Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 1 september 2020 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9436886)
Welke eeuw dat zal zijn, zeg je er helaas nooit bij.
Deze wellicht niet.

Indien het voortschrijdend inzicht van de laatste jaren in deze versnelling blijft evolueren, kan dit vrij vlug gaan.

praha 1 september 2020 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9436898)
Indien het voortschrijdend inzicht van de laatste jaren in deze versnelling blijft evolueren, kan dit vrij vlug gaan.

In die optiek...
Als we dat extrapoleren met wat we onderwijl al van ruime ervaring denken te weten, gaat dat neerkomen op dat het laatst mogelijk object in ons luchtruim zal geregistreerd als de zoveelste zwevende lampion :-)

Hoe dat ge het draait of keert, Het Oosten...de tijd en het inzicht ( ge weet wel...datgene we nodig hadden opdat de aliens zich zouden tonen ) speelt enkel in het nadeel van de alu-hoedjes
De kans wordt nu echt wel astronomisch klein (zoals het hoort 8-) ) dat we ooit nog een alien of een vér geavanceerd tuig gaan zien.
Het enige wat we zullen zien is datgene dat we zelf in elkaar geknutseld hebben met precies die fysische beperkingen die uw tuigen aan de laars lappen

Het Oosten 2 september 2020 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9436935)
In die optiek...
Als we dat extrapoleren met wat we onderwijl al van ruime ervaring denken te weten, gaat dat neerkomen op dat het laatst mogelijk object in ons luchtruim zal geregistreerd als de zoveelste zwevende lampion :-)

Hoe dat ge het draait of keert, Het Oosten...de tijd en het inzicht ( ge weet wel...datgene we nodig hadden opdat de aliens zich zouden tonen ) speelt enkel in het nadeel van de alu-hoedjes
De kans wordt nu echt wel astronomisch klein (zoals het hoort 8-) ) dat we ooit nog een alien of een vér geavanceerd tuig gaan zien.
Het enige wat we zullen zien is datgene dat we zelf in elkaar geknutseld hebben met precies die fysische beperkingen die uw tuigen aan de laars lappen

Indien de Amerikaanse overheid nu al openlijk een onderzoek start naar die onbekende vliegende tuigen ofte ufo's , dan zou ik in uw plaats als debunker er toch niet heel gerust meer in zijn. Maar goed, dat zijn dan uw problemen.

praha 2 september 2020 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9437294)
Indien de Amerikaanse overheid nu al openlijk een onderzoek start naar die onbekende vliegende tuigen ofte ufo's , dan zou ik in uw plaats als debunker er toch niet heel gerust meer in zijn. Maar goed, dat zijn dan uw problemen.

NU AL ?
Maar man dat doet ze in principe al van den tijd dat het begrip ufo is ingevoerd.
En nergens staat dat gelijk met vliegende tuigen...laat staan vér geavanceerde vliegende tuigen met ongekende technologieën die al de voor ons fysische wetmatigheden aan de laars lappen.

Stop nu eindelijk eens met die stomme stroman op te zetten om je dada te verkopen als voldongen feiten

jogo 2 september 2020 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9436007)
Denk even na. Eigenlijk het is toch de evidentie zelf dat de Amerikaans overheid niet voor de grap een task force opzet om nu eens eindelijk te weten te komen waarmee ze te maken heeft en wat of wie die tuigen nu eigenlijk zijn. Neen ze doen dit omdat die tuigen met de regelmaat hun piloten in gevaar brengen, onder meer door 'near collisions'.

Heel gesofisticeerde tuigen botsen niet.
Dat piloten aan hun overheid melden dat ze iets gezien hebben dat nog beter vliegt is logisch ze willen nog beter speelgoed.

Het Oosten 3 september 2020 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9437717)
Heel gesofisticeerde tuigen botsen niet.
Dat piloten aan hun overheid melden dat ze iets gezien hebben dat nog beter vliegt is logisch ze willen nog beter speelgoed.

Inderdaad. En ze zijn ook nooit gebotst. Hetgeen bewijst dat zulke tuigen zeer goed weten wat ze doen, ze ergens doelgericht bestuurd worden, en ze zeer performant zijn.

Alleen, als piloten zulke onbekende vliegende tuigen kruisen op nipte afstand en aan een vrij hoge snelheid, dan moet het voor hen wel geen lachertje zijn. Dat is ook één van de redenen waarom de piloten erop aandringen dat er iets aan zou worden gedaan. En daarom ook (onder meer) werd die 'task force' opgericht.

Daar komt bij, zoals ik reeds zei, dat in de werkelijkheid de Amerikanen niet meer meester zijn over hun luchtruim. Er blijken vreemde vliegende tuigen hun nationaal luchtruim te bevolken waar de Amerikanen geen raad mee weten. Tenzij dat men te maken heeft met 'geheime' vliegtuigen zijn van Amerikaanse makelij . Of misschien van een ander land. Maar dan vliegende tuigen van een totaal ander concept, met andere aandrijving dan de fossiele en met geweldige vliegmogelijkheden. Amerikaanse militaire experts nochtans schijnen dit uit te sluiten. Zij geloven niet dat deze vliegende tuigen het product zijn van bijvoorbeeld China of van Rusland. Het blijft voorlopig een raadsel wie of wat deze tuigen zijn.

patrickve 3 september 2020 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9437805)
Inderdaad. En ze zijn ook nooit gebotst.

