Citaat:
Citaat:
Fred. |
Jimmy Carter
http://www.youtube.com/watch?v=ljrTN...eature=related Reagan Comments on ET Alien Threat http://www.youtube.com/watch?v=CfejB...eature=related |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cattle_...ratory_reports |
Citaat:
Je zegt het zelf,het ego staat vooruitgang in de weg. Het internet is een eerste stap in een collectief bewustzijn. "Resistance is futile. U will be assimilated" http://www.youtube.com/watch?v=WZEJ4OJTgg8 |
Citaat:
Maar eigenlijk is mijn boodschap veel simpeler, dat "bewustzijn" waar je het over hebt is iets dat gedefiniëerd is aan de hand van mensen, iets dat zich precies gedraagt als mensen zouden wij nog wel als intelligent leven willen accepteren, vooral als het technologie bezit waar wij al jaren van dromen en het ons kan vernietigen met één druk op een knop. Maar bekijk het eens van de andere kant. Stel wij worden bezocht door een beschaving die niet precies op mensen lijkt, of zelfs maar een beetje verder is, zullen zij ons dan als intelligent leven zien? Dolfijnen hebben een vrij ontwikkelde taal, maar niet zo ontwikkeld als die van ons, dus zijn ze niet "bewust", maar wie zegt dat de taal van de aliens niet nog veel ontwikkelder is dan de onze? Kauwen leven in ingewikkelde sociale verbanden, maar niet zo ingewikkeld als die van ons, dus zijn ze niet "bewust", maar wie zegt dat de maatschappij van de aliens niet veel ingewikkelder is dan die van ons? Protagoras zei ooit "de mens is de maat aller dingen", een uitspraak die prima overeenkomt met ons wereldbeeld, wij gebruiken onszelf als de maatstaaf, iets dat intelligenter is dan wij is intelligent. Iets wat ontwikkelder is dan wij is ontwikkeld. Maar die maatstaaf is niet universeel. Wat zeg ik? Wij zouden een beschaving die op hetzelfde pad zit maar een paar duizend jaar achter loopt nog als compleet achterlijk, onontwikkeld en niet "bewust" zien. Wij vinden onszelf bijzonder omdat wij onszelf zijn, maar kan je ook maar één enkele goede reden noemen waarom een willekeurige andere soort ons als bijzonder zou zien? Stel we worden morgen bezocht door een supercomputer met een denkvermogen enkele ordes van grootte boven de intelligentie van de gehele wereldbevolking, jij word door de verenigde naties gevraagd om achter de microfoon te stappen en een boodschap naar zijn kop te slingeren, wat vertel je hem (/haar/het?) om te voorkomen dat hij ons zonnestelsel recycled? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar we dwalen af... |
Citaat:
Citaat:
Het grote verschil is echter dat zowel eventuele aliens als wij een vorm van denkvermogen en bewustzijn bezitten die dieren helemaal niet hebben. Citaat:
Fred. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Je hebt goedaardige aliens en je hebt minder goedaardige. Aliens is trouwens een ruime term, want onder aliens vallen eigenlijk zowel fysische aliens als wezen van andere dimensies en/of andere planeten, het is allemaal zo simpel niet. Ook moet je het onderscheid maken dat niet alle aliens van hetzelfde ras dezelfde attitude zullen hebben.
