Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Frank51 1 mei 2015 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7638058)
Het feit dat u een theorie waardeert a.d.h.v. het jaartal waarin ze voor het eerst gepostuleert of geformuleerd werd zegt veel, heel veel...

Yep. In 1500 was de Aarde nog plat. En jij met de bolle aarde theorie vloog op de brandstapel

Yog Sothoth 1 mei 2015 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7638073)
Yep. In 1500 was de Aarde nog plat. En jij met de bolle aarde theorie vloog op de brandstapel

Wat dus bullshit is, al sinds de oude Grieken was geweten dat de aarde rond is.

doremi 1 mei 2015 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7638082)
Wat dus bullshit is, al sinds de oude Grieken was geweten dat de aarde rond is.

Ik vrees dat noch fysica, geologie, biologie, geschiedenis, ingenieurswetenschappen enz. aan deze heren besteed zijn. Een betere demonstratie van schoenmaker blijf bij uw leest bestaat er niet.

Qua retorica toch ook nog deze: het brandstapel argument is trouwens ook wel een hele lichte he. is Hekserij dan ook bestaande, die werden immers ook verbrand?

Frank51 1 mei 2015 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7638093)
Ik vrees dat noch fysica, geologie, biologie, geschiedenis, ingenieurswetenschappen enz. aan deze heren besteed zijn. Een betere demonstratie van schoenmaker blijf bij uw leest bestaat er niet.

Qua retorica toch ook nog deze: het brandstapel argument is trouwens ook wel een hele lichte he. is Hekserij dan ook bestaande, die werden immers ook verbrand?

Heel zwak. Doen alsof jullie er iets van kennen en totaal niks van inbreng. Hier zitten weer vrijmetselaars. Typisch.

Dat er 700km diep een oceaan gevonden is ter grote van deze op de aardbol strookt niet echt met jullie aangeleerd model he?
Hoe arrogant kun je zijn als je denkt alles over geologie te weten?
Als het in het boekje staat, en je hebt 10/10 voor aardrijkskunde, weet je alles! Haha! :):):)
"We zitten aan de top van de wetenschappelijke kennis! En ik zit in een loge!" "Heil Satan". Nee. Zo werkt het niet.

Frank51 1 mei 2015 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7638082)
Wat dus bullshit is, al sinds de oude Grieken was geweten dat de aarde rond is.

Wat een bullshit. Het is Oude Grieken, niet oude Grieken.
Jullie kennen er echt niks van.
Nog nooit aan sport gedaan zeker? Gezonde geest en humor dat kennen jullie niet.

Frank51 1 mei 2015 19:49

Antwoord maar op mijn vragen. Geen vrijmetselaar trolling meer. Ik weet dat jullie daar de beste in zijn.

Dat er 700km diep een oceaan gevonden is ter grote van deze op de aardbol strookt niet echt met jullie aangeleerd model he?

Als Afrika zich losscheurde van Antarctica, en Australië ook, is het niet toevallig dan dat Afrika NU NET met Europa zou botsen EN Australië met Indonesië? Trouwens ik zie geen enkel spoor daarvan. Waar is de gebergte vorming ten Noorden van Afrika? Of Australië?
Weet jij wat er 50km diep in de aardkorst gebeurt? Heb je bewijs dat de aardkorst "smelt" in de lava onder een ander continent??

Kun jij de verschuivingen uitleggen van de continenten? Een lavastroompje, 70km diep, die gigantische continenten kan verschuiven, en dan nog met een eigen wil? Vind jij dat een logische theorie????
Vind Je Het Niet Verschrikkelijk Toevallig Als Een Continent Van Een Ander Continent Afgescheurd Wordt, Die Nauwelijks Nog Beweegt (zoals Antarctica), Dat De Breuklijn Perfect In Het Midden Ligt?

Zou De Breuklijn Niet Eerder Aan De Kusten (van Antarctica) Liggen?

doremi 1 mei 2015 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7638204)
Heel zwak. Doen alsof jullie er iets van kennen en totaal niks van inbreng. Hier zitten weer vrijmetselaars. Typisch.