Dat is een eigenschap die ze gemeen hebben met onzichtbare roze eenhoorns. Die hebben ook nog nooit gebotst.

Het Oosten 3 september 2020 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9437811)
Dat is een eigenschap die ze gemeen hebben met onzichtbare roze eenhoorns. Die hebben ook nog nooit gebotst.

Blijf uw kop maar in het zand steken. Dat is natuurlijk het gemakkelijkste.

Maar goed, we zullen zien welke de bevindingen zullen worden of zijn van die fameuze 'task force'. De Amerikanen hebben openbaarheid beloofd.

Het Oosten 3 september 2020 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9437676)
NU AL ?
Maar man dat doet ze in principe al van den tijd dat het begrip ufo is ingevoerd.
En nergens staat dat gelijk met vliegende tuigen...laat staan vér geavanceerde vliegende tuigen met ongekende technologieën die al de voor ons fysische wetmatigheden aan de laars lappen.

Stop nu eindelijk eens met die stomme stroman op te zetten om je dada te verkopen als voldongen feiten

Ik , ik verkoop niks. Toch nog eens even herinneren wat 'anderen' zoal zeggen in dit verband:

https://www.foxnews.com/science/ufo-...o-founder-says

parcifal 3 september 2020 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9437880)
Ik , ik verkoop niks. Toch nog eens even herinneren wat 'anderen' zoal zeggen in dit verband:

https://www.foxnews.com/science/ufo-...o-founder-says

Ook gitaristen staan bekend om hun expertise van vliegende tuigen en beeld- en signaalanalyse uiteraard. :)

Jay-P. 3 september 2020 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9437999)
Ook gitaristen staan bekend om hun expertise van vliegende tuigen en beeld- en signaalanalyse uiteraard. :)

:-P

patrickve 3 september 2020 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9437814)
Blijf uw kop maar in het zand steken. Dat is natuurlijk het gemakkelijkste.

Ik wees enkel maar op het feit dat de logische afleiding:

"ze botsen nooit"

"dus bestaan ze"

niet opgaat.

Het Oosten 3 september 2020 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9437999)
Ook gitaristen staan bekend om hun expertise van vliegende tuigen en beeld- en signaalanalyse uiteraard. :)

Kortom, de ‘anderen’, Pentagon incluis, zullen gewoon maar zwetsers zijn.

Het Oosten 3 september 2020 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9438050)
Ik wees enkel maar op het feit dat de logische afleiding:

"ze botsen nooit"

"dus bestaan ze"

niet opgaat.


Die afleiding werd nooit gemaakt, behalve door Patrickve

parcifal 3 september 2020 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9438101)
Kortom, de ‘anderen’, Pentagon incluis, zullen gewoon maar zwetsers zijn.

Ik denk het niet, maar ik ken hun objectief en motivatie niet.
Jij kent dat allemaal uiteraard wel, of zo lijkt het toch. 8-)

Het Oosten 3 september 2020 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9438193)
Ik denk het niet, maar ik ken hun objectief en motivatie niet.
Jij kent dat allemaal uiteraard wel, of zo lijkt het toch. 8-)


En ik maar steeds denken dat complottheorieën slechts uitgebroed werden door ufo-believers. Niet dus.

parcifal 3 september 2020 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9438203)
En ik maar steeds denken dat complottheorieën slechts uitgebroed werden door ufo-believers. Niet dus.

Er is geen complottheorie hier.

Ik zeg alleen : Jij projecteert je wensen en verlangens op die Pentagon Taskforce en verzint daar een compleet verhaaltje rond.

Ik doe dat niet, er kunnen tal van redenen zijn om zo'n taskforce op te richten.
Ook pure marketing redenen, het Pentagon imago wat oppoetsen bvb.

patrickve 3 september 2020 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9438103)
Die afleiding werd nooit gemaakt, behalve door Patrickve

Nee hoor:

Citaat:

En ze zijn ook nooit gebotst. Hetgeen bewijst dat zulke tuigen zeer goed weten wat ze doen, ze ergens doelgericht bestuurd worden, en ze zeer performant zijn.

Het Oosten 3 september 2020 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9438209)
Er is geen complottheorie hier.

Ik zeg alleen : Jij projecteert je wensen en verlangens op die Pentagon Taskforce en verzint daar een compleet verhaaltje rond.

Ik doe dat niet, er kunnen tal van redenen zijn om zo'n taskforce op te richten.
Ook pure marketing redenen, het Pentagon imago wat oppoetsen bvb.

Onzin. Er zijn niet zoveel redenen om een Amerikaanse task force op te richten in deze aangelegenheid. En zeker niet als de Navy de leiding heeft van deze onderzoeken. U bent dur de comprenure, zo te zien.

Jay-P. 3 september 2020 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9438193)
Ik denk het niet, maar ik ken hun objectief en motivatie niet.
Jij kent dat allemaal uiteraard wel, of zo lijkt het toch. 8-)

"Het daget in den Oosten..."
Ooit was dat puur natuurlijk, geen theorie voor gelovigen.
Allez, loei ja! :-P


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be