Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

fox 28 april 2015 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7633470)
Leg maar uit...

Dat heb ik inderdaad gedaan, in tegenstelling tot....jij bijvoorbeeld.

Frank51 28 april 2015 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7633481)

LOL

'It is human - closer to human than chimpanzees. It lived to the age of six to eight,’ said Garry Nolan, director of stem cell biology at Stanford University's School of Medicine in California.'Obviously, it was breathing, it was eating, it was metabolizing.'It calls into question how big the thing might have been when it was born.'

Geloof je echt die zever???

Frank51 28 april 2015 17:46

Dus even herhalen wat het atacamawezen is:

Deze menselijke foetus is te vroeg geboren en leed aan ernstige mutaties.
Toen hij geboren was had hij ongeveer een lengte van 0-10cm (?) , leefde de baby nog zes tot acht jaar tot hij ongeveer 15cm groot was. De reden van zijn 'oude knieën' is te wijten aan een ernstige vorm van progeria dus leefde waarschijnlijk toch niet zo lang. Zijn kleine gestalte dan weer aan wijten aan dwerggroei.
De moeder heeft dit kind helemaal alleen verzorgd, eten gegeven en dit voor een aantal jaren tot het stierf en uiteindelijk gedumpt werd in de woestijn zonder begrafenis. Een dokter opzoeken na de geboorte was niet nodig.

Ik probeer me even in te leven in de hersenspinsels van onze 'kenners' van dit forum hier.. Toegegeven. Niet makkelijk.

JBM 29 april 2015 14:13

Pindar?

Dixie 29 april 2015 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7635114)
Pindar?

is gemeld zullen het snel weten...

parcifal 29 april 2015 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Spock (Bericht 7635138)
Das een goeie deze...

En wat velen ook vergeten, sommige aliens zijn menselijk. Er is evenveel variatie in aliens als er bloemetjes en bijtjes zijn. Sommige lijken sterk op ons, anderen dan weer niet.

Ik had ergens gelezen dat ze zelfs eens gaan gokken zijn in Las Vegas volgens een ex militair. Een paar zonnebrillen volstonden om er redelijk normaal uit te zien!

Teveel naar Men in Black gekeken?
Ben je ervan op de hoogte dat Science Fiction een genre is dat niet noodzakelijk de volledige waarheid vertelt? Het woord Fiction geeft toch een mooie hint zou ik denken?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Spock (Bericht 7635138)
En hier heb je eentje, ziet er toch redelijk normaal uit!


Natuurlijk, het is dan ook simpelweg een gewone foto met een rood cirkeltje op, alles normaal.
Tenzij je ons materieel, hard bewijs kan geven van een alien aanwezigheid op aarde, een compleet alien ruimteschip zou een mooi begin zijn, een alien lichaam ook.
Voor minder hoef je geen moeite te doen.

Frank51 29 april 2015 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Spock (Bericht 7635138)
Das een goeie deze...

En wat velen ook vergeten, sommige aliens zijn menselijk. Er is evenveel variatie in aliens als er bloemetjes en bijtjes zijn. Sommige lijken sterk op ons, anderen dan weer niet.

Ik had ergens gelezen dat ze zelfs eens gaan gokken zijn in Las Vegas volgens een ex militair. Een paar zonnebrillen volstonden om er redelijk normaal uit te zien!

En hier heb je eentje, ziet er toch redelijk normaal uit!


Aha dat herken ik. Is dit niet Thor Valiant van Venus?
Hmm. ik weet het niet wat ik ervan moet denken. Heb nog te weinig informatie hierover. Verwarrend met deze:



Die rechtse gelijk totaal niet op die van in die zaal.

Valiant Thor, labeled a Space Emissary by the Department of Defense, lands on Earth with a promise of bright future for the world, and lives at the Pentagon for 3 years interacting with the President and Vice President and military brass. Our film explores what happened during Thor’s Pentagon tenure.

The National Investigations Committee on UFOs (NICUFO) was founded in July, 1967, as a California non-profit Corporation, IRS Code Section 501(c)(3), by Dr. Frank E. Stranges (1927 – 2008).

