parcifal |
10 april 2013 13:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
(Bericht 6596348)
Jij bent oneerlijk en laf om toe te geven dat je verkeerd zat, en nu ga je gewoon verder op je elan om het in het belachelijke te trekken. Je weet zelf maar al te goed dat je het niet bij het rechte eind hebt. Indien niet dan heb ik medelijden met je intellectuele capaciteiten.
Je zou beter bij je nietszeggende oneliners blijven, want inhoudelijk ben je geen zak waard.
|
Welwel, was jij niet diegene die -voor de schijn uiteraard- verkondigde dat men zelf moet nadenken en de zaken onderzoeken?
Fundamenteel bronnenonderzoek naar COMETA valt daar blijkbaar plotseling niet onder. :)
Kijk, in het beste geval is het Cometa 'rapport' en werkstuk van een clubje mensen die werkelijk hun best hebben gedaan om iets te beschrijven waar ze in geloofden.
Of het werkelijk gaat om de personen die vermeld worden, is inderdaad onderzoek waard, maar zeer lastig, Je zou al persoonlijk naar die mensen toe moeten gaan voor verificatie.
Maar het doet eigenlijk weinig ter zake, uiteindelijk geven ze slechts hun eigen mening, zonder enig relevant bewijs.
Maar ik kan me voorstellen dat je hevig bibbert dat alweer een scheef en schots gemetselde steen van je wankele wereldbeeld in puin valt.
De ruine is zo al niet te overzien.
|