Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je zit er steevast naast. Je zelfingenomenheid werkt als een blinddoek. |
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen enkel juichen om zijn verlichte kennisdeling. |
Citaat:
Het gaat om een speciaal exemplaar, dewelke een shock-behandeling nodig heeft. |
Citaat:
|
Effecten van slapende zon:
http://www.youtube.com/watch?v=1MH7Gv9KrJU Begint goed te worden op 2minuut30. Zijn de gewenste wetenschappers die de down to earth people hier zo graag horen. Het ergste dat ik er uit haal: Lange koude winters FOR DECADES TO COME :( 22 januari 2014 -> http://www.youtube.com/watch?v=Bav5OXEKrkc There will be famines, wars, floods, ... |
Citaat:
|
Jezus deed die 2000 jaar geleden.
En hij zei daarbij: Dit zullen de tekens zijn. Waarom in mijn tijd ? Buh :( Ik begon de aarde net leuk te vinden.... |
Zijn de Aliens al geland ?
|
Dubbele post ...
... maar ze zijn toch nog niet geland hé ... ? |
Citaat:
Ze willen dringend afgelost worden, een aantal zou zelf zijn pensioenrechten willen laten gelden... |
Citaat:
Hoeveel keren moet ik dat nu nog uitleggen ? Ben jij en de rest van de bende Da-Kan-Ni-mannen blind ? Kun je niet lezen ? |
Citaat:
Het is al wel eerder voorgevallen dat de mensheid bijna verdwenen was, maar vandaag staan we toch voor ontzaglijke problemen. We zijn met steeds meer, en onze voorraden raken stillekkesaan op, terwijl onze leefwereld meer en meer op een woestijn en een vuilnisbelt begint te trekken... |
Citaat:
Ze zijn hier en wel nu, aan het werk onder de woestijn van New-Mexico! |
Ik wil een initiatief ondernemen met mensen die contact willen leggen met iets bovennatuurlijk. Geinteresseerden pm me. De tijd is nu dat we duidelijk maken dat we klaar zijn. Ik ga zulk signaal in Wallonie uitzenden dus wie niet bereid is zich te verplaatsen pmed beter niet ;-) Tips voor Afgelegen locaties ook welkom.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Geen Aliens voor deze mensen, maar een afspraak met onze bloedeigen nazaten van in de toekomst, vermits hij overtuigd is dat zij binnen afzienbare tijd de mogelijkheid gevonden zullen hebben om door de tijd te reizen ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be