Citaat:
Citaat:
Ik ben bovendien iemand die de wetenschap niet afschrijft omwille van mijn Geloof hoor. Het ene kan perfect samen met het andere. Maar ik heb geen zin om nu hierover uit te breiden. Een andere keer misschien. |
Citaat:
|
Citaat:
NASA-Funded Research Discovers Life Built With Toxic Chemical |
Iemand nog links naar goede video's? Ik kijk graag naar UFO filmpjes. Jammer dat 95% direct weerballonnen, computer gemanipuleerde beelden of bizarre weeromstandigheden zijn. Een hoop zijn ook te onduidelijk om eigenlijk op te maken wat er nu gefilmd wordt.
Men zou juist denken nu mensen camera's op hun GSM hebben en digitale camera's geen geld meer kosten er meer en gedetailleerdere beelden op zou duiken maar neen. 't Is en blijft een interessant fenomeen... maar het eerste filmpje dat me echt 100% overtuigd in de zin dat de UFO enkel een niet-menselijk bestuurd vliegend tuig is moet ik nog tegenkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zal wel weer niets zijn denk ik :-P |
Citaat:
|
Oei stel dat die er straks ook aankomen , zouden we ons asielbelied niet al beter aanpassen
|
Citaat:
|
Brekend: UFO neergestort in Tirol
|
Nieuw Zeeland is het volgende land dat zijn ufo archieven vrijgeeft. De zoveelste in de rij.
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=RN9px...ayer_embedded#! |
Citaat:
Kansberekening geeft aan dat de kans in een oneindig groot heelal oneindig moet zijn. Nu is wetenschappelijk bewezen dat het heelal niet oneindig is (want het kent een ontstaan uit iets dat nog minder is dan een singulariteit) en het zou nog aan het uitdijnen zijn. Maar zelfs dat in acht genomen zou ik het vreemd vinden dat in een zo groot en uitgestrekt heelal het niet zou voorkomen op ons na. Uiteindelijk is het ontstaan van onze inteligentie ook maar een fractie van de geshiedenis van het ontstaan van het leven. Dat op zijn beurt maar een fractie is van het ontstaan van de aarde tot nu. Wat op zijn beurt maar een fractie is van... In acht genomen het aantal mogelijkheden dat het heelal herbergt en het feit dat 'leven' steeds weer en weer gevonden wordt over de grenzen die wij voor mogelijk leven stellen denk ik dat de kans eerder groot dan klein is. Geloven heeft daar niets mee te maken. Ja of nee antwoorden kan je pas op basis van feiten. Indien nu seffens iemand belt om te vragen of ik hem naar onze leiders kan brengen wees dan wel verwittigd. Bij mij is dat voorlopig het bestuursorgaan van het VB; :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als de overheid weet had van echte close encounters van de derde soort dan zou de global governance er wel voor zorgen dat op alle continenten iedereen gezond was en degelijke voeding had. Alsook superpistolen en plasmawapens... :lol::lol::lol::lol::lol:
Een UN ambassadeur voor aliens ????:roll: Maar ver ver weg, deep in de space bestaan ze wel...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Naja, piloten en militairen van Nieuw-Zeeland qua aantal is dat ca. 1/9 van Be. D-Wiki: Citaat:
|
Citaat:
De bewijzen zijn er voor iedereen die de talloze cases wil bestuderen. De punt van dit artikel is vooral dat er weer eens een land zijn ufoarchieven vrijgeeft, in het kader van meer openheid rond dit onderwerp. Natuulijk moeten we ook altijd sceptisch blijven naar de motieven. Ze hebben het al zolang verborgen gehouden. |
Citaat:
Er zijn verschillende cases die bewijs leveren dat UFO's bestaan. Het geheel aan alle cases die er de laatste decennia zijn laat geen twijfel mogelijk. Hier een voorbeeld van een sterke case: http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident Hier kan je een interview zien met een van de piloten die erbij betrokken was (begint vanaf 6 minuten): http://www.youtube.com/watch?v=-tYGhZ2X0I0 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be