Citaat:
Citaat:
Geen erg, we wisten het al. |
Citaat:
Ik heb al een paar keer citaten getoond van mensen die erkende wetenschappers zijn, en die klaar en duidelijk uitlegden waarom tijd een illusie is. Maar ik denk dat jullie enkel lezen wat in jullie kraam te pas komt. De rest, da ka ni... |
Citaat:
Niets is gemakkellijker dan op het internet zich te sieren met ronkende diploma's, en vermeende kennis, d�*t heb ik ondertussen al begrepen, als ik jou en een paar ander hier bezigzie...;-) |
leve de sinsenfoor
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De reden omdat je geen bewijzen op tafel neerlegt, is omdat er geen zijn. Er is werkelijk niets dat aantoont dat tijd een illusie is. Tijd is relatief, en de tijdservaring hangt niet enkel af van de snelheid waarmee je je verplaatst maar ook van psychologische factoren. |
De eerste keer dat ik op deze draad klik -de titel lijkt me bijzonder onzinnig-, maar..... hoe is het toch mogelijk dat die draad toch blijft? Zo'n onzindraad?! En al meer dan 7000 posts.
Deze draad hoort thuis in K&K, maar toch niet in internationaal?:? |
Zo te zien gaat het al lang niet meer over aliens.:-)
Dan gaat het alleen maar beter met deze draad.;-) |
Citaat:
Ik haalde een paar keer Einstein aan, omdat je daarvan moeilijk kunt zeggen dat het een uil was, je kunt het precies niet verkroppen, en dan zeg je maar dat ik niet begrijp wat die mens bedoelt.:roll: Citaat:
En nu mag je het eens proberen weerleggen.:-) Je hebt er alle tijd voor, want je weet het nu : Time is an illusion !:lol: Dit is belangrijk voor mij, want men komt altijd zagen dat Aliens niet naar hier kunnen komen omdat dat te veel tijd zou kosten...Maar misschien beleven zij de tijd niet op dezelfde manier als wij, of hebben ze geleerd er anders mee om te gaan ! Interessante bedenkingen in zicht !;-) |
We zijn natuurlijk helemaal alleen in het heelal, met een God en een big bang ook helemaal voor ons alleen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er buiten onze aarde nog andere planeten met leven of wat we noemen 'intelligent' leven zouden zouden...wel..behalve misschien dan dat er slechts een paar triljoen van die andere planeten zijn waar we niets over weten.
We kennen de inhoud van 1 okkernoot die onder de boom ligt in de herfst. We zien honderden gelijkaardige noten liggen onder de boom. Is het zo vreemd te veronderstellen dat de inhoud van tenminste 1 van die andere noten wel eens kan lijken op de noot die we openden? Of is die conclusie misschien juist de meest voor de hand liggende? Daarbij hoeft buitenaards leven zich niet eens noodzakelijkerwijze op 'planeten' af te spelen, net zoals er nog wel meer levensvormen bestaan dan enkel notebomen. En daarbij, wie zegt dat de mens die zich schijnbaar toch enigszins anders gedraagt dan het andere leven op deze planeet, niet zelf van buitenaardse oorsprong is. En daarbij, wie zegt dat als de mens geconfronteerd zou worden met buitenaards leven dat hij in staat zou zijn het als dusdanig te erkennen? En daarbij...is de grens tussen levende en dode materie en tussen aards en buitenaards wel zo duidelijk te trekken? Wie weet zijn we wel omringd door allerlei vormen van aards en buitenaards leven hier op aarde. En wie weet weet dat leven niet eens waar het van afkomstig is. En daarbij...wat maakt het eigenlijk uit? Een alien op zoek naar intelligent leven pauzerend bij een pisbloem: http://www.expoo.info/ne/expoo/malla...arten_12b.html |
Minute phisics
the arrow of time paralel universes Wat is tijd? Quantum fysisch gezien bestaan alle opties al. We ervaren tijd lineair, dat is hoe ons bewustzijn werkt maar alles wat gebeurt is en alles eat nog moet gebeuren is al gebeurt. Elke keuze die we maken splitst ons (uw) universum op in een nieuwe tijdelijn ( om het met een onnozel woord te zeggen) die bestaat uit oneindig veel andere keuzes (universa/multiversa?). Allé, dit is een denkpiste die quantumfysisi aant verkennen zijn. Geen enkele van de verschillende multiversum theorieën zijn op dit moment bewezen. Check de filmkes, duren elk niet langer dan een paar minuten, minute phisics doet een goeie job om moeilijke dingen simpel uit te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals een getuige zei, vanuit een geostationaire baan tot boven de boomtoppen koste enkele luttele seconden. |
Citaat:
Hoe verder je van de fysische realiteit gaat, hoe minder tijd een grip op je heeft. Vele mensen tijdens bijna-dood-ervaringen geven aan dat ze het gevoel hebben dat er geen tijd was. Of dat ze enkele dagen weg waren (naar hun gevoel), maar in de fysische realiteit maar enkele uren weg waren. De realiteit is dat wij allemaal onsterfelijke wezens zijn. We hebben alle tijd van de wereld. Zaken die we in dit leven niet leren lerend we in een volgende incarnatie. De tijd is een gift om onze issues uit te werken over een tijdspanne en het leren dat ermee komt en specifiek verbonden aan onze realiteit |
Hier een uitleg van een entiteit uit hogere dimensies, over hoe zij tijd/ruimte ervaren. Er is ook gebeurtenissen en evolutie van bewustzijn, maar dat neemt niet plaats binnen een tijdspanne.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be