ik er al twintig jaar niet meer.

En als je er dan nog werkt verlies je uw job ook nog. En krijg je een soort stempel. ;-)

Dat is geen onzin. Ik heb heb het tot aan mijn pensioen moeten ondertekenen.
(Nato Secret ;-))

Kun je me de straf verraden die de ex-minister van Canada kreeg? lol

https://www.youtube.com/watch?v=JDuqZbjxB_E

Die informatie zal toen wel gedeclassificeerd zijn (~50 jaar later)

Maar dat is geen reden om aan de geloofwaardigheid van die persoon te twijfelen.

Het Oosten 3 april 2021 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9647144)
En als je er dan nog werkt verlies je uw job ook nog. En krijg je een soort stempel. ;-)

Dat is geen onzin. Ik heb heb het tot aan mijn pensioen moeten ondertekenen.
(Nato Secret ;-))

Kun je me de straf verraden die de ex-minister van Canada kreeg? lol

https://www.youtube.com/watch?v=JDuqZbjxB_E

Die informatie zal toen wel gedeclassificeerd zijn (~50 jaar later)

Maar dat is geen reden om aan de geloofwaardigheid van die persoon te twijfelen.

Bill Uhouse had ook zo'n verklaring ondertekend, zo stelde hij in een interview. Hij verklaarde later dat hij ontslagen was van de verplichting gestipuleerd in deze verklaring vanaf het ogenblik dat hij op pensioen was.

Van de andere kant kan ik me toch indenken dat er sommige dingen geheim moeten blijven, ook al is men op pensioen.

jogo 3 april 2021 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9647110)
Nochtans niet zo moeilijk te begrijpen. Een 'voormalige' in een hogere overheidsfunctie kan het zich natuurlijk meer permitteren om dingen te vertellen die niet 'salonfähig' zijn.

Straf dat een bezoek van buitenaardse, dat onze kennis, cultuur, geschiedenis... op zijn kop zet zo gevoelig is aan salonfahigheid.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be