Citaat:
En natuurlijk is het gemakkellijk iets te ontkennen. Zo kan ik ontkennen dat u bestaat. Het is immers een computer die mij antwoord geeft hier. Dat wil nog niet zeggen dat dit dan de waarheid is. En ik kan ook niet bewijzen dat u niet bestaat.;-) |
Citaat:
Hoog tijd om weer helemaal over te beginnen ? |
Citaat:
Natuurlijk kan het. Alles kan. Maar wat zijn de kansen ? Ik kan voor de rest van mijn leven elke week het groot lot winnen, maar je weet net zo goed als ik dat zoiets nooit zal gebeuren. Feit is en blijft: er zijn géén goede redenen om aan te nemen dat buitenaardse wezens de Aarde bezocht hebben. Dit is waar deze draad over handelt. Of buitenaardse wezen effectief bestaan, is iets geheel anders, persoonlijk denk ik van wel. Als jij gelooft dat buitenaardse wezens hier zijn of geweest zijn, is dat fijn voor jou, maar geef dan eens enkele goede redenen, en kom liever niet af met je eeuwige dooddoener "Het zou toch kunnen ?" |
Citaat:
Dat grapje over agnosten is zo oud als de straat, als je dat beledigend vindt heb je toch wel een probleem denk ik. |
Citaat:
Alleen diegene die moeite hebben om dit te accepteren en het bewijs niet bekijken, blijven als onwetende clowns beweren dat "het niet waar is". Tja, what else is new? Veel heeft te maken met het domino-effect. Als men moet toegeven dat aliens bestaan, en dat het waar is wat al die getuigen zeggen, dan moet men ook toegeven dat de overheden ons belogen hebben, dat er een samenzwering is, enz... Als er één steen valt vallen ze allemaal, en daarom beschermen ze de eerste steen en kunnen ze geen duimbreed toegeven. |
Citaat:
Mijn mening is de Het-Zou-Best-Kunnen-mening. Er is geen enkele reden dat mijn mening minderwaardig is aan de jouwe, wat je zelfingenomenheid je ook mag laten denken. |
Citaat:
Het is een truuk zo oud als de straat om de mensen belachelijk ( proberen ) te maken, als je geen andere uitweg meer ziet om je gelijk te ( proberen ) halen, met beledigingen te slingeren verpakt in " grapjes ". Flauwe grappenmakers zijn personen die graag zouden beledigen, maar daar de ballen niet voor hebben, wist je dat niet ?;-) Je argumenten om het bestaan van Aliens, en hun bezoeken aan onze aarde , af te strijdden zijn in elk geval even weinig overtuigend als dat je grapjes grappig zijn.:-) |
Citaat:
Dat moet zelfs de wildste believer toegeven, maar die verzint daar dan natuurlijk onmiddelijk een passende conspiracy theorie bij, gaande van een wereldwijde cover-up door black agents in black cars, tot en met interdimensionele technologie die aliens onzichtbaar maakt en doet terugspringen naar Dimensie X naar gelieven. De Fermi Paradox staat als een huis en al sinds 1950 : Where are they? |
Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen dat je enkel leest wat je wil lezen. |
Citaat:
Citaat:
Je bent een krak in alles te draaien en te keren tot het in je kraam past. |
Citaat:
|
Citaat:
ALS die hoog intelligente wezens bestaan, zullen die wel in staat zijn om jou voor de zot te houden zeker ? Zich te camoufleren, zich te verstoppen voor jou ? Vooral al omdat je ze niet WIL zien, ze zouden in u gat kunnen bijten, je zou het nog niet geloven. |
Citaat:
Waarom zou ik uw ongefundeerde beweringen als zoete koek moeten slikken ? Wie denkt u eigenlijk dat u bent ?:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op youtube steken al die ufo's hun lichten aan.
Alez overdag zo niet zo te zien op de vele filmpjes. Maar s 'avonds...altijd phare? |
Citaat:
het gaat niet om niet willen of wel willen bestuderen... er moet eerst wat te bestuderen vallen Citaat:
Het gaat niet over het al dan niet bestaan van aliens Het staat als een paal boven water dat overheden ons (al dan niet bewust) beliegen en belogen hebben en dat er zoiets als samenzweringen etc zijn. Je zoekt weer stromannen Het gaat over of het definitief aangetoond is of er hier al aliens op bezoek geweest zijn... en dat is niet zo |
Citaat:
meneer is een oude bekende die enkel geïnteresseerd is in trollen... en is nu weer dringend aan een come-back toe |
Citaat:
|
Citaat:
Al één onweerlegbaar bewijs gevonden voor het feit dat aliens hier zijn, of geweest zijn ? Want daar gaat deze draad over. Ik wacht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be