Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens bepaalde getuigen creerde dit een vraagstelling voor de groepen die de UFO's en de aliens bestuderen, waarom de humanoide vorm de meest courante is. |
Citaat:
Vermits we het bewijs hebben dat leven hier op aarde is geëvolueerd naar "een kop, ruggengraat & X poten" & we in het universum al andere "aarde's" hebben gevonden, kan je gezien de afmetingen van het heelal concluderen dat er elders nog "gewervelden" moeten rondhuppelen. 8-) |
Citaat:
Het leven is hier absoluut niet geëvolueerd "een kop, ruggengraat en poten"-leven. Je hebt maar een belabberde kennis van de fauna en flora. |
Citaat:
hahahahaha :| |
Er lopen ook nog boskabouters rond en zo.
|
Citaat:
Ik doe het hoor man, ik wil niet liever (op dit moment) |
Citaat:
En waar heb ik deze reactie aan verdiend? |
Citaat:
Mijn kennis van biologie mag dan wel onder peil zijn, maar ik zie toch vooral leven van die cookiecutter rond me heen. Insecten hebben met wat goede wil kop, poten & (een exoskelet dat kan doorgaan voor) een ruggegraat... |
Citaat:
Circa 97% van de dieren in de wereld zijn ongewerveld. Erg cookie cutter is kop, poten en ruggengraat dus niet. |
Citaat:
Of ter wel haalt ge uw ongelijk, of ter wel haalt ge uw gelijk |
Citaat:
en blijkbaar ben ik niet de enige. Citaat:
Citaat:
|
Een dure uitleg voor een simpel gegeven: onder dezelfde geografische en klimatologische omstandigheden kan het leven op andere planeten zich min of meer ontwikkelen zoals Aards leven. In andere omstandigheden kan het een compleet andere kant opgaan.
Oud nieuws dus. |
Ziehier ook deze getuigenis vanaf 3:00. Deze man kon in 1964 en later geheime NATO rapporten inkijken waar er gewag werd gemaakt van toen reeds 4 types gekende verschillende aliens die de aarde bezochten. Waaronder aliens die er net zoals een mens uitzien, je zou ze niet herkennen moesten ze onder ons k
lopen. Er stond verder ook in dat ze het het zeer ambetant vonden dat ze die aliens niet kunnen onderscheiden van gewone mensen, omdat die zomaar zouden kunnen infilteren op cruciale posities in het leger of de politiek. Later zei hij kwamen de conclusie ook dat ze niet alleen interstellair zijn, maar ook multi-dimensioneel. http://www.youtube.com/watch?v=xPUOBd94_cY |
meer nog, er bestaan ook foto's van:
|
Citaat:
Nee, dan maken de radartoestanden van Micele nog meer indruk. Niet dat die bewijzen dat we bezocht worden door aliens, maar toch. |
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen trouwens ondubbelzinnig besluiten dat UFO's bestaan. Dus als je het geheel bekijkt, alle data, als je je er grondig over informeert, dan weet je dat wat deze man, en vele anderen zeggen, een grote waarschijnlijk heeft om waar te zijn. De meest plausibele verklaring voor de tuigen die geobserveerd worden met deze specifieke fenomenen is de buitenaardse verklaring. Combineer dit met alle mogelijk feiten die je te zien krijgt bij een grondige studie van dit fenomeen, en je kan niets anders besluiten dat UFO's en aliens een realiteit zijn. Een realiteit dat zo is, dat al altijd zo geweest is, en dat al altijd zo zal zijn. En de meeste mensen leven in de ontkenning voor de realiteit. Het is maar al te makkelijk om iedereen, maar dan ook iedereen, die iets vertelt wat niet strookt met je wereldbeeld als leugenaar af te doen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt trouwens nooit geantwoord op de vraag waarom je je gaven niet eens laat testen door Skepp of de Randi-foundation. Er valt veel geld te verdienen en ik kan je verzekeren dat er bij Skepp in ieder geval mensen zitten die oprecht geïnteresseerd zouden zijn in iemand met bepaalde bovenmenselijke gaven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be