Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=t-T4Aa4UPI8 |
Citaat:
Zullen de Godsdeeltjes elkaar aantrekken of afstoten? Dat is een van de pseudo wetenschappelijke vragen die de rest van het forum zich dan als toeschouwer kan afvragen. Naderhand een enquête: Was er een 'winnaar' ? (vrij ridicule maar typische vraag), Was er een alien aanwezigheid voelbaar? Was er ook liefde voelbaar? Wie was de nederigste? Wie had het grootste ego? Hoe genietbaar was de interactie?... En dan scorebord bijhouden van de meest spetterende virtuele cage experimenten. 321...fight |
Citaat:
Disclosure: [/url] |
Ja, voor wanneer is't nu ? Veel schot in de zaak komt er niet.
|
Citaat:
Ook de constataties en openlijke onthullingen van mensen zoals J. Vallée, een ernstig wetenschappelijk onderzoeker van het ufo-fenomeen en boven elke verdenking, spreken boekdelen . Hij spreekt over de ufo's' als reële (vliegende) objecten die materiële sporen nalaten en impact hebben op mensen die een close encounter meemaken. Heel wat andere en duidelijk meer diepgaande bespiegelingen van Vallée (op basis van jarenlang wetenschappelijk onderzoek naar ufo's) dan de wat gemakzuchtige uitleg van debunkers zoals 'ufo's = de 'troep wilde ganzen' of 'ufo's = (de eeuwige) luchtballons' van de debunkers. Nogmaals: https://www.youtube.com/watch?v=sP10HPJkJ4Q Het begint te spannen voor de debunkers. Maar het zal nog meer gaan spannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou mijn foto aan de meestbiedende verkopen en de geschiedenis ingaan als de persoon die voor het eerst duidelijk een buitenaardse UFO fotografeert. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij hebt echt teveel jommekes gelezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pentagon task force will investigate UFO incidents.
The Pentagon has announced the establishment of a task force to review "unexplained aerial phenomena," or UFOs, that have been observed by the U.S. military, according Pentagon statement.The move continues an effort begun in recent years to investigate incidents in which the U.S. military has encountered such phenomena, including those captured on Navy fighter videos that the Pentagon declassified in April. The new Defense Department task force will investigate incidents of unexplained aerial phenomena encountered by the U.S. military, whether it be by pilots or other means. "On Aug. 4, 2020, Deputy Secretary of Defense David L. Norquist approved the establishment of an Unidentified Aerial Phenomena (UAP) Task Force (UAPTF)," said the Pentagon statement. "The Department of Defense established the UAPTF to improve its understanding of, and gain insight into, the nature and origins of UAPs, it continued. "The mission of the task force is to detect, analyze and catalog UAPs that could potentially pose a threat to U.S. national security." (Abc-news-15 augustus 2020.) En waarom zou het Pentagon dit nu in hemelsnaam gaan doen als de ufo's slechts 'luchtballons' zijn, of 'een zwerm ganzen', of ‘moerasgas’ (sic) ? Alleen debunkers weten dat. |
Citaat:
De term UAP wordt trouwens gebruikt door het Pentagon, niet de term UFO. Dat maken de believers ervan omdat dat beter in hun kraam past. |
Citaat:
|
Citaat:
Niets meer, niets minder. Jij bent op een vorige verklaring als gek gesprongen en hebt hier triomfantelijk verklaard dat "het uur der Waarheid" op til was. Daar is niets van aan, het is louter spionage, nationale veiligheid e.d. Ik garandeer je dat er niets buitenaards uit de doos zal komen. Zo ja, mag je het me gerust doorsteken, ik kan daartegen. |
Citaat:
En nogmaals, nergens zeg ik dat deze tuigen per se buitenaards moeten zijn. Maar het zou wel kunnen. Het is nogal eenvoudig: als ze niet Amerikaans zijn, niet Russisch, niet Chinees, niet Frans, enz, dan moeten ze wel van elders komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be