“The landing of Valiant Thor was perhaps the first documented landing of a human-type alien by military officials. He met with President Eisenhower and Vice President Richard Nixon for an hour, then the alien was put on VIP status and shuttled back to the Pentagon.” –Harley Byrd, Project Blue Book, Division of United States Air Force


It is alleged that these three people were extraterrestrials and had came to Earth in the 1950′s with an important message. This is a photo (one of several) that was taken at a meeting with the United States Government.Valient Thorr’s, or Valthor’s, message seemed to be one of peace. He said that we are being watched by multiple alien species. Valiant Thor (right) in High Bridge New Jersey in 1959

Frank51 29 april 2015 17:58

He indicated that his race of people lived and dwelled underground and that many of the planets throughout the universe sustain life in this same manner. He also mentioned the waves of aliens who would land around the world to help with the Earth's seemingly insurmountable problems. He stated that a group from a distant planetary system would be coming to give aid and data to help the Earth's progress. Val Thor spoke of Christ's presence in the universe and that it was heartwarming to see Christ's advanced teaching continuing. This visitation at the Pentagon marks perhaps a new era in knowledge, wisdom and understanding on our planet

Das hetgeen ik en nog vele anderen ontdekt hebben: de meeste planeten zijn hol en hebben leven aan de binnenkant! Wij hebben het geluk/ongeluk om aan de buitenkant van een planeet te leven. Ik ben hier bijna even hard van overtuigd dan dat 9/11 een inside job was. Laat ons zeggen 99% zeker. Vraag het maar aan channelers. Ik vertrouw die channeling nog niet helemaal, maar het blijft frappant dat die net hetzelfde beweren dan wat ik via wetenschap te weten gekomen ben. Toeval lijkt me weinig waarschijnlijk.. maar het kan.

Another Jack 29 april 2015 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7635401)
He indicated that his race of people lived and dwelled underground and that many of the planets throughout the universe sustain life in this same manner. He also mentioned the waves of aliens who would land around the world to help with the Earth's seemingly insurmountable problems. He stated that a group from a distant planetary system would be coming to give aid and data to help the Earth's progress. Val Thor spoke of Christ's presence in the universe and that it was heartwarming to see Christ's advanced teaching continuing. This visitation at the Pentagon marks perhaps a new era in knowledge, wisdom and understanding on our planet

Das hetgeen ik en nog vele andere ontdekt hebben: de meeste planeten zijn hol en hebben leven aan de binnenkant! Wij hebben het geluk/ongeluk om aan de buitenkant van een planeet te leven. Ik ben hier bijna even hard van overtuigd dan dat 9/11 een inside job was. Laat ons zeggen 99% zeker.

Mieren en mollen?

Frank51 29 april 2015 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7635403)
Mieren en mollen?

Nope.

Inwendige zon/kern - vacuum - atmosfeer - 480km schil/aarde - atmosfeer
2 atmosferen, 2 beschavingen. Gaten aan de polen

Another Jack 29 april 2015 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7635408)
Nope.

Inwendige zon/kern - vacuum - atmosfeer - 480km schil/aarde - atmosfeer
2 atmosferen, 2 beschavingen. Gaten aan de polen

Als er 2 beschavingen vacuum kunnen overleven, waarom zouden mollen en mieren dat niet kunnen?

Frank51 29 april 2015 18:13

Deze lijkt me iets meer 'alien' (van Venus)





A notorious, well known case of modern UFO research. Indeed it had a large worldwide repercussion, 'cos was an event where supposedly has occurred a direct contact and interaction between extraterrestrial beings and a large group of humans. I'm talking about the so called "Dolores Barrios case".
The event I'm referring was an UFO meeting, a conference actually, that happened on August 7-8, 1954in the top of Mount Palomar, California, at an altitude over 6.000 feet, in front of the Skyline Lodge.
This congress was promoted by George Adamski, Truman Bethurum and Daniel Fry, supposed contactees and well known in the UFO community. More than a thousand persons attended it, from American journalists, FBI agents, saucer witnesses and just the curious.
During the event George Adamski was explaining that the Venusians were much alike human beings and that they had infiltrated our society, living in the big cities. He also presented an artistic painting depicting a Venusian humanoid, very similar to blond caucasian humans with standard height and body structure, but not with so pale skin as the Scandinavians.
At the end of the first day there was some commotion when the audience noticed the presence of two men and a woman with an exotic and very peculiar appearance. The rumor started that they were disguised Venusian humanoids. Those that Adamski had talked about a few hours before.
One of the men used glasses. The three were white-skinned and the woman had long blond hair. So far, no big deal. They could be just weird looking ordinary people. Then one of the attendees asked them, without much embarrassment:
"Are you or are you not Venusians?" The woman, smiling, calmly replied. "No". The following dialogue:

"- Why are you here?
- Because we are interested in this subject.
- Do you believe in flying saucers?
- Yes.
- Is it true that, as Mr. Adamski says, that they come from Venus?
- Yes. They are from Venus."

