Citaat:
Letterlijk en figuurlijk. ;-) |
best UFO Sighting of all Sightings Footage ever caught on tape
http://www.youtube.com/watch?v=kUmltKRGAcY&feature=fvsr Fake or Real?,beoordeel zelf.;-) |
Wubbo Ockkels, de Nederlandse astronaut en proffessor die ooit nog meeging met de space shuttle, zegt ook dat aliens bestaan.
In zijn uitleg alludeert hij ook op het feit dat aliens ook uit andere dimensies of een ander "tijd" kunnen komen. 08-12-2009 om 12:34 uur | 209 bekeken | Universum | WWW.NIBURU.NL | Print Citaat:
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=fZE-z...layer_embedded |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
check out "Long Now Foundation" |
Hier de originele tapes van de commicatie van een Nederlandse piloot met de luchtverkeerstoren. De nederlandse piloot ziet een UFO.
http://video.google.nl/videoplay?doc...5293720&hl=nl# |
Citaat:
(ook de inleidende tekst gelezen van de bevestiging van de militairen) Na het aanzetten van hun primary radardetectie konden ze de UFO-blips zelfs goed volgen op de posities die de piloot telkens doorgaf aan de luchtverkeersleiders. Op het filmpje vanaf 3´53" : primary blips... Heel in het begin maken ze nog grapjes dat die "UFO" geen SSR-data uitzendt...(de UFO heeft zijn transponder niet aan... :lol: "... ik hoop Sinterklaas met zijn slee..." (Secondairy Surveillance Radar)) Burgerradars werken normaal enkel in SSR en kunnen hun Primary-ontvanger aktiveren* in noodsituaties bvb transponder-off of defect, maar na het aanzetten krijgen ze op zeker moment de blips door. (*duurt soms enkele minuten naargelang "standby-PSR") Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Gordon Cooper, Buzz Aldrin, Armstrong, etc etc Zie het hele Disclosure Project! Waar ex ministers van Defensies uit de biecht spreken. (oa. Nick Pope) Waar vele ex-militairen hun boekje openen. Zie Dan Akroyd. Er zijn vele video's bekend waar astronauten zeggen. "O kijk daar, nauwelijks iets om te vernoemen." Waar ze dus duidelijk een allusie maken op het feit dat hun vertelt is deze "dingen" te negeren. Verschillende getuigenissen als deze trouwens. Zie ook de vele NASA videos waar het krioelt van ruimteschepen boven ons. Negeren zou ik zo zeggen ;-) Wat je niet ziet, bestaat niet ;-) |
Citaat:
Men verkiest echter dit volledig van tafel te schuiven zonder gegronde reden. Het wereldbeeld moet intact blijven. Maar de zaken zijn aan het veranderen. Diegene die het meest vastgeroest zitten in hun oude wereldbeeld zullen het laatste overslaan en de nieuwe realiteit omarmen, en zijn zullen ook het meeste moeite ermee hebben. |
Citaat:
Breng jij ze dan naar mij of kom ik bij jou thuis? Moet ik speciale voorzorgsmaatregelen nemen? (Stel dat die dingen kwijlen of zo...) |
Waarom zo selectief en u beperken tot ufo's?
Er zijn ook vrij veel mensen die in kabouters geloven. En spoken of geesten. En heksen, tovenaars, weerwolven, vampiers, monster van loch ness, Big Foot, de Yeti, El Chupacabra en ga zo maar door. Wordt het bewijs daarvoor ook onder tafel geschoven? Wordt dit in de doofpot gestopt omdat het wereldbeeld intact moet blijven? Feit is : wat niet kan getoond worden, hard, fysiek , aanraakbaar en niet binnen het verwachtingsveld van de wetenschap valt, is niet aannemelijk en moet dus behandeld worden als fantasie, omdat het in 99% van de gevallen ook dat is : fantasie. Er is maar 1 weg die leidt tot aanvaarding : hard bewijs. Geen vertelselkes, geen youtube filmkes, geen getuigenissen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs wetenschap kan zichzelf niet bewijzen, wetenschap is meer en meer godsdienst, dus ik vraag me heel hard af wat u probeert te bewijzen ;-) Zelfs al verschijnt er een grote onbekend iets aan de hemel. De media verklaren met een 'wetenschappelijk' gefundeerde uitleg dat het een Russische raket is en hopla iedereen kan weer op zijn gerust gemoed naar Thuis of Familie kijken :-D Het is niet omdat U persoonlijk ongelovig bent en nog niets meegemaakt heeft in die trant, dat het niet bestaat. Als gerespecteerde mensen met hooggeplaatste functies uit de biecht praten, dan veronderstel ik niet dat ze 'gaga' geworden zijn of dit doen omdat hun aandachtsmetertje niet hoog meer scoort. ;-) Nu ja, maak u geen zorgen. Negeren maar. Kop in het zand. Zorg maar dat u een grondige mening over politiek en het economische systeem heeft, gebackupped door een wetenschappelijke consensus. DAN PAS zit u safe lol :-D |
Citaat:
En iets verder gebruikt u "hooggeplaatste personen" als geldig bewijs? Een paar maanden geleden circuleerde er hier de naam van een Franse generaal, de man bleek niet te bestaan... Toen zwegen de Exodussen onder ons... Na een paar maanden begint men terug van vooraf aan... |
Citaat:
Er zijn trouwens wel harde bewijzen in de vorm van fotomateriaal en radardata. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be