Citaat:
De UFO waarnemingen van de vorige eeuwen pleiten niet direct voor geheime technologie. Er zijn ook cases waar men spreekt van gecrashte of neergeschoten tuigen met aliens in. Dit zijn echter getuigenverklaringen waar er geen letterlijk bewijs voor bestaat. Maar het komt dikwijls van militairen en van verschillende personen over dezelfde case. Maar dit is niet strikt te bewijzen, zoals de aanwezigheid van die tuigen in onze atmosfeer wel is. Citaat:
Citaat:
Die zin lijkt me correcter want anders geef je er een persoonlijke sneer aan, wat totaal niet nodig is en niet correct is. Ik denk wel dat dit de logische conclusie is volgens mij. De bewijzen zijn er nu eenmaal. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_Incident Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men leeft vandaag in de overtuiging dat van zodra iets niet in het lang en breed in de media komt het automatisch niet waar is. Kijk naar de argumentatie in de 9/11 of de NWO draad, op regelmatige basis zegt men "als het waar had geweest hadden we het geweten". En dat "weten" is puur en alleen het beeld dat men via mainstream media verspreid. Citaat:
|
Alleszins is het zo dat de officiële uitleg bij bepaalde waarnemingen toch echt ver gezocht zijn. Moerasgas, bliksembollen, U2 spionage vliegtuigen, weerbalonnen... Ik bedoel maar als de luchtmacht niet in staat is om die zaken te discerneren op de radar, dan heeft een luchtmacht in mijn ogen geen functie meer.
Ik vraag mij ook af waarom mensen met de 1000'en hun reputatie op het spel zouden willen zetten hieromtrent, gaande van reguliere spotters, over piloten, astronauten, wetenschappers, de gouverneur van Georgia, Carter,... Vooral de Phoenixlights vind ik de meest geloofwaardige encounter... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook de geheimzinnigheid rond Wright Patterson AF Base (ondergrondse hangar 18) en het fameuze Area 51 vind ik opmerkelijk. Elke dag vliegen 3 charter vliegtuigen vanuit Las Vegas met werknemers naar A51, die allemaal zwijgen als vermoord over wat zich daar afspeelt. Je zou denken: hoe meer mensen er werken, hoe sneller zo iets aan het licht komt, maar kijk maar naar operation paperclip en de atoombom: daar hebben 100.000 militairen en burgers hunne smoel over kunnen houden tot het zover was.
Dat de SR-71 "Blackbird" daar ontwikkeld is, mag geen toeval zijn. Het allereerste stealth vliegtuig met ongeziene aerodynamische vormen doet snel denken aan een ruimtetuig of tenminste een back-engineerde of afgekeken versie ervan. Ook de ontwerper doet in dit geval verbazen: hij beweert 2 UFO's gezien te hebben, waarvan akte is gemaakt. Toeval of niet? Urban legends? Lijkt me sterk... Maar wat mij het meeste verbaasde was een Britse tank (die ergens in de jaren '60 dacht ik ontwikkeld is) die een perfecte hologram voor zich kon projecteren met de beelden van achter de tank. Dit is geen James Bondfictie, maar realiteit. Als ik dat terugkoppel naar UFO's edm zou het dus best mogelijk zijn dat die dingen, wanneer ze plots verdwijnen, gewoon hologrammetjes projecteren. Ach, ik denk maar wat luidop. |
Citaat:
|
Citaat:
je begint al aardig te klinken gelijk Diego Raga die me ooit eens de mond probeerde te snoeren ( bal terugwerpen) door te stellen dat ik ( dat meteen met zowat de rest van de bevolking ) gewoon een slachtoffer zou zijn van het stockholm-syndroom nadat ik 'm zei dat zowat iedere psychiater bij hem een een wel ernstige vorm angst-psychose zou vaststellen als hij met dat verhaaltje(dogma) op de proppen zou komen hij was wel effe vergeten dat er dan eerst sprake moet zijn van een gijzeling alvorens er ooit sprake kan zijn van dat syndroom en die gijzeling was natuurlijk niet aantoonbaar tenzij als hersenspinsel in datzelfde verhaal |
Citaat:
Trouwens, waarom knip je de rest van men post weg en antwoord je daar niet op? Of heb je daar ook een goede uitleg over? (geen verwijt hoor, ik neem graag van u aan wanneer ik dwaal, maar dan wel graag een beetje gestoffeerder...) |
Citaat:
dat geloven is immers zowat van dezelfde orde _ niet uitzonderlijk zijn ufo-believers ook fervente aanhangers van Atlantisverhalen ed. _ als geloven dat de enkele gevallen die nooit of nog niet verklaard zijn dan maar tuigen moeten zijn van buiten de aarde bovendien hou je ook geen enkele rekening met een techniek die misschien nog komen moet voor ons aardlingen en die bkijkbaar _als je het hier zowat leest_ voor buitenaardsen een peulschil is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be