Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby
(Bericht 5089638)
Ik bengel nog altijd tussen twee gedachten:
Komt het besef tot iets hoger dan de mens (geloof) van iets psychedelisch, of van iets buitenaards.
Andere logische redens heb ik nog niet gevonden. Als beide onlogisch voor u klinken, bent U nog niet genoeg alienated. Verknocht aan het systeem.
|
Persoonlijk vind ik 'psychedelisch' een beetje ongelukkig gekozen als verzamelterm, omdat die het hele spectrum eigenlijk niet dekt van wat kan begrepen worden als, zoals u het omschrijft, "geloof" en "buitenaards". Het impliceert dat mensen met dergelijke neiging (tot het geloof in
b.v. vliegende profeten, schotels, aardbeien etc...) psychedelica consumeren/consumeerden om aan dergelijke ervaringen blootgesteld te worden. In de praktijk is dit vaak ook wel zo dat mensen die blootgesteld werden aan psychotrope stoffen dergelijke ervaringen menen te hebben. Dit kan bijvoorbeeld zelf geïnduceerd geweest zijn via de geijkte methoden of gewoon aan de omgeving gelegen hebben
(b.v. een grot waar bepaalde psychoactieve stoffen aanwezig zijn). Ik denk dat de gegeven voorbeelden hier wel volstaan om zelf een paar concrete situaties en analogieën te bedenken,
n'est-ce pas?
Termen die het brede spectrum bevatten zijn volgens mij 'psychologisch' en 'psychiatrisch'.
Psychologisch: De leeftijd, cultuur, het wereldbeeld, de opvoeding...kortom: de blootstelling aan bepaalde fenomenen (in groep, dan wel individueel) die een persoonlijkheid vormen en die ruimte laten voor zekere opvattingen en gedachtepatronen.
Pfff, ik ben eigenlijk veel te lui om hier nog veel voorbeelden te gaan opsommen. Ik durf wedden dat je alle UFO-docu's wel al gezien hebt van b.v. Maussán of Friedmann. Leg de link met de landen van herkomst en de manier waarop er met (bij)geloof wordt omgegaan en hoe en wanneer kinderen (alsook volwassenen) aan
exposure onderworpen zijn. Merk op dat Mexicanen overal "De Maagd Maria" zien verschijnen, tot in hun tortilla's en de anus van hun huisdier toe en dat Amerikanen hun kinderen de stuipen op het lijf jagen met Halloween. Merk ook op dat New Age zweef-teverij
big fuckin' business is... Dit is slechts een rudimentaire schets die je hersencellen wel verbanden zullen laten leggen met talloze fenomenen.
Psychiatrisch:
Deze schizofreniepatiënt verklaart het nader en bespaart mij verder van de gortdroge uitleg :
http://www.schizophreniablog.org/201...delusions.html
:smilecol:***WARNING: :evilbat:BAT:evilbat: FUCK INSANE!***:smilecol:
Citaat:
If you do some of the following things, the aliens may see you as less of a threat and move onto someone else.
1) Reduce excess dopamine chemicals with anti psychotics. (n.v.d.r: m.a.w. IT'S F**KING TIME TO QUIT THE REEFER, BUDDY Google: PRODROOM/PRODROMAAL) If your experiencing positive symptoms (eg. delusions, thought disorder/ paranoia) of schizophrenia you are producing more than usual amounts of chemicals like dopamine. This makes you a target because aliens may also desire the pleasure chemical dopamine and unmedicated schizophrenics produce more of it.
1) Lock all windows and doors and cover with shades. Do not let other beings see inside you house.
2) Sleep with a light on when you feel like you are more at risk. Aliens may think you are awake.
3) Buy a power failure alarm. The aliens may disrupt your power supply when they visit. With this device the alarm will sound and you be awake.
4) Keep a flashlight by the bed. Preferably a dynamo so the batteries don't run out.
5) You could you could pray each day, asking for protection or just meditate and let protective thoughts become stronger.
6) Don't sleep naked and cover your body with a sheet to make it difficult for those nasty anal probes.
7) If you are abducted, it is not usually your physical body, it is a mental thing. If you can remember to say "Go physical, now" or "Return to physical body" then you will return from the experience.
8) If you think you are being monitored by aliens, you can get protection under high voltage power lines. The land is usually vacant. Stay there a while a gather your thoughts. If (after a while) you still feel like you are being monitored then you are psychotic and should get help.
Notes:
- The tin foil hat does not work because it is not a complete enclosure and is not thick enough.
- Remember aliens may not even exist, your brain could be tricking you to produce persecutory thoughts.
|
:new-alie::scatter:
EINDE TRANSMISSIE:rocol:0X