The Brazilian journalist, João Martins, from the extinct magazine, "O Cruzeiro" was also present. He has interviewed them and according to his statement, the woman said she was called Dolores Barrios and claimed she was a dresses designer. She also said the names of her friends were Donald Morand and Bill Jackmart, both supposed musicians. At last she said they lived in Manhattan Beach, California. For the rest of the conference the three became isolated from the audience and didn’t talk with the other attendees.
In the following day, at the end of the meeting, the strange visitors let themselves be photographed. Martins has surprised Dolores using a flash in his camera, what scared her, that immediately ran to the forest, followed by her friends. Few moments later, a flying saucer was seen rocketing upwards, but no one was able to capture a photo.
It seems the only photos of Dolores and his buddies, were taken by João Martins and definitely you can't find much about them in the internet. Actually, you can't find ANYTHING about them. There's no other imagery along the years, none information about their jobs, no personal references, nothing, nada, zimp, zero.






Rare ogen..

Another Jack 29 april 2015 18:15

Ik vind ze eerder van het Neptuniaanse type...

Frank51 29 april 2015 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7635411)
Als er 2 beschavingen vacuum kunnen overleven, waarom zouden mollen en mieren dat niet kunnen?

In de aardkorst kun je natuurlijk ook overleven. Maar 12 km diep is de temperatuur al ongeveer 300 graden. Ik bedoel dat je aan de binnenkant kunt lopen, net als aan de buitenkant. "As above, so below."

Frank51 29 april 2015 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7635417)
Ik vind ze eerder van het Neptuniaanse type...

Het is nu niet de moment om te zeveren. Het zou zomaar eens kunnen dat ze van Venus komen. Geen lichtjaren nodig om te reizen..
Lees de topics onder aardwetenschappen en besef dat een holle aarde wel eens een realiteit kan zijn:
http://users.pandora.be/wetenschapsforum

Another Jack 29 april 2015 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7635422)
Het is nu niet de moment om te zeveren. Het zou zomaar eens kunnen dat ze van Venus komen. Geen lichtjaren nodig om te reizen..
Lees de topics onder aardwetenschappen en besef dat een holle aarde wel eens een realiteit kan zijn:
http://users.pandora.be/wetenschapsforum

Waarom zou ik dat niet mogen, jij mag dat toch ook?

parcifal 29 april 2015 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7635422)
Lees de topics onder aardwetenschappen en besef dat een holle aarde wel eens een realiteit kan zijn:
http://users.pandora.be/wetenschaapforum

Ge zoudt beter aan uw websiteken verder werken dan hier te komen een zaag spannen.
Dat trekt op nog niet veel voorlopig he.

Zo gaat ge nooit Groot-Slikker-en-Likker worden van de Gay Loge. :|

Frank51 29 april 2015 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7635429)
Ge zoudt beter aan uw websiteken verder werken dan hier te komen een zaag spannen.
Dat trekt op nog niet veel voorlopig he.

Nee jong, ik vrees dat het stuk dat ik geschreven heb al moeilijk genoeg is voor jou. Probeer dat eerst eens te snappen. Als je mee bent, kan ik verder.
Geef me eens wat motivatie. Het heeft geen zin om voor te lopen als de anderen nog niet eens een stapje gezet hebben.

Laat me weten of je begrijpt wat ik wil zeggen. Voor jou wil ik gerust verderschrijven. In jouw loge wordt zoiets niet verteld? In de mijne wel anders ;) Ze fluisteren door de Glory Holes..

JBM 30 april 2015 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7635543)
Nee jong, ik vrees dat het stuk dat ik geschreven heb al moeilijk genoeg is voor jou. Probeer dat eerst eens te snappen. Als je mee bent, kan ik verder.
Geef me eens wat motivatie. Het heeft geen zin om voor te lopen als de anderen nog niet eens een stapje gezet hebben.

