Citaat:
Maar hier schrijft ge 'nog meer opschuiven' gradueel dus. Dat is tegenstrijdig, iets kan niet geleidelijk waar worden. |
Citaat:
In de praktijk verandert er echter niets. |
Citaat:
Maar we zijn er nog niet. Zolang er niet officieel bekend wordt gemaakt dat de US inderdaad alien crafts heeft en zegt waar die zich bevinden, is er nog een weg te gaan. En die laatste hindernis is de grootste. Moest ik de overheid zijn, ik zou nooit aan het volk zeggen dat er aliens zijn of alien crafts zijn of dat wij die in het bezit hebben en proberen hun technologie te achterhalen. Vele mensen zouden dit niet aankunnen , ook al zeggen ze van wel. Disclosure zou ik zeer geleidelijk aanpakken en het spreiden over enkele generaties. In ieder geval, indien er echt alien crafts zijn, zal men die op de duur niet kunnen blijven verbergen. Er is echer nog een andere mogelijkheid: er zijn geen alien crafts. Maar die mogelijkheid wordt steeds meer onwaarschijnlijk, zo lijkt mij. |
Citaat:
In de VS dalende na hoogtepunt hoorspel radio uitzending. Goedgesmaakte tv reeksen over het thema ,waarin ge kon 'meegaan' ,is ook al een tijdje geleden...,( the invaders...) Het is zoals alle geloof, het kalft af... De alien als verlosser van onze aardse problemen (surrogaat messias) |
Citaat:
Zijn het dan aliens? Dat heb ik nooit beweerd. Maar ik sluit het zeker niet meer uit, hoe fabelachtig het ook moge schijnen. Het kunnen echter ook vliegende vehikels zijn die het product zijn van geheime high tech. Daar zijn we nog niet echt uit. |
Citaat:
|
eindelijk duidelijk bewijs:
|
Citaat:
More Americans Now Believe in Aliens. Belief in aliens is growing in the United States, according to surveys by YouGov America. Where just 20 percent of Americans thought that UFOs are probably either an alien ship or alien life form in 1996, the figure has crept up to 34 percent in 2022. UFOs aside, nearly two thirds of respondents said that it is likely that aliens exist at all. But what are they like - if they are out there? According to the poll, most U.S. adults think it’s pretty unlikely that they would resemble the green monsters of sci-fi stories (49 percent). The majority would say, however, that they are likely to be far more technologically advanced than humans, with more than a third of respondents saying they thought aliens would even be hostile towards our species. (Statista) Toemaatje. 1 https://www.youtube.com/watch?v=kjzIfLLQJh8 Toemaatje 2 https://www.youtube.com/watch?v=wgM5V44eQHU |
Dat er buitenaards leven bestaat is een feit, maar buitenaards leven dat radiosignalen kan sturen is eerder zeldzaam, sterren en sterrenstelsels liggen simpelweg te ver uit elkaar, en op intergalactische schaal vliegen ze zelfs altijd maar verder uit elkaar omdat er voortdurend meer ruimtetijd tussen deze sterrenstelsel "sijpelt". Het heelal is zo causally disconnected dat communciatie tussen aliens zo moeilijk is. De vraag of aliens bestáán vind ik een beetje belachelijk. We dachten ook lang dat we de enige ster waren met planeten, sinds de jaren 90 zijn we goed in staat exoplaneten te ontdekken en vandaag merken we op dat de meeste sterren evenveel planeten hebben als ons systeem. En gemiddeld hebben 1 op 100 sterren planeten die in de zogenaamde bewoonbare zone bevinden(*). Ter info: Ons eigen melkwegstelsel heeft miljarden sterren en er zijn miljarden sterrenstelsels...
