Citaat:
Citaat:
Hier nog iets, in t' Nederlands. http://www.scientias.nl/doet-dna-aan...portatie/22998 Citaat:
MAAR ! Het is niet meer iets dat als " onmogelijk " beschouwd word.;-) DA KAN WEL, met andere woorden !:-) En tja, aannemen dat Aliens in dat opzicht een eindje verder staan dan wij, dat vind ik ook kunnen. Jij natuurlijk niet, kan ik me voorstellen. Je hebt nog zovéél te leren.;-) |
Citaat:
Zijn natuurlijke drang om geweld te gebruiken om zijn ideën te doen zegevieren en gelijk te krijgen doen de rest. Een degelijke heropvoeding kan zulke karaktertrekken wijzigen, en een bewustwording van zijn kortzichtigheid mag men ook hopen, en in de hand werken met geduldig en herhaaldelijk uitleggen. Op voorwaarde dat dit individu niet al te oud is natuurlijk. Want vanaf een zekere leeftijd zijn dit soort kerels niet meer in staat zichzelf in vraag te stellen. Ongelijk toegeven zou betekenen dat ze het hun hele leven mis hadden, en dat is te veel, véél te véél, voor hun belachelijk groot ego. Van zoiets zouden zij kapotgaan... |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar wel vreemde jongens, die aliens... |
Citaat:
Een van je vele, vele, problemen is dat je niet begrijpt waarnaar je precies linkt of verwijst. Heb jij eigenlijk ooit je lagere school afgemaakt, want dergelijk niveau is werkelijk te beschamend om zelfs op cafe mee uit te pakken. Ik krijg meer en meer het gevoel dat je nooit ernstig nagedacht hebt over dergelijke zaken. Googelen op een trefwoord kan elke geschoren aap zonder dwangbuis, je volkomen onbegrip van de context doet je uiteraard meteen door de mand vallen. Nee, meneer, met elke post toon je enkel meer en meer aan dat je er geen snars van begrijpt. Het is een klein wonder dat je een pc kan gebruiken of dicteer je je tekst aan een gewillig slachtoffer? |
Citaat:
Ik zal een kaarsje voor je branden, dat je ooit de familiehersencel terug mag vinden. Toy toy toy! |
Citaat:
Wellicht had de Alien dan de bedoeling u te beletten u voort te planten, en had die daarvoor een goede reden. |
Citaat:
En gebruik maar een flinke dikke kaars, misschien vind je dan je goede humeur terug. Als ik u al die goede raad geef, is het omdat ik je steeds meer op prijs stel, het is gedurig lachen geblazen met jou ! Gieren met parcifal !:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad! En voor zij die nog niet mee zijn:
http://www.niburu.nl/binnenland/4945...ullingen-is-nu Citaat:
|
Waarvoor dient dat geld dan, aangezien alle bewezen is?
|
2x
|
Citaat:
Ze zijn gigantisch geflopt in de verkiezingen van 2012 : SOPN: Functiehouders Partijvoorzitter Anton Teuben (de man achter Niburu met financiele problemen) Partijleider Johan Oldenkamp (een pindar-kloon ;) ) Zetels in Tweede Kamer 0/150 Zetels in Eerste Kamer 0/75 Zetels in het Europees Parlement 0/25 En om voor Anton Teuben een vliegende schotel te kopen natuurlijk, om naar de Albert Hein te snorren. ;-) Overigens ergens is het wel cynisch dat ze beweren over "Vrije Energie" te beschikken, of tenminste kennis ervan te hebben (dus oneindig veel energie uit het niets) maar anderzijds lopen ze te bedelen om een paar Euro. Iemand moet die mannen toch eens een elementair businessplan leren maken, een kind ziet dat ze hun potentieel niet optimaal doen renderen... :-D |
Citaat:
Zelfs in de kantine van de aan alcohol verslaafde beroepsmilitairen moet je betalen voor u zat te zuipen, ook al is het met taxvrij bier. Dus zelfs op uw niveau zou je moeten begrijpen waarom die mensen geld nodig hebben. We leven nu éénmaal in een GELD-wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be