Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij gelooft alles wat je ziet op yoeptjoep |
Citaat:
Maar van dat geluid , als je denkt dat ik dat dacht dan denk je verkeerd. |
Citaat:
kan je niet |
Citaat:
|
Citaat:
Ook jij weet geen bal over sightings die een ander deed in het luchtruim of ruimte. Laat staan dat je ook maar enige kennis hebt over wat dan ook. Ik oordeel niet over onbekende dingen. Dat heet de grenzen van je kennis kennen en rationeel denken. |
Citaat:
JIj zegt dat ik alles geloof op YT wel, bewijs maar! Het kan ten eerste niet omdat het niet zo is. Ten tweede wou ik je vragen wat substantielere bijdragen hier te leveren, anders pleur ik je maar eens op de negeer. dank U |
Citaat:
|
Citaat:
"Het kan ten eerste niet omdat het niet zo is." ....LOL |
Citaat:
Je KENT me totaal niet toch vertel je zo maar even dat ik geen kennis heb over wat dan ook. Zou je het nog idioter kunnen maken? wel weet ik naarmate ik meer onderzoek dat ik ontdek dat idd zeer weinig weet. geldt dan niet voor jou? |
Citaat:
doe ik dat ook -> negeer bye bye wat een trol zeg! |
Citaat:
Alleen zijn er te weinig concrete data en is het eerder filosoferen in de trend van "what if ... Goede SF deed dit reeds ontelbare keren beter |
Citaat:
|
Citaat:
Fijn dat jij er wel voor open staat. Cdude en consorten wijzen het al af voor ze het gezien hebben, maar ze hebben zelf niet door hoe ze zichzelf blind maken. |
Citaat:
maar eh doe vanaf nu geen enkele moeite meer joh je staat vanaf heden op mijn negeer. En tientallen anderen hebben je er ook al opgezet, geeft dat te denken BYE! |
Citaat:
Lijstje graag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, veel ontkrachten heb ik van u nog niet gezien, buiten wat kinderachtig gescheld. Maar goed, deze topic is al genoeg bevuild geweest. Ik ga verder geen energie meer in u steken, 't is toch niet de moeite waard wat er allemaal uit komt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be