Laat me weten of je begrijpt wat ik wil zeggen. Voor jou wil ik gerust verderschrijven. In jouw loge wordt zoiets niet verteld? In de mijne wel anders ;) Ze fluisteren door de Glory Holes..

Het is niet omdat je erin slaagt een hoop quatch neer te schrijven dat het een moeilijk stuk is he. Neen, dat is gewoon een hoop quatch.

Micele 30 april 2015 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7635946)
Het is niet omdat je erin slaagt een hoop quatch neer te schrijven dat het een moeilijk stuk is he. Neen, dat is gewoon een hoop quatch.

Echo echo... en tweemaal ontbreekt de s.

JBM 30 april 2015 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 7636102)
Echo echo... en tweemaal ontbreekt de s.

Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Frank51 30 april 2015 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7635946)
Het is niet omdat je erin slaagt een hoop quatch neer te schrijven dat het een moeilijk stuk is he. Neen, dat is gewoon een hoop quatch.

Zeg mij dan waar ik verkeerd ben. Specifieer.

parcifal 30 april 2015 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636114)
Zeg mij dan waar ik verkeerd ben. Specifieer.

Wel een klein vraagsken misschien, iets simpels.

Als jij zegt dat de aarde in 180 miljoen jaar (vrij snel dus) geexpandeerd is van een straal van +- 2000 km tot 6370 km nu, dan betekent dat dus dat er 96% van de aardmassa is BIJGEKOMEN in die 180 miljoen jaar.

Dat is zo een slordige 1 050 000 000 000 Kubieke kilometer materie, ruim duizend miljard kubieke kilometer dus.

De vraagjes die zich stellen : vanwaar kwam die materie dan wel precies?
Waarom zien we daar geen enkel spoor van, zowel geologisch als in paleontologisch?
Waarom worden er dan wel in de aardkorst fossielen gevonden die VEEL ouder zijn dan 180 miljoen jaar, soms wel 3.4 miljard jaar oud (http://www.nu.nl/wetenschap/2595083/...e-ontdekt.html)

Een redelijk mens zou verwachten dat dat dan toch zou begraven zijn onder 1 050 miljard kubieke kilometer aardmassa, nee? 8-)

Oh, en begin vooral niet over een holle aarde, die plaat is te grijsgedraaid om nog iets op te leveren. Zero credibility.

JBM 30 april 2015 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636114)
Zeg mij dan waar ik verkeerd ben. Specifieer.

Zoals altijd komt het er op neer dat je controleerbaar en onweerlegbaar bewijs dient te kunnen voorleggen.

Frank51 30 april 2015 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7636385)
Zoals altijd komt het er op neer dat je controleerbaar en onweerlegbaar bewijs dient te kunnen voorleggen.

De platentektoniek heb ik duidelijk gefalsifieerd. Of niet soms?

Frank51 30 april 2015 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7636263)
Wel een klein vraagsken misschien, iets simpels.

Als jij zegt dat de aarde in 180 miljoen jaar (vrij snel dus) geexpandeerd is van een straal van +- 2000 km tot 6370 km nu, dan betekent dat dus dat er 96% van de aardmassa is BIJGEKOMEN in die 180 miljoen jaar.

Dat is zo een slordige 1 050 000 000 000 Kubieke kilometer materie, ruim duizend miljard kubieke kilometer dus.

De vraagjes die zich stellen : vanwaar kwam die materie dan wel precies?
Waarom zien we daar geen enkel spoor van, zowel geologisch als in paleontologisch?
Waarom worden er dan wel in de aardkorst fossielen gevonden die VEEL ouder zijn dan 180 miljoen jaar, soms wel 3.4 miljard jaar oud (http://www.nu.nl/wetenschap/2595083/...e-ontdekt.html)

Een redelijk mens zou verwachten dat dat dan toch zou begraven zijn onder 1 050 miljard kubieke kilometer aardmassa, nee? 8-)

Oh, en begin vooral niet over een holle aarde, die plaat is te grijsgedraaid om nog iets op te leveren. Zero credibility.


Vraag je je niet af hoe het komt dat er in zee geen oude fossielen gevonden worden?
Je snapt het nog niet wat er gebeurde, niet?
Tuurlijk bestaat de landkorst al 4, 6milj jaar
De aarde is hol, goed opgemerkt.
Omdat JIJ dat niet gelooft is het onwaar? ?