En los daarvan vinden we ook leven hier op aarde op plekken waar we aanvankelijk dachten dat leven onmogelijk was (diep in de oceaan waar het permanent donker is en er een gigantische waterdruk is) Ik denk dus dat leven zeer verspreid is in het universum, maar dat leven dat effectief in staat is om te communiceren of ruimtevaart te ontwikkelen wel enorm zeldzaam is. Er zijn fossielen van 3,5 miljard jaar oud gevonden, maar we hebben nog maar 100 jaar radiosignalen en nog maar dik 50 jaar ruimtevaart. in % is dat 0,00000286%. Anders gezegd, moest er 3,5 miljard jaar 1 jaar zijn (van 1 januari om 0:00 tot 31 december 23:59) dan zouden we radiosignalen zijn beginnen sturen op 31 december om 23:59:59,10. Anders gezegd: minder dan 1 seconde voor middernacht op oudejaarsavond. (*) Ter info: Venus ligt ook in de bewoonbare zone dus het wil niet zeggen dat de planeet er in ligt, dat er ook effectief leven is. |
Citaat:
en stel, stel, stel. dat er een geavanceerdere groep zou bestaan die in staat zou zijn om die enorme afstanden te overbruggen en hier een kijkje te komen nemen, dan zouden die ons in het allerbeste geval bekijken zoals wij mieren of bijen bekijken. (en dan stel ik het nog positief voor) |
Mocht de VS-overheid morgen een dossier voorleggen, met prima bewijsmateriaal, waaruit duidelijk wordt gesteld dat incidenten X en Y wel degelijk aliens waren, en dat er zelfs contact mee werd gelegd, dan zal de reactie wellicht als volgt zijn:
bij de huidige sceptici: Wow, dan toch, dat ik dat nog mocht meemaken! bij de huidige alien-believers: Desinformatie! Incidenten X en Y zijn bliksemafleiders, false flags! Dit alles om de echte alienbezoeken voor de domme massa schapen verborgen te houden. Hier 7 TikTok filmpjes van een Oezbeekse Yoghurt-influencer, die het hele X en Y verhaal met de grond gelijk maken! Of koop het laatste boek van Steven Greer die eindelijk alles onthult. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=2rUo67iCQrI Allemaal fake? No way! |
Citaat:
https://www.youtube.com/playlist?lis...Eq5QGcbKiy-3gk Allemaal fake? No way! |
Citaat:
En wat meer is: door de smartphones die nu van uitstekende kwaliteit kunnen zijn, worden steeds steeds meer UAP op film gezet. Overal ter wereld. Allemaal fake? Nie swaanse aub! |
Citaat:
Citaat:
We lopen allen al 10, 15 jaar rond met fantastische camera's in de hand. Tijd voor echt overtuigende beelden. Post deze, ipv van een hutsepot van vage filmpjes, of anekdotes van lang geleden. Zoals ik eerder schreef, jij zit fout in jouw impliciete veronderstelling dat mensen zoals ik "tegen" aliens of ufo's zijn. Wel integendeel, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze "logica" kan je doortrekken naar Mariaverschijningen: er zijn (of waren) er zoveel verhalen over gedurende honderden jaren, allemaal fake? Wel, ik, en blijkbaar ook jij, denken van wel, allemaal fake. Maar wat vind ik precies fake aan die Mariaverschijningen? Niet zozeer elk individueel verhaal. Ik geloof best dat nogal wat mensen echt geloofden dat Maria voor hen was verschenen. Andere verhalen waren wellicht verzinsels. Maar voor de echte verhalen vermoed ik dat de uitleg niet was dat Maria echt verscheen, maar dat het (bijvoorbeeld) een hallucinatie was. Terug naar aliens. Enkele goede films, duidelijk niet fake, met een duidelijke uitleg: fantastisch! Enkele films, duidelijk niet fake, maar zonder enige redelijke uitleg: fijn, we zullen wel zien. Vele onduidelijke filmpjes, eventueel met een ongefundeerde uitleg: waardeloos, al zijn er vele van. |
Citaat:
|
Ik vindt dat de ufo-believers de Maria verschijningen erbij moeten nemen.
Maria is verschenen, ze legen niet allemaal he. Er zal zelfs ergens wel een gevechtspiloot of lijnpiloot een Maria hebben gezien. Maria is echter even schuchter als een Alien om echt in de openbaarheid te treden. Die Aliens hebben duizenden lichtjaren gereisd om hier op aarde zich in de struiken te verstoppen. (Toegegeven deze bedenkingen zijn niet geheel vrij van Alien-schennis ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be