Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En begin nu niet meteen racistisch en veralgemenend te doen en te zeggen dat Engelsen en Amerikanen debiel zijn, hé.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
net zoals Kiko en Parcifal vind ik het bestaan van Aliens ook waarschijnlijk.
Citaat:
|
de fake sceptici komen uit de kast
Dus Travis verklaart op duidelijke wijze dat hij het bestaan van Aliens waarschijnlijk vind, en volgens hem ook zijn trawanten kiko en parcifal.
In feite zijn zij akkoord met de titel van de draad : Aliens, ze bestaan ! 7888 postings om tot dit besluit te komen... |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn alleen de idioten die denken dat ze als shape shiftende reptielen op aarde de touwtjes in handen hebben. |
Citaat:
Hij schrijft: Citaat:
Maar goed, je kan ook niet meer verwachten van een trol wiens enige doel is een topic volledig te laten ontsporen. Wat jou ook gelukt is. Nogmaals een dikke proficiat daarvoor. |
Oh ja, ik acht het bestaan van buitenaards leven ook erg waarschijnlijk. Straf he. Nog straffer is dat je daar zelfs een punt mee denkt te maken.
Het bewijst alleen maar dat je niks, maar dan ook nul komma nul, begrijpt van wat er hier bijna 400 pagina's aan een stuk gezegd wordt. |
Citaat:
Het blijft nog te moeilijk voor meneer. |
Citaat:
Het is vriendelijk van je dat je dat ook inziet en dat je je best doet om, via je handtekening, onze mening wereldkundig te maken. |
Citaat:
Dat is al iets, nu nog meer dan 7000 postings te gaan om aan te tonen dat ze hier op aarde nooit zijn geweest, er nu nu niet zijn en er nooit zullen geraken. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Nu maar hopen dat hij dat tot morgen onthoudt. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
[quote=meneer;6747314]
Citaat:
|
En meneer, hij ging lustig voort met het punt volledig te missen.
|
Citaat:
Hij komt uit een milieu waar hij nooit werd tegengesproken. |
Citaat:
Maar zo dit inderdaad het geval is, behoor je wel tot een kwaadaardige soort Aliens. Kun je bewijzen dat je een Alien bent ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben je ooit voorbij de tafels van vermenigvuldiging geraakt zonder spieken? Het zou me verbazen.... |
Citaat:
|
Citaat:
Laat de uitvluchten nu maar aanrukken. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, je bent echt een aanwinst voor het forum. Hoe snel dat jij ingewikkelde materie opneemt, het is om jaloers op te zijn. A propos, ik wacht nog steeds op tegenstrijdige verklaringen van mezelf inzake buitenaards leven. Komt het er nog van of hoe zit het ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je mij kunt bewijzen dat je de waarheid spreekt wil ik me wel verontschuldigen voor die opmerking.:-) Welke universiteit ? Welke functie ? En ja, hoe ga je me dat bewijzen in feite ? |
Back on topic. Ik zie persoonlijk Europa nog steeds als kandidaat voor buitenaards leven in ons zonnestelsel. Hoe fantastisch zou zo een ontdekking zijn?
|
Citaat:
Ik denk dat leven iets is als onkruid. Als de omstandigheden goed zijn dan steekt het zijn kop op en ga je moeite hebben om het tegen te houden. Al denk ik wel dat Europa voor complex leven niet gastvrij genoeg is. Alleen al die zwaartekrachtswijzigingen oiv Jupiter. Maar soit, als er leven wordt gevonden, dan zijn er 2 plaatsen in 1 zonnestelsel waar leven is op ontstaan. Dat idee alleen al is gewoon mindblowing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be