Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Voor de vb'ers onder hier: Wij stammen allemaal uit Afrika (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191752)

bembem 18 september 2013 16:15

Voor de vb'ers onder hier: Wij stammen allemaal uit Afrika
 
Wij stammen allemaal uit Afrika...

Heil De Winter!





Nou, ik mag ze de kost niet geven van diegenen die zich als superieure blanke wanen terwijl hun dna minder homogeen is dan dat van bv. een Japanner... In hun bloedlijn zullen ze generaties terug wel één of andere bastaard niet-zo-blanke hebben... En dan toch maar kwekken dat ze o zo superieur en puur zijn. LMAO :rofl:

Als men het dna van de gemiddelde Vlaming op straat zou onderzoeken dan komt men uit op het equivalent van die van een lapjes-straatkat. De Sheba katten die zijn hier in vele gevallen een illusie, genotypisch gesproken dan ;)

Wat een ignorante Vlamingen toch.


!!!

alice 18 september 2013 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6807977)
Wij stammen allemaal uit Afrika...

Heil De Winter!





Nou, ik mag ze de kost niet geven van diegenen die zich als superieure blanke wanen terwijl hun dna minder homogeen is dan dat van bv. een Japanner... In hun bloedlijn zullen ze generaties terug wel één of andere bastaard niet-zo-blanke hebben... En dan toch maar kwekken dat ze o zo superieur en puur zijn. LMAO :rofl:

Als men het dna van de gemiddelde Vlaming op straat zou onderzoeken dan komt men uit op het equivalent van die van een lapjes-straatkat. De Sheba katten die zijn hier in vele gevallen een illusie, genotypisch gesproken dan ;)

Wat een ignorante Vlamingen toch.


!!!

Ja, we stammen allemaal uit Afrika..en hoezo superieure blanken, last van haat tegenover witte mensen misschien?
Ga toch iets nuttigs doen, inplaats van je frustraties op het internet te gooien!

Kallikles 18 september 2013 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6807977)
Wij stammen allemaal uit Afrika...

Heil De Winter!





Nou, ik mag ze de kost niet geven van diegenen die zich als superieure blanke wanen terwijl hun dna minder homogeen is dan dat van bv. een Japanner... In hun bloedlijn zullen ze generaties terug wel één of andere bastaard niet-zo-blanke hebben... En dan toch maar kwekken dat ze o zo superieur en puur zijn. LMAO :rofl:

Als men het dna van de gemiddelde Vlaming op straat zou onderzoeken dan komt men uit op het equivalent van die van een lapjes-straatkat. De Sheba katten die zijn hier in vele gevallen een illusie, genotypisch gesproken dan ;)

Wat een ignorante Vlamingen toch.


!!!

²

alice 18 september 2013 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6808018)
²

Nog eentje met haat tegenover de witte medemens...zielige mentaliteit hier....

Supe®Staaf 18 september 2013 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6807977)
Wij stammen allemaal uit Afrika...

...............


!!!

't Is toch niet waar zeker??!!!
Verdoemme toch!!!
Zijn wij dan echt allemaal pooiers, dieven, sacochen-trekkers, sluikslachters, vrouwenverminkers, fanatieke imperialisten, religieuze idioten en leegzuigers van de sociale kassen?

Kallikles 18 september 2013 17:03

De voorstanders van de Nürnberger rassenwetten zijn reeds gearriveerd, zie ik... :roll:

Supe®Staaf 18 september 2013 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6808058)
De voorstanders van de Nürnberger rassenwetten zijn reeds gearriveerd, zie ik... :roll:

Ben ik niet hoor.
Ik wil helemaal de Joden hun (burger)rechten niet ontnemen.
Integendeel.
Ik wil hun rechten vrijwaren door een kruistocht tegen de oprukkende islamisering.
Wie daar tegen is, is antisemiet, en dat is reeds onwettig.
Islamofobie kan voorlopig nog, dus: gas geven!!!!

F.B. 18 september 2013 17:47

Ja, we zijn allemaal kinderen van dezelfde god.

Xenophon 18 september 2013 17:47

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6807977)
Wij stammen allemaal uit Afrika...

Heil De Winter!





Nou, ik mag ze de kost niet geven van diegenen die zich als superieure blanke wanen terwijl hun dna minder homogeen is dan dat van bv. een Japanner... In hun bloedlijn zullen ze generaties terug wel één of andere bastaard niet-zo-blanke hebben... En dan toch maar kwekken dat ze o zo superieur en puur zijn. LMAO :rofl:

Als men het dna van de gemiddelde Vlaming op straat zou onderzoeken dan komt men uit op het equivalent van die van een lapjes-straatkat. De Sheba katten die zijn hier in vele gevallen een illusie, genotypisch gesproken dan ;)

Wat een ignorante Vlamingen toch.


