Citaat:
Waarom doe je dat niet? |
Citaat:
Alee. Probeer eens. Doe een effort. Open die map. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Ik heb een holle schedel, net als jij! Wist je dat dan niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Universiteiten zijn ondergedompeld in de vrijmetselarij toch? |
Citaat:
maakt niks uit hé Er is duidelijk een periode geweest waar men het in overweging nam of waar men het voor het oog van de bevolking in overweging nam |
Citaat:
En bovendien eens bewezen en uit de sfeer van geheimzinnigheid kan Icke er geen geld meer uit slaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het document bevestigd dat ze op dat moment (1954) al kennis hadden van twee verschillende types buitenaardsen. Als je de beschrijvingen bekijkt dan zie je dat de eersten de bekende "greys" zijn met hun grote zwarte ogen en de andere een meer menselijk uitziende soort. |
Citaat:
Dat het fake is of een hoax om het publiek te misleiden staat vrij vast... dat het weer eens bevestigt _ maar dat is absoluut geen verrassing _ dat zeveraars als jullie daar zo mee weg zijn staat ook vast Citaat:
btw waar zijn de fotookes ? Of zijn die handig verloren geraakt opdat we niet kunnen uitmaken dat het fakes zijn ? btw van misleiding weten jullie wel wat af ..want dat is hier weer de tweede maal dat ge over iets anders bent begonnen om lastige vraagjes te ontwijken We waren oa bij Paul Heyler waar jij nog van ging aantonen dat zijn zever geloofwaardig is en daavoor ging je nog ven aantonen dat ze voor die vermeende cover-up periode _ ook dat moest je nog even aantonen _ het ufo onderzoek véél serieuzer werd gedaan Allez nog veel aan te toen dus En nu weer deze documenten |
Citaat:
Het is toch zo makkelijk om zomaar te beweren dat het fake is! Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Okay het is origineel, zo ook is een fabel van de gebroeders Grimm... nu de rest nog btw nog een conclusie van een bespreking : "Conclusion There are numerous other discrepancies, inconsistencies, and just plain silliness that I could go on about concerning SOM1-01, but you get the idea. After looking over the thing and reading some chicken entrails, my final conclusion is that it is, by all accounts, not only a fraudulent piece of nonsense, but not a particularly clever bit of nonsense at that. Apparently written by a budding scifi writer, it is a disjointed, incoherent collection of tripe that is about as far from being a credible hoax as I can imagine. Of course, others will disagree for a variety of reasons, but I find it curious that even the individual who first foisted this atrocity upon the unsuspecting public, Don Berliner, is NOT—at least according to the Author Caveat on page 29—inclined to regard SOM1-01 as “genuine.” Interesting that even the source for the manual considers it a fake (he had the document mailed to him by an anonymous sender in 1994). It does make one wonder why the mainline UFO community continues to push it with such passion—along with the entire Majestic Documents collection in general—when they could gain much if they would just disown the stuff and get back to work. Personally, as a UFO aficionado and one who believes that extraterrestrials probably have been and are even now observing us, I find it a sad testimony to the sorry state the UFO community has fallen into that so many otherwise clever people have fallen for tripe like this. This is most unfortunate, for UFOs are deserving of careful study, which I suspect will remain impossible as long as things like SOM1-01 continue to pollute the environment. " zo zie je maar... op 't internet is voor elk wat wils wat te vinden 8-) Citaat:
Bijlage 3 geloof ik Ah gevonden : Bijlage 3 dus zoals netjes vermeldt in de inhoudstabel op pagina 1 Citaat:
Overigens was ik vrij specifiek hoor Misschien nog eens herhalen : 1 ) Aantonen dat het ufo-onderzoek voor die vermeende cover-up periode serieuzer was. 2) die cover-up aantonen. 3) Aantonen dat e maar een letter klopt van wat Paul Heyler zei opdat we de man misschien wat meer geloofwaardig kunnen achten 4) De echtheid en inhoud i, het relevante kader van dit document aantonen |
Citaat:
Geef dan tenminste wat argumenten zoals ik gedaan heb. Zo is het makkelijk, de conlusie plaatsen en de kous is af! Dit méén je toch niet?! :) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei dat er voor ieder wat wils te inden is op dat internet... zo ook dus analyses,recensies en besprekingen van dit. Het stelt allemaal niks voor zonder concrete bewijzen Citaat:
Je zult bedoelen : de link naar het zoveelste zeverartikel... ja zo is het makkelijk hé Citaat:
Dus war zijn ze ? Nergens te vinden uiteraard want van fotootjes is het meestal makkelijk eenduidig vast te stellen dat er mee geknoeid is 8-) Citaat:
Zei ik dat dan ? Ik zei dt het vermoedelijk gaat om fake of een hoax ( eventueel door de militairen ) Citaat:
JIJ BEWEERT JIJ TOONT AAN ... zo gaat dat nu éénmaal [quote] Ik heb daarover nooit let jou gediscusieerd ik weet zelf niet waarover je het hebt.[quote] gediscussieerd, neen.. geclaimd wel : post #13584 Citaat:
En als dat je lukt dan gaan we het eens hebben over zijn meest onnozele uitspraken en over hoe de realiteit die gewoon tegenspreken Citaat:
En ja, natuurlijk kan dat een hoax zijn uit 1954 ( daar hoef ik dus niet op te komen daar ik dat al eerder zei met niet zoveel woorden ) maar dan niet in de klassieke zin van een soort grap maar eentje doelbewust gelanceerd vanuit vs-goverment als rookgordijn. Ik zou niet weten waarom dat ongeloofwaardig zou zijn daar verschillende aspecten daarop kunnen duiden én waarschijnlijker is. Denk aan Roswell : - a) Ofwel ben je mee met het verhaal dat daar een alien-tuig is gecrasched, de militairen daar geheimzinnig over deden, zelfs logen en een verhaaltje over een weerballon verzonnen om dan uiteindelijk af te komen dat het spionage ballon was. - b) Ofwel waren ze daar inderdaad met ballonnetjes aan 't spelen in 't geniept en hebben ze dat pas lan ná de feiten en lang ná het strategisch belang opgebiecht en is heel dat gevalletje een eigen leven _ mits wat begeleiding_ beginnen leiden Voor optie a is 0.0 bewijsmateriaal Voor optie b ligt dat perfect in de lijn van het gekende, verklaarbare incluis de gekte er rond ... en optie b was erg handig om daar verder op de borduren hé Niettemin, fake of hoax zei ik... en ik laat de opties zoals steeds open. Maar jij niet... jij beweert dat het echt is en relevant met betrekking tot eerdere encounters met aliens & ufo's claimt. Dus wederom : had ik graag gezien dat je dat ook hard kan maken |
Wow! Interview met Philip J. Corso! Veel van onze recente technologie komt van back engineerd alien craft!
https://www.youtube.com/watch?v=80uM...BAC23A03B1BDB3 Citaat:
|
Citaat:
Tschijnt dat "The Day After Roswell" wel degelijk de waarheid beschrijft, al we Paul Hellyer mogen geloven tenminste.. Aan te raden boekje dus. |
Wij zijn de aliens.
Leven komt uit water en water is op de aarde gekomen door meteorieten die op de aarde zijn gevallen gedurende miljoenen jaren. Uit dat water is het leven ontstaan dus... Wij komen uit dat water dat van de meteorieten is gekomen dus... Wij zijn de aliens. |
Citaat:
lol en jij denkt echt dat wij zo zijn ontstaan? lol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be