Citaat:
Ge weet dus niet waarom een radioantenne dient en waarom deze weer eens extra zo groot is gedimensioneerd ? |
Citaat:
Ge zegt zoveel als : moest het allemaal waar zijn en men komt op een punt dat de overheid niet anders meer kan dan toe te geven dan heeft ze tevens het perfecte excuus waarom ze dat ons verborgen gehouden heeft. |
Citaat:
En neen gij brengt geen argumenten, gij brengt enkel cases naar voren van ufo's |
Citaat:
Ik zie hier tal van cases de revue passeren. Het voorval zelve is geen argument hé ... da's gewoon een zoveelste ufo Ik zie hier tal van zelfbedruipende verhaaltjes verschijnen : ook geen argument Ik zie hier tal van opinies verschijnen : ook geen argument |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ge mambo's argument over die Chinezen moet doortrekken dan verwachten die vóóral geen aliens hier te vinden maar ergens op een totaal onbereikbare plaats "De Chinezen gaan er prat op dat hun 500 radio antenna tevens bestuurbaar al zijn, aangezien de gehele vorm der panelen tot 40° kan worden bijgestuurd, hetgeen met de Arecibo antenne niet mogelijk is. Bovendien heeft de Arecibo antenne een weinig beweegbare collector waardoor slechts 222 m van de 305 m kunnen worden benut. Tegen 2016 zal FAST ongetwijfeld de meest precieze radio waarnemingen ooit leveren van pulsars, interstellair gas, emissies van zwarte gaten en het centrum van ons eigen sterrenstelsel. Wellicht wordt de 500 m radio-telescoop ook ingezet bij het SETI (Search for Extra Terrestrial Intelligence) Phoenix-project om te luisteren naar radio signalen van mogelijke intelligent leven op exoplaneten rond nabije Zon-achtige sterren. In theorie zou FAST naar E.T. kunnen luisteren tot op een afstand van 1000 lichtjaren!" ...en neen ze bouwen dat ding dus niet met het oog op aliens af te luisteren |
Citaat:
|
Citaat:
De man geeft geregeld lezingen in het openbaar, hij leeft nog, heeft een telefoonnummer, een emailadres en dergelijke... Hij is aanspreekbaar. Dat kan men niet zeggen van de reeks personages die jij tot nu hebt opgevoerd... |
Citaat:
Flauw... zeer flauw Da's gelijk Urbanus met zijn roze poeierke tegen olifanten hé |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom post ge hier niet de oneindig veel meer opinies van anderen ? - zij die dat tegenspreken - zij die dat tegen spreken en argumenten hebben - zij die beweren dat het smurfen zijn - etc Het klopt gewoon niet wat je zegt... je bent oneerlijk Van mij moogt ge gerust aannemen dat het aliens zijn en daarop verder gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat debunkers hier (en overal) deze hypothese a priori uitsluiten en ontkennen. En dat mogen we niet vermits we het niet echt weten. En daarom haal ik getuigen en opnames aan die deze onvoorzichtige ontkenning betwisten. Diegenen deze getuigenissen negeren, zijn niet goed bezig. En dus, de (intellectuele) oneerlijkheid zou best eens van uw kant kunnen komen. Niet? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be