Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan de alien-believers hier:
waarom zouden aliens zich uberhaupt kenbaar maken aan politiekers en zich schuil houden voor de rest van de bevolking? Welk voordeel zouden ze daar mee kunnen verkrijgen? (met dank aan JBM) |
Citaat:
Citaat:
Als je toch zo zeker bent, bespreek het dan eens met een ervaren rot in het vak, ik kan je prof. JP Henriet van Ugent aanbevelen. Aimabele kerel en emeritus dus heeft hij nu misschien wel wat tijd. :) En natuurlijk verwachten we binnenkort een publicatie in EOS of een gelijkaardig magazine. |
Citaat:
Ik zou beter beginnen drinken, al je beseft wat voor losers van 'intelligente elite' er rondlopen Maximum 300 beschavingen in het universum Hahaha :):) |
Citaat:
Zoek op cattle mutations. Aangezein black helicopters in de buurt gezien worden van ufos die die beesten ontvoeren zijn ze heel goed op de hoogte.. |
Citaat:
Geef zijn email adres |
Citaat:
Ik wens u veel succes, je zal het nodig hebben. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan alleen intern mailen |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze niet willen antwoorden is dat hun zaak natuurlijk. |
Citaat:
Jammer. Gewone mensen begrijpen me niet eens Ik zal gewoon verderbouwen aan mn site Tot binnenkort |
Citaat:
Maar aan de zin die ik in het vet gezet heb te zien zoek je wellicht beter professionele hulp. En dit is geen aanval, maar een oprechte, goed gemeende aanbeveling. |
Citaat:
Ik lach stiekem in mijn vuistje Je zou eens moeten weten Oja SMD |
Citaat:
|
Citaat:
De mijne heeft soms zeer aan haar keel zegt ze.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be