exodus |
11 april 2013 08:20 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM
(Bericht 6596974)
Juist ja, en met welk doel zou een buitenaards ras ,dat de haast onmogelijke barrieres overwonnen heeft wat betreft interstellair reizen, hier tientallen jaren lang verstoppertje komen spelen?
|
Ze steken zich niet weg. Soms laten ze zich ook zien, getuige daarvan de vele UFO waarnemingen. Maar ze zijn wel discreet. Ik heb het al gezegd, als je gaat wachten totdat ze boven New York of London verschijnen kan je nog lang wachten. Zij weten ook wel welke paniek dat dat zal veroorzaken.
Kijk naar de manier dat ecologisch bewuste mensen wilde dieren bestuderen. Dit is ook op een discrete manier om ze geen angst aan te jagen, en de populatie niet te verstoren.
Wij gaan ze eerst globaal moeten accepteren, vooraleer ze zich kunnen tonen zonder al te veel rumoer. Er zijn mensen die al accepteren dat ze bestaan en er zijn, door gewoon het bewijs te bekijken. Nu is het gewoon nog de grote massa en de wetenschappelijke wereld die het moet accepteren. En dat vraagt wat tijd. Maar de dam is aan het breken dat is onvermijdelijk.
Kijk naar de disclosure project, waarmee ik al jaren op dit forum zit. Het komt nu ook al in de Belgische kranten. Nu, dat het in de mainstream komt is geen autoriteit, maar het toont aan dat het bewustzijn erover groeit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parcifal
Het zal alvast niet meer voor in jouw levenstijd zijn, he
|
Persoonlijk denk ik dat het niet heel lang zal duren. Ik neem aan dat jij rond de 30 40 jaar bent, ik denk dat je het zeker nog gaat meemaken in je leven. Het kan wel eens zeer snel gaan, dat het in een decennium tot 15 tal jaar geklonken is. Maar dat is ook maar mijn mening en voorspelling zijn nutteloos. Het is geen kwestie van "als", het is gewoon een kwestie van "wanneer".
|