Pandareus |
15 april 2016 15:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan
(Bericht 8068466)
Het zijn niet alleen getuigenissen bij vele gevallen. Maar goed.
|
Aha ! dat is nieuw dan... Is er iets tastbaars gevonden dan ? Zo ja, waarom is dit het eerste dat we daarover horen ?
Citaat:
Laten we het enkel bij de getuigenissen houden.
|
En dus het gebrek aan bewijsvoering de facto aanvaarden ? :?:?:?
Citaat:
Aangezien we hier een dialoog hebben vraag ik u eens de getuigenissen van de rijkswachters te bekijken in het filmpje dat ik hierboven gepost heb. Er zijn stukken bij "reanactments" door acteurs, maar ook de originele rijkswachters komen in bod en doen hun verhaal.
Mijn oprechte vragen aan u.
|
Citaat:
Denkt u dat deze rijkswachters allen hallucineerden?
|
neen, niemand beweert dat trouwens...
Citaat:
Of denkt u dat ze allen liegen?
|
zelfde antwoord...
Citaat:
Zoniet:
Wat is uw verklaring voor het geziene fenomeen?
|
Die heb ik niet : dat is het wezenskenmerk van een unidentified flying object.
Eenvoudig uitgedrukt : we weten het niet. We weten er niets over.
Citaat:
En meer bepaald:
Wat is uw verklaring voor de fenomemen van de laserlichten en de bollen van licht die uit de objecten kwamen zoals beschreven door de verschillende rijkswachters?
|
Hoe zou ik iets kunnen verklaren over iets waar geen materiële vaststelling van bestaat behalve 'getuigenissen' van mensen die er verder ook alleen maar hun eigen impressie van konden weergeven ?
Dit lijkt erg op de manier van redeneren van amerikaanse religioten met hun 'intelligent design' fantasie : "het kan toch niet zijn dat dit allemaal zonder de sturende hand van god heeft kunnen plaatsvinden..."
Jij lijkt in dezelfde richting te stappen : "het kan toch niet zijn dat al die rijkswachters dat fantaseerden..."
Ik zal met zeer veel interesse de feiten bekijken, als die er ooit (eindelijk...) eens zouden op tafel komen. Feiten dus, geen 'getuigenissen'...
|