Citaat:
De langst durende samenzwering van pakweg 8-jarige kinderen in Zimbabwe of boeren in niemandsland die aliens tekenen tot wetenschappers en zelfs Presidenten die in buitenaardse intilligentie geloven die al op aarde waren. Maar toch geloven "de mensen" er niet aan, ze willen "bewijzen". Kennen we van vroegere eeuwen. ;-) |
Een ex CIA agent die nog maar enkele maanden te leven heeft wegens een ongeneeslijke nierziekte klapt uit de biecht ivm UFO's!
Citaat:
|
Interessant ook dat de persoon hierboven zei dat hij blij was dat hij eindelijk zijn verhaal kon vertellen. Hij voelde aan alsof er een gewicht van zijn schouders viel.
Ook interessant is dat hij zei dat de toenmalige president geen inzage had in wat er gebeurde in Area 51. Toen de president gebriefed werd, werd hij op de hoogte gebracht van het bestaan van aliens door bovenstaande persoon, die zelf een Grey alien gezien had met zijn eigen ogen. Dit bevestigd weer het feit dat de presidenten totaal het niet voor het zeggen hebben en hoogstens marionetten zijn. De geheime regering heeft haar eigen structuur. Eisenhower was dus op de hoogste van het bestaan van aliens en UFO's en de black projects. In dit licht is deze waarschuwing van hem wel interessant, hij wist het: http://www.youtube.com/watch?v=8y06NSBBRtY |
en nog steeds geen spatje bewijs
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar analogie van het NWO- en 11sep01-complot. LOL. ;-) |
Citaat:
Hij was best wel mooi, wit-rozig in de ondergaande zon. Ik moet dringend checken of er nog geen ufo-meldpunt is voor mountainbikende gentenaars die een duvel hadden gedronken. ;-) Citaat:
En bij de resterende beweringen mankeert het simpelweg aan data of elementen om iets te kunnen concluderen, maar dogmatische believers (die uiteraard evenmin data of voldoende elementen bezitten) concluderen alvast dat hun private theorietje wel moet kloppen omdat hun profetische buikgevoel dat zo verordend. Allelujah, neem een dubbele dosis imodium zou ik zeggen. :) |
Citaat:
Er werd vastgesteld dat veel van die waarnemingen zich voordoen boven breuklijnen in het binnenste van de Aarde. Aangenomen wordt dat de hel zich daar bevindt. |
Citaat:
Kun je daarin volgen, in zo'n benadering? |
Citaat:
|
Dus...Satan zou wel eens realiteit kunnen zijn...
|
Citaat:
Ja, Satan zou wel eens tegen alle verwachting in een realiteit kunnen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne...als er een kans is dat Satan bestaat, is er ook kans dat er iets anders bestaat? En waarom zou het tegen mijn broekje sneeuwen na mijn overlijden? |
Citaat:
Citaat:
De verslagen van exorcisten zeggen het anders. Citaat:
Op die manier verbindt je je lot aan Satan. Zie je? Het is helemaal niet moeilijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we er maar over ophouden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be