Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een redelijk mens, geen fanatiekeling die enkel en alleen deze of gene geneeskunde als doeltreffend beschouwd. De laatste 150 jaar heeft vooral de westerse geneeskunde een grote doorbraak gemaakt, vooral dan wat chirurgie betreft, en het maken van chemische medicamenten. In China en Indie , beschavingen van meer dan 5000 jaar oud, geneest men ook, en al heel lang. Dit allemaal gewoon in de vuilbak kieperen lijkt mij wel héél pretentieus. Ook de ongezouten meningen over homeopathie zijn om te gieren, vooral daar ze meestal van mensen komen die er absoluut niets over weten, en er nog minder ervaring mee hebben. Natuurlijk zitten er tussen die homeopathen zwanzers en kwakzalvers, maar die vind je overal. Wat je niet moet vergeten echter is dat een erkend homeophaat eerst en vooral zijn cursus geneeskunde afgestudeerd heeft. Homeopathie is een specialiteit. |
Citaat:
Ik ben een redelijk mens, geen fanatiekeling die enkel en alleen deze of gene geneeskunde als doeltreffend beschouwd. De laatste 150 jaar heeft vooral de westerse geneeskunde een grote doorbraak gemaakt, vooral dan wat chirurgie betreft, en het maken van chemische medicamenten. In China en Indie , beschavingen van meer dan 5000 jaar oud, geneest men ook, en al heel lang. Dit allemaal gewoon in de vuilbak kieperen lijkt mij wel héél pretentieus. Ook de ongezouten meningen over homeopathie zijn om te gieren, vooral daar ze meestal van mensen komen die er absoluut niets over weten, en er nog minder ervaring mee hebben. Natuurlijk zitten er tussen die homeopathen zwanzers en kwakzalvers, maar die vind je overal. Wat je niet moet vergeten echter is dat een erkend homeophaat eerst en vooral zijn cursus geneeskunde afgestudeerd heeft. Homeopathie is een specialiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
"Jack Another" "Homeopaat" Dan ben ik dat. |
Citaat:
Begint het te dagen ? Slechte geneeskunde bestaat niet. Behalve als ze in handen valt van mensen die enkel op geld uit zijn, en dat is het geval in de westerse wereld tegenwoordig. Het werk van onze voorouders word misbruikt door een medische maffia. Het gezonde verstand zou de geneesheren van alle strekkingen samen moeten brengen, om het beste uit al hun methodes te halen, inplaats van elkaar te bestrijden. Geneeskunde is geen voetbalmatch, er hoeft geen winnaar te zijn. Of als er één moet zijn, dat het dan de patiënt is. |
Zouden onze voorouders zich echt bezig gehouden met 0.001% zink in een potje kraanwater toe te voegen?
|
Citaat:
Hoe zou jij de mensen trouwens verzorgen ? Een dosis jenever geven ? |
Citaat:
|
Citaat:
Blijft over: uw foute stelling dat een "homeopaat" eerst een opleiding tot arts nodig heeft |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...al-100039.html Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al een paar keer opgemerkt dat dronkaards dikwijls zever vertellen, andere mensen proberen blaaskes wijs te maken, en zelfs er zo erg aan toe zijn dat ze in hun eigen leugens geloven. Je zou eens naar een homeopaat kunnen gaan, wie weet heeft die wel een middel om je te genezen. Ook met hypnose krijgt men goede resultaten naar het schijnt. |
Dit is inderdaad de laatste wijziging in de wetgeving door onze corrupte Waalse socalisten. Milquet of Onckelinx, een dan die twee, ik hou ze niet uit elkaar.
De val is wel dat in dit land er geen hogere opleiding homeopathie bestaat. |
Citaat:
Trouwens, die opleiding zal er wel komen als er vraag genoeg naar is. Nu sputteren ze nog wat tegen op den unief, maar ze zullen wel bijdraaien, wees gerust. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijdlijn van de laser 1916 Albert Einstein voorspelt gestimuleerde emissie van fotonen. 1928 Rudolf Ladenburg bevestigt het fenomeen van gestimuleerde emissie en negatieve absorptie. 1939 Valentin Fabrikant voorspelt dat gestimuleerde emissie gebruikt kan worden om microgolven te versterken. 1947 Willis Lamb en R.C. Retherford tonen gestimuleerde emissie aan in waterstofspectra. 1950 Alfred Kastler ontdekt de methode van optisch pompen. 1953 Charles Townes demonstreert de ammoniakmaser. 1954 Nikolaj Basov en Aleksandr Prochorov publiceren de eerste theoretische analyse van de maser. 1956 Nico Bloembergen bedenkt de drietrapsmaser. 1957 Gordon Gould laat zijn laseridee vastleggen bij een notaris. 1958 Townes en Schawlow vragen het eerste octrooi aan op de laser. 1958 Publicatie van Townes' laserartikel in Physical Review Letters. 1959 Townes leidt de conferentie Quantum Electronics-Resonance Phenomena. 1960 Theodore Maiman bouwt de eerste laser op basis van robijn. 1960 De eerste helium-neonlaser wordt gebouwd door Ali Javin. 1961 De laser wordt toegepast in de oogheelkunde. 1962 Uitvinding van de halfgeleiderlaser door Robert N. Hall. 1964 Uitvinding van de koolstofdioxidelaser door Kumar Patel. 1969 Met een laser wordt de exacte afstand tussen de maan en aarde gemeten. 1970 Uitvinding van de excimerlaser. 1970 Introductie optische vezels voor datacommunicatie met laserlicht. 1974 De eerste laserscanner in de supermarkt. 1980 De audio cd-speler verschijnt met een 780 nm infraroodlaser. 1987 Gould wordt 'officieel' erkend als de uitvinder van de laser. 1987 Eerste refractiechirurgie („ooglaseren”) ter verbetering van het gezichtsvermogen. 1995 Gebruikmakend van laserkoeling wordt het eerste Bose-Einsteincondensaat gemaakt. Tot zover de sprookjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be