JBM 30 april 2015 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636444)
De platentektoniek heb ik duidelijk gefalsifieerd. Of niet soms?

Het ging hier toch over Aliens dacht ik?
Ik ben hier wel iets tegen gekomen over tektoniek op de voorbije pagina's maar nu toch niet bijzonder veel en al helemaal niets waarin je dat zou falsifieren.

Another Jack 30 april 2015 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636451)
Vraag je je niet af hoe het komt dat er in zee geen oude fossielen gevonden worden?
Je snapt het nog niet wat er gebeurde, niet?
Tuurlijk bestaat de landkorst al 4, 6milj jaar
De aarde is hol, goed opgemerkt.
Omdat JIJ dat niet gelooft is het onwaar? ?

Omdat er niet naar gezocht wordt?

Frank51 30 april 2015 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7636542)
Omdat er niet naar gezocht wordt?

Helemaal juist. Tis gedaan ier met delen.
Heb er eigenlijk niks aan.
Ik hou alles voor mezelf voortaan
Dus..
SMD

Another Jack 30 april 2015 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636587)
Helemaal juist. Tis gedaan ier met delen.
Heb er eigenlijk niks aan.
Ik hou alles voor mezelf voortaan
Dus..
SMD

Ben jij een duiker?

parcifal 30 april 2015 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636451)
Vraag je je niet af hoe het komt dat er in zee geen oude fossielen gevonden worden?

Zelfs jij zal mogelijk kunnen begrijpen dat de opgravingsmogelijkheden op zee niet zijn wat ze op land zijn.
Sommigen, zoals de mensen van http://www.northseafossils.com/ doen hun best en vinden wel dingen.
Er zijn dus best wel fossielen te vinden op zeebodems.
Als jij een paar miljoen Euro wil vrijmaken voor een survey, wil ik dat wel aanschouwelijk gaan bewijzen, liefst in een warme zee of oceaan. :-D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636451)
Je snapt het nog niet wat er gebeurde, niet?
Tuurlijk bestaat de landkorst al 4, 6milj jaar

Ik snap wat er gebeurde, ik snap niet wat jij gelooft dat er gebeurde en ik ben daarbij in het eminente gezelschap van duizenden geologen en geofysici, terwijl jij in het gezelschap bent van een verzameling kwijlende debielen in een dwangbuis.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636451)
De aarde is hol, goed opgemerkt.
Omdat JIJ dat niet gelooft is het onwaar? ?

Nee hoor, ik geloof dat niet omdat men dat seismisch zou kunnen nagaan, namelijk door het meten van de intervallen van S- en P-waves bij aardbevingen bijvoorbeeld.



bovendien moet jij hier dan eerst ook even een geofysisch mechanisme aanbrengen dat duidelijk maakt HOE precies men van een volle aarde tot een holle aarde komt. Welke processen veroorzaken dat? Het mag in detail graag. En hoe precies is de aardkorst dan wel in evenwicht? Hoe zit dat qua druk en temperatuur?

Dus komaan, breng je model naar voor, je geofysisch mechanisme en je verklaring waarom men seismisch een volle aarde meet en we kunnen eens kijken. :-D

Frank51 30 april 2015 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7636603)
Zelfs jij zal mogelijk kunnen begrijpen dat de opgravingsmogelijkheden op zee niet zijn wat ze op land zijn.
Sommigen, zoals de mensen van http://www.northseafossils.com/ doen hun best en vinden wel dingen.
Er zijn dus best wel fossielen te vinden op zeebodems.
Als jij een paar miljoen Euro wil vrijmaken voor een survey, wil ik dat wel aanschouwelijk gaan bewijzen, liefst in een warme zee of oceaan. :-D


Nee hoor, ik geloof dat niet omdat men dat seismisch zou kunnen nagaan, namelijk door het meten van de intervallen van S- en P-waves bij aardbevingen bijvoorbeeld.


bovendien moet jij hier dan eerst ook even een geofysisch mechanisme aanbrengen dat duidelijk maakt HOE precies men van een volle aarde tot een holle aarde komt. Welke processen veroorzaken dat? Het mag in detail graag. En hoe precies is de aardkorst dan wel in evenwicht? Hoe zit dat qua druk en temperatuur?

