Citaat:
|
Citaat:
Die werkt met argumenten die je eigenste ego zeer zeker zal begrijpen. |
De wraak van Pindar
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet is de moderatie wat vergevingsgezind vanwege de speciale dagen :-) Wie weet blijft hij lang genoeg om de reeks beloften in te vullen ? |
Citaat:
En ik dacht dat het hier een discussieforum was Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
D�*t is pas een goed idee !:thumbsup: |
Citaat:
Of ben je een dubbel van een reeds aanwezig forumlid ? |
Citaat:
|
Citaat:
Of spuw je maar lekker op iemand zonder te weten waar het om gaat ?:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik verbaasd? verre van! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het eindeloos doorlullen en youtube films posten over schotels komt tot waar? Het derde oog openen en openstellen tot het universum leidt tot waar? Ik kan van beide praten, en u? Iedereen is vrij te geloven wat zij willen. Dat het nu reptillian is, botanisch of ufo schotels. Fuck zij die beperking opleggen. |
Citaat:
Tesla is nu éénmaal het stokpaardje van de prille new-age beweging. Ze verheerlijken die man _ niet dat ie onmiskenbaar een genie mag genoemd worden_ door hem zowat alle ( da's echt ni overdreven ) uitvindingen rond die tijd toe te schrijven om er dan een verhaaltje rond te brouwen van genie zwart schaap wiens uitvindingen gestolen of bewust in de vergeetput zouden gestoken zijn door slinkse zakenpartners en overheid. Feit was dat Tesla nét niet zo zuiver op de graad was. Hij was een showman & wetenschapper-businessman die reeds bestaande zaken heeft gepopulariseerd. Hij was daar zo goed in dat enkel het vermelden dat hij dit of dat spectaculairs had uitgevonden meteen werd geloofd door de goegemeente... vandaar dat die mythe van free energy, death ray, etc zo harnekkig is blijven hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik durf tenminste toe te geven dat ik het niet weet! Maar mijn theorie erover is dat het mens gemaakte objecten zijn. Gewoon technologie dat rondzweeft op het aards magnetisch veld zonder te moeten bijtanken. Waarom zouden wij geen contact kunnen leggen met "entiteiten" or whatever ge het noemt via mindwaves? EVP maar dan buiten de doos met uw eigen geest. Waarom niet? Het is ne keer iets anders dan een hostie delen he. |
Citaat:
Iemand die zich voor luxe-sigaar laat doorgaan, en in feite een ouwe sigarettestompel van allerslechtste kwaliteit is... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be