Je hebt aliens, bv de reptielen, die onder andere kinderen verkrachten en folteren voor hun levensenergie, en je hebt ook aliens die de mens helpen doorheen bewustzijn, bijvoorbeeld de Pleiaden. Wat de deze "aliens" wel weten is dat onze aarde zijn eigen pad heeft, en zij helpen waar zij kunnen, maar zij gaan niet tussenbeide komen. Hun spiritueel besef ligt veel verder dan het onze, en zij weten dat een landing in de letterlijke zin van het woord niet veel zal uithalen. Zij helpen ons onder andere door te chanellen met boodschappen, en te inspireren op verschillende bewustzijnsniveau. Maar ook hier geldt het adagium: als de uil niet zien wil.... Hier zo'n stukje tekst van de Pleiaden. Laat alle vooroordelen aan de kant en lees het en denk er echt over na in plaats van het weg te gooien. Citaat:
|
Citaat:
(zo te lezen zijn er geen vragen meer over aliens. Ze zijn al geclassificierd en onderverdeeld. :roll: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Redelijk mensachtig voor een dino. Citaat:
|
Citaat:
Gewone mensen die een normaal leven leiden kunnen ook energievampieren zijn voor andere, zonder daarom in extremen te vervallen. Iedereen heeft het wel al eens gehoord als iemand zegt "hij zuigt me leeg". Meestal is dit een doorfiltering van een onbewust besef, sommige mensen zuigen inderdaad anderen leeg. Energievampieren zijn mensen die een defect hebben in hun energetisch systeem en die energie bij anderen gaan halen. Een goed voorbeeld daarvan zijn mensen die maar door blijven leuteren en waar je echt heel moe van wordt. |
Citaat:
Ondertussen in PC land(ik dacht echt dat je meep meep refereerde als grap:lol:) http://en.wikipedia.org/wiki/TOP500 De link van die site is top secret? |
Citaat:
Trouwens, hoe verklaar je de energy die ik krijg van mijn 12 jaar jongere vriendin? Het is nochtans zij die zuigt8O :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
deze is meer up to date De NEX is een toepassing van NASA’s grootste supercomputer, de Pleiades. Dit monster met bijna 60.000 processoren beschikt over 1,4 petabyte (1.400 terabyte) aan opslagruimte. De Pleiades bevindt zich op de NASA Advanced Supercomputing-campus in Californië http://www.zdnet.be/news/115247/nasa...supercomputer/ |
Citaat:
Als biochemicus in opleiding moet ik helaas erg skeptisch tegenover dit verhaal staan. Ons lichaam bevat een hele mooie energiehuishouding, maar deze is toch echt gefocust op het gebruiken van chemische energie, energierijke moleculen worden stapje voor stapje omgezet in afbraakproducten zoals CO2 en water. Dit is dezelfde energie die vrijkomt als je bijvoorbeeld hout of benzine verbrand, met dezelfde afbraakproducten, alleen ons lichaam heeft een manier ontwikkeld om die energie op de juiste plaatsen efficient in te kunnen zetten. Verder is er een bijrol gereserveerd voor andere vormen van energie, zoals warmte, zowel de warmte die als bijproduct van de verbranding en allerlei andere processen vrij komt (leve de entropie) als de externe warmte die we opnemen. Een soort telepatische energie die uit andere mensen gezogen word en vervolgens weer vloeiend in onze eigen energiehuishouding geïntegreerd word is echter tot op heden nog niet gevonden. Ik zou daarom graag leren wat deze energie is en in welke eigenschap (beweging, druk) of welk onderdeel (bindingen, atomen, van der Waals interacties) van onze moleculen of molecuulstructuren ik deze energie zou moeten kunnen terugvinden. |
Citaat:
Op 13:47 vind je lijst met top 500 supercomputers. (ZDslet is de IT Flair :evil:) |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt erop dat de site uit de lucht is, gezien het, als ik het mij goed herinner, om het blog ging waarnaar deze persoon verwijst als de bron van dat witte vogelbeest, en die links lijken dood te zijn. En nu ik toch aan het zoeken ben heeft deze persoon ook nog commentaar. |
Citaat:
|
Citaat:
(hoe leg je die tags over de links hier? ) Nu ik er over nadenk. Heb ergens (soort) SF boek liggen dat een wereld beschrijft waar de dino de intelligente heersende soort is en de mens door hen, als pest wordt aanzien en wordt opgejaagd. (ze vreten nl hun eieren8-) Knap verteld, "lichtjes" gebaseerd op Apenplaneet echter de dinotechnologie is een natuurlijke. Dieren worden (genetisch?) gemanipuleerd om zo tot wapens, voertuigen en werktuigen te komen. Best wel goed over nagedacht. zo varen ze in een walvis waar het luchtgat tot "cabine" is omgevormd. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stukje tekst dat naar url verwijst(attribute) Ik ken de HTML er wel voor mr werkt hier niet. <a href="http://www.w3schools.com/">Visit W3Schools!</a> LOLsauropods |
Citaat:
Visit W3Schools! Dat werkt in BBcode zoals ik het beschreef. Maar mijn berichten quoten en het geheim handmatig extraheren kan natuurlijk ook. Edit: ik zie dat je hem al hebt ondertussen. |
Citaat:
Tiens, ik had dit reeds eerder al zo geprobeerd want zit ook op IT fora. 8O Anyway, bedankt. |
Citaat:
Citaat:
Ik heb voldoende dieren in huis gehad om te weten wat ik vertel hoor. Mijn hond kan bijzonder slim uit de hoek komen, maar dan opeens zit hij op een stenen vloer te krabben zogezegd om een put te maken. Een mens zou zoiets nooit doen omdat een mens bij voorbaat weet dat dit geen zin heeft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fred. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be