Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   sugar mama's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239827)

HOUZEE ! 23 juli 2017 19:49

sugar mama's
 
Zoals iedereen onderhand al zou moeten weten, worden migranten door linkse organisaties naar Europa gelokt met verschillende beloftes, zoals een gratis woning, een hoge uitkering, en gratis seks met de gemakkelijke Europese vrouwen.

In Oostenrijk beweert het linkse magazine 'Biber' nu in haar laatste editie dat rijke vrouwen (alleenstaande feministen) hier staan te springen om seks met zoveel mogelijk migranten te hebben.

Het hele artikel kan u hier nalezen : http://www.dasbiber.at//content/suga...e-fluechtlinge

Voor de duidelijkheid: ‘Biber’ is dermate politiek-correct-links, dat uitsluitend de Oostenrijkse vrouwen de schuld van deze uitbuiting wordt gegeven :lol:


DucDEnghien 23 juli 2017 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8495423)
Zoals iedereen onderhand al zou moeten weten, worden migranten door linkse organisaties naar Europa gelokt met verschillende beloftes, zoals een gratis woning, een hoge uitkering, en gratis seks met de gemakkelijke Europese vrouwen.

In Oostenrijk beweert het linkse magazine 'Biber' nu in haar laatste editie dat rijke vrouwen (alleenstaande feministen) hier staan te springen om seks met zoveel mogelijk migranten te hebben.

Het hele artikel kan u hier nalezen : http://www.dasbiber.at//content/suga...e-fluechtlinge

Voor de duidelijkheid: ‘Biber’ is dermate politiek-correct-links, dat uitsluitend de Oostenrijkse vrouwen de schuld van deze uitbuiting wordt gegeven :lol:


Volgens u zijn rijke vrouwen alleenstaande feministen. Alleen staat in dit artikel geen enkele verwijzing naar feminisme. Om dan nog maar te zwijgen dat dit over een paar randgevallen gaat. Fake news.

Demper 23 juli 2017 20:28

Ziekelijk. De moderne vrouw en haar zelfdestructief gedrag.

bembem 23 juli 2017 20:29

Dit is de eerste keer dat ik over 'Biber' hoor, alsook de term sugar mama's, lol.

HOUZEE ! 23 juli 2017 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8495458)
Volgens u zijn rijke vrouwen alleenstaande feministen. Alleen staat in dit artikel geen enkele verwijzing naar feminisme. Om dan nog maar te zwijgen dat dit over een paar randgevallen gaat. Fake news.

Tiens, brengen de reguliere politiek-correcte media dan fake news in dit geval? :-P

Het is blijkbaar een taboe dat we volgens DucDEnghien beter onder mat vegen, nochtans :
Es ist wichtig, dass man über dieses Tabu spricht“, sagt Buchner von MEN VIA. „MEN VIA“, ein Projekt des Männergesundheitszentrums, das Männer als Betroffene von Menschenhandel unterstützt, war mit einem Fall eines jungen afrikanischen Flüchtlings, der von einer Frau Mitte Vierzig zum Sex gezwungen und drei Wochen bei ihr zuhause eingesperrt wurde, beschäftigt.

En natuurlijk gaat dit over feminisme... Een notoire feministe op dit forum verwoordt het als volgt :
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8494153)
Vrouwen kunnen net zoals mannen macht gebruiken als middel tot seks of verliefd worden

Dat lijkt mij duidelijk hier het geval en dat lijkt mij duidelijk een verwezenlijking van het feminisme.
En als ge daarmee niet akkoord zijt, vecht ge het maar uit met onze forumfeministe

Guinevere 23 juli 2017 20:44

Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man :lol:
Ik wist niet dat zoiets kon

Gipsy 23 juli 2017 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8495481)
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man :lol:
Ik wist niet dat zoiets kon

Met haar man natuurlijk niet maar met een jonge hengst natuurlijk wel.

TV-verslaafde 23 juli 2017 21:52

Eens een grasmaaier kopen. :lol::lol::lol:

Het blijft grappig.




Odol 24 juli 2017 18:08

Ach was ik maar 20 jaar jonger, en Syrier of Afgaan ....

Conscience 29 juli 2017 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8495458)
Volgens u zijn rijke vrouwen alleenstaande feministen. Alleen staat in dit artikel geen enkele verwijzing naar feminisme. Om dan nog maar te zwijgen dat dit over een paar randgevallen gaat. Fake news.


Uiteraard fake. Over de ganse lijn.
(niemand schijnt hier een idee te hebben over vrouwen in Oostenrijk).

De typische leugen van een moslim, terwijl ze in werkelijkheid in bed niks van terechtbrengen volgens mijn turkse vriendinnen.

Hun psychische stoornissen op sexueel vlak liggen mede aan de grondslag van hun uitroeiingsgedrag.

IJsboer 31 juli 2017 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8495481)
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man :lol:
Ik wist niet dat zoiets kon

Een getrouwde moslima heeft naar 't schijnt niks te willen, ze moet naar 't schijnt luisteren naar haar baas (haar man) en haar bek houden. Ik zou mijn vrouw als een mens behandelen.

De schoofzak 31 juli 2017 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8495953)
Ach was ik maar 20 jaar jonger, en Syrier of Afgaan ....

Afgaan heb je toch nog niet gedaan, hopelijk ?

De schoofzak 31 juli 2017 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8499880)
Een getrouwde moslima heeft naar 't schijnt niks te willen, ze moet naar 't schijnt luisteren naar haar baas (haar man) en haar bek houden. Ik zou mijn vrouw als een mens behandelen.

Dan is - hopen wij - jouw nick niet figuurlijk te nemen, want anders zou ze te kort komen.

Elio di Supo 31 juli 2017 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 8498785)
De typische leugen van een moslim, terwijl ze in werkelijkheid in bed niks van terechtbrengen volgens mijn turkse vriendinnen.

Hun psychische stoornissen op sexueel vlak liggen mede aan de grondslag van hun uitroeiingsgedrag.

Een Vlaamse die een tijdje met een Marokkaan was gehuwd kreeg tranen in haar ogen toen ze me toevertrouwde wat haar bedervaringen met die gast waren. Hij eiste dat ze gewoon als een bloemzak bleef liggen terwijl hij zijn ding deed. Alsof ze een voorwerp was.

De schoofzak 31 juli 2017 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8499917)
Een Vlaamse die een tijdje met een Marokkaan was gehuwd kreeg tranen in haar ogen toen ze me toevertrouwde wat haar bedervaringen met die gast waren. Hij eiste dat ze gewoon als een bloemzak bleef liggen terwijl hij zijn ding deed. Alsof ze een voorwerp was.

Da's gewoon één van de mogelijke rollenspelen ...

Xenophon 31 juli 2017 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8495481)
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man :lol:
Ik wist niet dat zoiets kon

Met mij wel hoor.

En daar hebben ze heel wat geld voor over.

TREBRON 3 augustus 2017 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8495481)
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man :lol:
Ik wist niet dat zoiets kon

Een normale moslimvrouw heeft niet 'niet te willen'. Als manlief goesting heeft moet de broek uit of ze kan een paar 'opvoedkundige tikken' krijgen ze terug 'op het juiste spoor naar de hemel' te zetten.:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be