Citaat:
Luister naar de getuigenverklaringen, beluister de originele tape, bekijk de docu, lees erover. Vorm zelf een beeld van de case. Bekijk de dan de commentaar van de sceptici (waar ik ook een link naar gegeven heb) en oordeel dan zelf of hun verklaringen overeen komen met alle data die je hebt. DAN kunnen we praten. Veel plezier gewenst. |
Citaat:
|
Citaat:
Je wil dat we je geloven, maar je hebt niet eens genoeg verstand om het woord BEWIJS te begrijpen. |
Citaat:
Wat jij vraagt is het equivalent en alles te copy pasten in een ellelange post die niemand leest, of niet. Gewoon het been stijfhouden om het bewijs niet te hoeven bekijken. Als je werkelijk geinteresseerd bent in de waarheid zal je zelf wel moeten spitten. Ik kan het bewijs ook niet in je muil douwen, noch zou ik dat willen. Je bent kinderachtig bezig. Als een kind op tafel kloppen en om bewijs roepen terwijl het op een plaatje voor je geserveerd wordt en je maar op enkele links hoeft te klikken. Deze case omvat niet enkel getuigenissen, zie de links. Maar de getuigenissen dragen bij aan het bewijs. De tape is trouwens geen getuigenis. Het is de opname van een deel van wat er zich die nacht afspeelde. Trouwens de enige verklaring die je kan geven is dat die mensen ronduit liegen. Ze hebben van dichtbij bij dit object gestaan, er kan geen andere verklaring zijn, geen vergissing, ze hebben zelfs gedetailleerde schetsen. De enige verklaring is een leugen, een haox. Maar zelfs die uitleg klopt niet als je al de andere bronnen bekijkt. We hebben de militaire tapes die bevestigden dat deze gebeurtenis plaatsvond. Hier een stukje van een deel van de tapes: Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik het antwoord heb : [quote] Citaat:
Je kan tonnen informatie over hun koppen uitkappen, ze zullen altijd staalhard blijven beweren dat " er geen bewijzen zijn ". Zelfs geen stof tot nadenken... In elk geval, zij denken niet na : zij slikken gedwee de informatie die de overheid in hun media-trog dumpt. |
Citaat:
- Iemand is met die mannen hun voeten aan het spelen - Ze proberen iets te verbergen voor hun superieuren, en verzinnen een verhaal dat hen uit de problemen haalt. - Ze zien reflecties op laaghangende wolken. - Ze hebben samen LSD genomen - Een geheime operatie is zichtbaarder dan gehoopt. - ... Er zijn massa's verklaringen waar ik of jij zelfs niet aan denken. Vandaar dat dit géén bewijs is. Ik zeg niet dat 1 van bovenstaande waar is hoor. Ik kan dat namelijk niet bewijzen. Net als jij. |
Citaat:
- Iemand is met die mannen hun voeten aan het spelen - Ze proberen iets te verbergen voor hun superieuren, en verzinnen een verhaal dat hen uit de problemen haalt. - Ze zien reflecties op laaghangende wolken. - Ze hebben samen LSD genomen - Een geheime operatie is zichtbaarder dan gehoopt. - ... Er zijn massa's verklaringen waar ik of jij zelfs niet aan denken. Vandaar dat dit géén bewijs is. Ik zeg niet dat 1 van bovenstaande waar is hoor. Ik kan dat namelijk niet bewijzen. Net als jij. |
Citaat:
Ik heb gedaan wat ik kon doen, de informatie geven. Ga terug naar het VTM nieuws of het VRT nieuws kijken en een beetje new scientist en nature lezen, waar ze je wereldbeeld met de paplepel ingeven. Dit is duidelijk geen materie voor jou. |
Citaat:
- je wil absoluut gelijk hebben - je bent zwaar gedrogeerd en/of strontzat - je gelooft alleen wat de overheid je inlepelt - je bent met ons voeten aan het spelen Er zijn massa's verklaringen waar ik zelfs niet aan denk. Vandaar dat dit géén bewijs is. Ik zeg niet dat 1 van bovenstaande waar is hoor. Ik kan dat namelijk niet bewijzen. :-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wees eerlijk tegen jezelf, je bent helemaal niet geïnteresseerd in de waarheid achter deze case en je bent ervan overtuigd dat UFO's en aliens hier niet zijn. Ik denk dat je zelfs ergens bang bent voor conclusie naar waar de informatie leidt, en daarom je er niet in wil verdiepen. Je kan de informatie niet debunken. Je bent een intellectuele luierik. Citaat:
Ik zeg het, ga nog wat naar het 19u journaal gaan kijken. Met gesloten mensen zoals jou kan je geen open discussie voeren. Meer tijd verspil ik er niet aan, ik heb mijn ding gedaan, de informatie gepost. Doei. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je echt achter die vetgezette uitspraak wil blijven staan, heb ik diep medelijden met jou. Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand stelt : " Aliens zijn nooit op aarde geweest "
Als je zoiets verklaart, neem ik aan dat je daar bewijzen voor hebt ? Anders kan iedereen vanalles komen vertellen hé ! |
Citaat:
|
En hier Carl Sagan, de halfgod van vele sceptici was ook een two face die privé veel meer wist dan dat hij publiekelijk liet uitschijnen. Cashen bij de sceptici met zijn sceptici boeken, maar privé er een heel andere opvatting erop nahouden:
Citaat:
http://www.prweb.com/releases/2010/05/prweb3966374.htm |
Citaat:
In elk geval is er geen flinter echt bewijs, niet jullie soort van fake bewijs voor dummies, dat dat ooit gebeurd is. Dat is het punt. Alle getuigenissen van de laatste honderd jaar op dat vlak zijn te klasseren tussen grappig en ronduit zot. |
Citaat:
Dat ze hier de dag van vandaag zijn, dat is echter onmogelijk, en alle cases zijn onwaar, alle getuigen zijn zot of 'zitten in een netwerk van gepensioneerde militairen die geld willen verdienen aan straffe verhalen'. Dat laatste is zelf een soort van samenzwering dus. :lol: Kom kom, moet het nog meer duidelijk zijn dat je handelt uit cognitieve dissonantie? |
Citaat:
Ga bij meneer lullen met uwe DA KAN NI. Alleen jullie gebruiken die woorden. Hardnekkig volhouden aan de stroman. Van cognitieve dissonantie gesproken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be