Dat er 700km diep een oceaan gevonden is ter grote van deze op de aardbol strookt niet echt met jullie aangeleerd model he?
Hoe arrogant kun je zijn als je denkt alles over geologie te weten?
Als het in het boekje staat, en je hebt 10/10 voor aardrijkskunde, weet je alles! Haha! :):):)
"We zitten aan de top van de wetenschappelijke kennis! En ik zit in een loge!" "Heil Satan". Nee. Zo werkt het niet.

Heil Satan? :lol:

Grappig ben je wel.

Another Jack 2 mei 2015 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7638272)
Heil Satan? :lol:

Grappig ben je wel.

Hij is met stip de grappigste van dit forum.

Frank51 2 mei 2015 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7638529)
Hij is met stip de grappigste van dit forum.

Dank u

Ge kunt nu moeilijk afkomen met complottheorie praat he
Continenten of oceanische korsten die gaan samenzweren, lijkt me iets te ver gezocht..

dalibor 2 mei 2015 11:12

Sinds ik dit topic heb ontdekt kijk ik iedere avond toch even onder het bed voor het slapengaan.

Frank51 2 mei 2015 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7638778)
Sinds ik dit topic heb ontdekt kijk ik iedere avond toch even onder het bed voor het slapengaan.

Vertrouw je jouw vrouw niet mss? Slaap je dan zo hard in?

Frank51 2 mei 2015 11:14

Kan er iemand dit vertalen?


Frank51 2 mei 2015 11:21

Het gaat nog steeds over aliens he:


Another Jack 2 mei 2015 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7638779)
Vertrouw je jouw vrouw niet mss? Slaap je dan zo hard in?

Nee, maar stel u voor dat de holle aarde opeens open gaat openen onder of naast zijn bed...
Dan val je wel diep ineens...

Frank51 2 mei 2015 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7638778)
Sinds ik dit topic heb ontdekt kijk ik iedere avond toch even onder het bed voor het slapengaan.

Niet bang zijn van aliens. Meestal doen ze jou niet veel kwaad.



In de intergalactische wetten staat beschreven dat een hoogtechnologisch ras geen ander onderontwikkeld ras mag aanvallen. Dus geen paniek.

Another Jack 2 mei 2015 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7638846)
Niet bang zijn van aliens. Meestal doen ze jou niet veel kwaad.



In de intergalactische wetten staat beschreven dat een hoogtechnologisch ras geen ander onderontwikkeld ras mag aanvallen. Dus geen paniek.

Wat een geruststelling!

Nu we het toch hebben over de intergalactische wetten...
Hoe zit dat eigenlijk met BTW-tarieven?
Welke tarieven voor welke goederen hanteren de hoogtechnologishe rassen?
Kennen ze de voorrang van rechts?

Indomitable 2 mei 2015 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7638781)
Kan er iemand dit vertalen?


Dat is het nazi-recept voor een spiegelei á la swastika.

doremi 2 mei 2015 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7638849)
Wat een geruststelling!

Nu we het toch hebben over de intergalactische wetten...
Hoe zit dat eigenlijk met BTW-tarieven?
Welke tarieven voor welke goederen hanteren de hoogtechnologishe rassen?
Kennen ze de voorrang van rechts?

Neem het van mij aan. Met het intergalactisch instituut voor de voedselveiligheid wil u niet in aanraking komen. Die zitten ondertussen immers al aan de Vlarem 364 norm.

Tamam 2 mei 2015 16:09

Bestaat er een interessant geval van pakweg 2013 tot en met nu MET foto's/filmpjes (iedereen heeft toch een smartphone e.d. nu?). Geen getuigenissen of documenten. Tekst is saai.

Groeten, een X-Files fan.

I WANT TO BELIEVE

de vuile muilekoek 2 mei 2015 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7638846)
Niet bang zijn van aliens. Meestal doen ze jou niet veel kwaad.



In de intergalactische wetten staat beschreven dat een hoogtechnologisch ras geen ander onderontwikkeld ras mag aanvallen. Dus geen paniek.

Ik geloof dat wij mensen een laagste soort beschaving zijn " DE marginalen uit het universum .... ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be