!!!


hurricane 18 september 2013 18:03

Wel interessant om eens door te nemen :

http://www.testresearch.nl/werk/racrush.html

Supe®Staaf 18 september 2013 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6808147)
Ja, we zijn allemaal kinderen van dezelfde god.

Weet uw officiële vader dat?

plakker 18 september 2013 21:32

Heeft het VB iets tegen Afrika? Ik begrijp dat niet iedereen mee kan zijn, maar het is op een politiek forum wel de bedoeling dat je er toch iets van snapt...

meneer 18 september 2013 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6807977)
Wij stammen allemaal uit Afrika...

Heil De Winter!





Nou, ik mag ze de kost niet geven van diegenen die zich als superieure blanke wanen terwijl hun dna minder homogeen is dan dat van bv. een Japanner... In hun bloedlijn zullen ze generaties terug wel één of andere bastaard niet-zo-blanke hebben... En dan toch maar kwekken dat ze o zo superieur en puur zijn. LMAO :rofl:

Als men het dna van de gemiddelde Vlaming op straat zou onderzoeken dan komt men uit op het equivalent van die van een lapjes-straatkat. De Sheba katten die zijn hier in vele gevallen een illusie, genotypisch gesproken dan ;)

Wat een ignorante Vlamingen toch.


!!!

Een goed voorbeeld van de geestelijke masturbatie van een blanke nestbevuilende zelfhater. Of misschien een allochtoon die in de soep spuwt...

meneer 18 september 2013 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6808147)
Ja, we zijn allemaal kinderen van dezelfde god.

Wezenkinderen dan .

giserke 18 september 2013 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6807977)
Wij stammen allemaal uit Afrika...

Heil De Winter!





Nou, ik mag ze de kost niet geven van diegenen die zich als superieure blanke wanen terwijl hun dna minder homogeen is dan dat van bv. een Japanner... In hun bloedlijn zullen ze generaties terug wel één of andere bastaard niet-zo-blanke hebben... En dan toch maar kwekken dat ze o zo superieur en puur zijn. LMAO :rofl:

Als men het dna van de gemiddelde Vlaming op straat zou onderzoeken dan komt men uit op het equivalent van die van een lapjes-straatkat. De Sheba katten die zijn hier in vele gevallen een illusie, genotypisch gesproken dan ;)

Wat een ignorante Vlamingen toch.


!!!

Te diep in het glas gekeken jongen?

giserke 18 september 2013 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6808478)
Weet uw officiële vader dat?

Hij is het resultaat van de onbevlekte ontvangenis!

Supe®Staaf 18 september 2013 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6808700)
Een goed voorbeeld van de geestelijke masturbatie van een blanke nestbevuilende zelfhater. Of misschien een allochtoon die in de soep spuwt...

Ach, die debielen ontkennen het schijnen van de zon.
Met de middelen die van hieruit naar Afrika reeds vloeiden, kan je daar elke zwarte een appartement met alle comfort bekostigen.
Desondanks zit het hele continent reeds duizenden jaren op zijn gat, figuurlijk én letterlijk, zowel economisch, militair, intellectueel, als cultureel.

En inderdaad, die gasten hebben daar ook armen, benen, ogen, oren, een (dikke) neus, etc. net zoals wij, maar ze richten er geen hol mee uit.
En daar ligt ondanks de gelijkenissen, tot DNA-toe misschien, het essentiële verschil met ons: ze zijn te leeg om vooruit te raken.

Eigenlijk straf dat een paar achterlijken opgehitst door de anti-racisme-goedie-goedie-lobby zich daar eigenlijk nog vrolijk komt over maken, en zich moreel superieur waant tegenover mensen die wél de Afrikaanse miserie zien in zijn juiste contekst...

jogo 18 september 2013 23:22

ter geruststelling der VB-ers we waren toen ook al blank (onder de overvloedige beharing)

Mambo 18 september 2013 23:23

Mijn DNA stamt van de Pruisen en de Fransen af, die hebben alleen heel wat DNA in Afrika achtergelaten.

bembem 18 september 2013 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6808721)

En inderdaad, die gasten hebben daar ook armen, benen, ogen, oren, een (dikke) neus, etc.


Yep :) ze hebben nog iets anders d.. en l... :rofl: :rofl: :rofl:

Wat zou het zijn? lol


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be