Dus komaan, breng je model naar voor, je geofysisch mechanisme en je verklaring waarom men seismisch een volle aarde meet en we kunnen eens kijken. :-D

HIER:
https://www.youtube.com/watch?v=l_mXC3WKYy8
Zeer simpel: Een tegengestelde dubbele vortex in de kern.
Het resultaat is een holle aarde, een kern, een groeiende aarde en meteen heb je een verklaring voor de precessie van de Aarde!
Kijk maar eens naar beelden van het ontstaan van planeten

Leg het maar eens voor aan de professoren.

Wat weten geologen daarvan? Die volgen hun boekje. Zelfs een dr kan niet op mijn vragen beantwoorden. Die zitten te kijken op een zandkorrel.. Hebben ze al eens deftig de oceaanscan bekeken??

Op die manier kan ik ook de seismische golven verklaren hoor:

Frank51 30 april 2015 19:03





Vortices aan de polen van planeten:


Frank51 30 april 2015 19:11





Gaten aan de polen bij Jupiter: Visual confirmation
Inwendige kern/zon: Visual confirmation

Censuur bij NASA: visual confirmation








Frank51 30 april 2015 19:15

Dit gaat wel degelijk over ALIENS.
Als er zich inwendig in een planeet leven kan ontwikkelen, en dat kan het zeker, dan is de kans op buitenaards leven per direct met factor 10.000 vergroot!

JBM 30 april 2015 19:55

Enfin, het komt er gewoon weer op neer dat je iemand bent die denkt dat een hoop onsamenhangende rommel te plaatsen iets zou moeten bewijzen. Next!

Frank51 30 april 2015 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7636903)
Enfin, het komt er gewoon weer op neer dat je iemand bent die denkt dat een hoop onsamenhangende rommel te plaatsen iets zou moeten bewijzen. Next!

SMD

parcifal 30 april 2015 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636816)
HIER:
https://www.youtube.com/watch?v=l_mXC3WKYy8
Zeer simpel: Een tegengestelde dubbele vortex in de kern.
Het resultaat is een holle aarde, een kern, een groeiende aarde en meteen heb je een verklaring voor de precessie van de Aarde!
Kijk maar eens naar beelden van het ontstaan van planeten

Leg het maar eens voor aan de professoren.

Wat weten geologen daarvan? Die volgen hun boekje. Zelfs een dr kan niet op mijn vragen beantwoorden. Die zitten te kijken op een zandkorrel.. Hebben ze al eens deftig de oceaanscan bekeken??

komkom, geen enkele dr of prof WIL praten met een kwijlende wacko als jou.
je begrijpt niet eens wat ik vroeg, je komt met een onsamenhangend fabeltje dat gewoon prettig voelt in je buikje. meer is er niet. Geen geofysisch model, geen verklaringen, geen mogelijks ontstaansprincipe, geen seismisch bewijs, geen verklaring voor druk en temperatuursverschijnselen, geen verklaring voor aardmagnetisme.

een totale miskleun, beste jongen. uw vriendjes in dwangbuizen zouden applaudisseren moesten ze kunnen, maar niemand anders.
epic facepalm.

Frank51 30 april 2015 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7637123)
komkom, geen enkele dr of prof WIL praten met een kwijlende wacko als jou.
je begrijpt niet eens wat ik vroeg, je komt met een onsamenhangend fabeltje dat gewoon prettig voelt in je buikje. meer is er niet. Geen geofysisch model, geen verklaringen, geen mogelijks ontstaansprincipe, geen seismisch bewijs, geen verklaring voor druk en temperatuursverschijnselen, geen verklaring voor aardmagnetisme.

een totale miskleun, beste jongen. uw vriendjes in dwangbuizen zouden applaudisseren moesten ze kunnen, maar niemand anders.
epic facepalm.

Nu weet ik heeeel zeker dat ik op het juiste spoor zit.
Als er niet naast het bewijsmateriaal te kijken valt, negeer je het net zoals iedere keer? Ga maar naar uw vriendjes van de loge.
Denk je dat ik iets ben met jou?
SMD

Bovenbuur 30 april 2015 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7636841)
Censuur bij NASA: visual confirmation

De beide polen van de aarde en zelfs de poolster zitten ook vol aliens, check maar eens op Google Earth.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be