Citaat:
We moeten dat niet marginaliseren maar alle opties openhouden. Als we dat nu alien noemen, het zij zo. Maar het is er. |
Citaat:
In een betere wereld zou ik het ook niet schuwen deze ervaring luidop te delen. Maar we respecteren fascisme en vervolgen psychonauten. |
Citaat:
Eens zien wat je dan te zeggen hebt. |
Citaat:
Ga naar Holland, naar een smartshop en bestel daar 25-30 gram truffels. Ga naar huis. Maak het gezellig, steek kaarsjes aan, zet goeie muziek op. Creëer een leuke sfeer. Wees open en bescheiden. Bescheidenheid is belangrijk. De wijsneusen zoals Parcifal zullen hun sarcasme snel opboeken eenmaal het inkickt!! Neem het met respect!! Het zijn heilige middelen! En dan zullen we eens zien. Wie van de skeptici durft de uitdaging aan!! Of durven jullie niet?! :lol::lol::lol: |
Citaat:
Goed gevonden, Peche! |
Citaat:
Mijn glazen bol is good. |
Citaat:
Ik stelde me daarbuiten en noemde mezelf Extranaut. Ik ben die fase echter voorbij. |
Citaat:
Ik ga nu niet doen alsof uw leven en uw fases mij interesseren... |
Citaat:
Dus jij lokt aliens met hollandse truffels? :-D Zo zout heb ik het nog niet vaak gegeten. En hoeveel heb je er al gevangen in je grote alien-val, en smaken ze een beetje als je er soep van maakt, beste would-be Garamel. :) Trouwens, die truffels zijn nog altijd goedkoper dan een concert met Paul McCartney, dat blijkt ook een probaat lokmiddel te zijn volgens bepaalde 'experten'. :) http://www.demorgen.be/muziek/-paul-...kken-beec9ac7/ Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn trapjes AJ. Jij staat lager als ik en uw optrekkende reacties gaan daar weinig aan veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het positieve is dat ik dat niet ben :rofl: |
Citaat:
Goed. |
Citaat:
En per definitie moet ik al minstens 4 meter boven de grond zweven en dat moet op video vastgelegd worden, met getuigen erbij, voordat ik de ervaring als opmerkelijk en echt zou klasseren. Gelijk welke visuele, auditieve of sensitieve prikkels zijn te negeren want dat komt door bloedvervuiling en zijn dus niet echt. |
Als ik hier post denk ik vaak... "Parels voor de zwijnen".
Ik zou beter truffels geven aan de zwijnen. Schijnt dat ze dat graag mogen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be