Citaat:
Tenzij er iets heel bijzonder aan de hand is met die andere soort schade van de zogenaamde 'echte' ligt het onderscheid enkel in het feit dat de andere soort schade de soort schade is die veroorzaakt is door de procedure van de grappenmakers die je bekend is. Kortom het had dus net omgekeerd kunnen zijn. Heel die cerealogie is al quatsch omdat men uitgaat van de premisse dat er zijn die door ufo's zouden zijn gevormd ( waar ze dan verder gekopieerd zouden zijn etc ) Daar is geen greintje aanwijzing voor...eerder het tegendeel gezien het historisch voorkomen ervan |
Citaat:
Het gaat niet over de waarnemingen maar over de interpretatie ervan en de mogelijke conclusies. Wat maakt de hoeveelheid uit van ufo's die er ogenschijnlijk als vliegende tuigen uitzien die de meest gekke sprongen maken om dan te gaan stellen dat ze buitenaards zijn ? Ge zou eerder het omgekeerde denken als die zaken zo goed als triviaal geworden zijn. Citaat:
Nogmaals ze kunnen veel zeggen ( hebben zelfs hun motieven daarvoor ) maar op wat zijn hun conclusies gebaseerd ? Citaat:
Citaat:
Als ge een beetje eerlijk en rationeel zou zijn is het net het omgekeerde/ Ontzettend veel blahblah, ontzettend veel waarnemingen waar volgens diezelfde blahblah toch een aanzienlijk aantal buitenaards zou van moeten zijn en uiteindelijk 0,0000 concreet materiaal Dat zou toch op den duur een belletje moeten doen rinkelen ? Bij jou blijkbaar niet Citaat:
Er zijn tal van zulke beschrijvingen of fotootjes die die richting opgaan ( nu meer dan vroeger ) Net zoals bij Roswell aanvankelijk werd gesproken over een vliegende schotel enkel omwille van de alomheersende beeldvorming bij het gros van de bevolking. Wat best grappig is want die term is in feite stomweg door ene Kenneth A. Arnold in juni 1947 ( da's dus vlak voor Roswell ) in het keven geroepen tot zijn grote spijt daar het eerder vliegende delta's of vleugels waren |
Citaat:
Ben zeker dat van de toetsing geen enkele zal overeenkomen met hetgeen ik heb gezien als tiener, en ik heb geen indicatie van wie de grappenmaker was van die cirkels die ik heb gevonden, of althans dat niet laten weten aan ouders of buren of zussen of wie ook...het leek me niet zinvol mij voor gek te laten verklaren omdat in die tijd periode jaren negentig de ufogekte losbarste....hiermee beweer ik niet dat er niet aardse tuigen zijn geland in de tuin van mijn ouders, nu van de buren, hoogstens had ik de gedachte dat er iets moet geland zijn geweest, zeker weten doe ik niet ! |
Citaat:
Citaat:
"On June 14, 1947, William Brazel, a foreman working on the Foster homestead, noticed clusters of debris approximately 30 miles (50 km) north of Roswell, New Mexico. This date—or "about three weeks" before July 8—appeared in later stories featuring Brazel, but the initial press release from the Roswell Army Air Field (RAAF) said the find was "sometime last week", suggesting Brazel found the debris in early July.[4] Brazel told the Roswell Daily Record that he and his son saw a "large area of bright wreckage made up of rubber strips, tinfoil, a rather tough paper and sticks."[5] He paid little attention to it but returned on July 4 with his son, wife and daughter to gather up the material.[6] Some accounts have described Brazel as having gathered some of the material earlier, rolling it together and stashing it under some brush.[7] The next day, Brazel heard reports about "flying discs" and wondered if that was what he had picked up" "The next day, Brazel heard reports about "flying discs" and wondered if that was what he had picked up" Citaat:
|
Citaat:
Wel die zijn deze : - er zijn al tientallen malen mensen die denken in termen van fake en echte graancirkels in hun bloot hemd gezet door de zoveelste outing van een grappenmaker - ontbreken van bewijzen over de juiste werkwijze staat niet gelijk aan bewijs voor het ontbreken ervan. |
Citaat:
Ipv van piloten worden het nu astronauten. Zoals ge zelf stelt : unknow flying object En dat zijn er wel wat daar in de ruimte. Van 99% kan je wel zeggen dat ge denkt dat het dit f dat is of vermoedelijk dit of dat maar vangen doe je ze niet dus echt uitsluiten kan je nooit. Doet me trouwens meteen weer denken aan het filmpje dat Diego raga hier postte. |
Citaat:
|
Citaat:
En sorry ja.. dan reageer ik Citaat:
Alleen geef ik hun wel het voordeel van er meer te kunnen uitfilteren en van een betere beschrijving oa omwille van de apparatuur. Maar ge schijnt maar niet te willen inzien dat zij evenmin met zekerheid kunnen stellen dat het gaat om fysieke tuigen en/of werkelijk 'bovenaardse' rare bewegingen. Hun waarnemingen betreffen enkel wat ze zien ( of denken te zien ) en hun interpretaties zijn uiteraard ook in hun vakgebied ( Ik gaf je al eerder het voorbeeld van militaire piloten die steevast spreken in termen van 'volgen', 'ontwijkingmanoeuvres' etc ) In het allerbeste geval ( en dat is maar in een handvol gevallen ) wordt hun visuele waarneming bijgetreden door radar... maar ook een radar brengt geen soelaas Het zijn dus wel degelijk interpretaties. .. dan zwijg ik nog over de verdere speculaties btw m'n beste wensen voor 2018 |
|
Citaat:
Inderdaad een verademing |
Dit is een interessante locatie :
26°55'42.67" N 80°20'24.92" W Let the speculations begin! ;-) |
Louis Elizondo wil iets meer kwijt...
Louis Elizondo, voormalig directeur van het miljoenen-dollar (geheim gehouden) onderzoek door de Amerikaanse regering naar ufo’s , het Advanced Aviation Threat Identification Program (AATIP) wil ‘iets’ meer kwijt in het volgende interview: https://www.youtube.com/watch?v=zhvClGiBB2c&app=desktop Als u het mij vraagt, moeten de debunkers zich toch stilletjes aan ongemakkelijk beginnen te voelen... |
Zeg is dit nu een onderwerp voor een dicussie over internationale politiek ?
Hoe geschift kan je zijn. Dit hoort bij "slag van de molen" Ik heb een beter idee : "Kabouters, ze bestaan. Bekende wetenschapers getuigen" "Het verborgen leven van vampieren" "Ik heb spoken gezien en ze hebben me hun intiemste gedachten kond gedaan Laten we ernstig blijven. |
Citaat:
En dus inderdaad, laten we ernstig blijven. En dat bent u dus niet. |
Citaat:
/sarc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat doen de debunkers nooit. Zij zeggen gewoon : " It's all fake. Punt uit." Dat is natuurlijk gemakkelijk. De vier mensen hier in het volgend filmpje doen dit niet. Zij schreeuwen niet lichtvoetig 'it's all fake!'. En terecht doe ze dat niet. Ze weten ondertussen wel beter! https://www.youtube.com/watch?v=Soj42KDBMuc&app=desktop |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook deze belemmeringen stoten de echte waarheidszoekers niet af. Want zij weten nu meer dan ooit: ‘the truth is near’. And indeed, the truth in this matter is very close and its disclosure is very near. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be