Citaat:
|
Citaat:
Niemand legt mij trouwens iets op, en ik heb niks met een loge of om het even wat te maken. Niet dat jij dat gaat geloven natuurlijk... |
Citaat:
Serieus Malend en Dellusioneel? kan ik inkomen! echt veel sterkte dus nogmaals. Er is licht aan het eind van de tunnel, ooit zal je het zien. |
Citaat:
Zelfs vorige beschavingen hadden een buitenaards erfgoed. Voor de Egyptenaren was Sirius een belangrijke ster. Niet omdat hij zo helder is. Omdat er op Sirius ook een buitenaardse beschaving zit... zoals op vele sterren in het heelal. Om nog maar te zwijgen over de vele mysteries die rond de pyramiden hangen. Open your mind! |
Citaat:
Deze tekst alludeert op het feit dat Egypte ook beinvloed is door de verloren beschaving van Atlantis! En dat kan wel eens waar zijn. Onze geschiedenis is zooo rijk. En wat leren we op school? Een werkelijk sterk verwaterde versie... De vrijmetselaars in de hogere graden weten dit wel, daar leren ze de verborgen kennis die niet voor officiele geschiedschrijving is bedoeld! |
Citaat:
En als ze zich zo goed verstoppen, wat voor zin heeft het dan om er rekening mee te houden? Dan kunnen we toch beter gewoon verder doen alsof ze er niet zijn. Iedereen tevreden toch? : -wij moeten geen ingewikkelde xeno-culturele, biologische en diplomatieke projecten starten, we doen gewoon ons ding verder op ons gemak. - zij kunnen verder pim-pam-pet of kleurenwiezen spelen waar ze ook zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zo eentje opgezocht, GORDON COOPER: Citaat:
|
Citaat:
|
Toch maar hopen dat die Russische satelliet niet op een breuklijn neerstort. Zie dat er een gat wordt geslagen waardoor die aliens tevoorschijn komen.
|
Citaat:
Before enlightenment, I chopped wood and carried water. After enlightenment, I chopped wood and carried water. Maar nu zal ik een vraag aan u terug stellen. Hoe denk jij dat het onze maatschappij zou beinvloeden als aliens bestaan EN dit wordt door iedereen geaccepteerd? |
Citaat:
Vreemd genoeg zal dan blijken dat aliens er vrij katachtig uitzien en een halsband dragen met daarop alien-namen als 'Minoes', 'Simba' en 'Kwiebus', waarmee duidelijk bewezen is dat het een vreemde soort is van een verre onbekende planeet. |
Als het zo moeilijk is om een verschil te maken tussen blikseminslagen en een microgolfoven, dan vraag ik mij af hoe ze de 'signalen' uit de heelal kunnen herkennen en identificeren ...
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou dus best wel eens grappig kunnen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be