Citaat:
|
Citaat:
Allemaal leugenaars? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat we nu met zekerheid kunnen zeggen is dat er UFO's bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ex-astronaut: "Regering houdt buitenaards leven geheim" Bron: Knack "We zijn niet alleen", zegt een voormalige NASA-astronaut. "Aliens bestaan wel degelijk, maar de waarheid wordt toegedekt door de Verenigde Staten." Tja, wat moeten we daarmee? Het zal wel weer een leugenaar zijn. Of hij zal wel weer verkeerd geciteerd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Commandant Eugene Cernan zegt ook iets in dien aard. Hij was de gezagvoerder van Apollo 17. In een artikel uit de Los Angeles Times meent hij: “Ik ben gevraagd over UFO’s en ik heb publiekelijk gezegd dat ik denk dat ze ‘iets anders zijn’, van een andere beschaving.” Hij zal wel weer een leugenaar zijn. Of hij zal wel weer verkeerd geciteerd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof in buitenaards leven ,, ze bestaan zeker weten ,, ze ontvoeren al jaren mensen ,, waar zijn al die verdwenen mensen anders naartoe die nooit zijn uitgekomen????:roll::roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) Neen, vuile muilekoek, ik heb dat nog nooit gezien. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=dvPR8T1o3Dc&NR=1 (minuut 4:49 e.v. lijkt me in dit verband wel interessant én vrij duidelijk) Maar, zoals we weten, Gordon Cooper zal zich wellicht van alles verbeeld hebben tijdens die vluchten. En /of is het youtube-filmpje getrukeerd. |
Citaat:
Hoewel ik de indruk heb dat hoe meer mensen rondlopen met een camera (zowat elke gsm) hoe minder er van die rare fenomenen worden waargenomen. Vreemd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als u dit niet kunt of wilt, dan bent u gewoon van slechte wil. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het niet kan samenvatten, het zij zo. Ik word dagelijks bestookt met honderden filmpjes en links. Een dag telt ook voor mij maar 24u. |
Citaat:
|
Citaat:
En dit is ook het geval in België waar er een meldingspunt is. |
Citaat:
Een bevooroordeeld mens wenst naar bepaalde dingen niet te kijken, noch wenst hij bepaalde dingen te lezen. Ofte: hij kijkt de andere kant op. En dat lijkt me meer uw specialiteit in deze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal niet. Privé-initiatief wel, maar bedenkelijk? http://www.ufomeldpunt.be/ |
Citaat:
Het is hier een forum, probeer uw zaak te maken met argumenten. |
Citaat:
|
Pssst! Aan niemand vertellen, maar er zitten een paar buitenaardsen in mijn kelder.
|
Citaat:
Zolang er echter een "U" staat in "UFO" is elke poging tot antwoord zinloos. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be