Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

lollysticky 19 oktober 2010 21:09

das dan goed he :) Zalige gast die tesla... chans dat hij er was, anders waren die toffe troopers in Red Alert niet aanwezig geweest :(

Kunt ge trouwens nog op mijn vraag reageren ipv die quotes te geven (ze zeggen meer over u dan over mij trouwens). Het moet toch kinderspel zijn om uw 'bewijs' hier even op te sommen?

conspiracydream 19 oktober 2010 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5041979)
Niet dat het ertoe doet, maar oui: doctoraatstudent & wetenschapper
komaan dan... moet toch een kleine moeite zijn voor jou om mij dit bewijs te tonen?

WAT moet kleine moeite zijn?


Ok doctoraalstudent en wetenschapper, ben het zelf ook ooit geweest.
Maar hier zeg je dus tegen mij dat je in een instituut zit wat er voor bedoeld is je weg te houden van de 'waarheid' . Uiteraard geloof je dat niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is.

Bekijk anders mijn quote nog maar even over educatie en hogere opleiding ergens hierboven.


Zonder het bot te bedoelen, maar ik meen het wel, zijn wetenschappers etc de meest domme mensen die ik ontmoet. Niet omdat ze dom zijn, maar omkdat ze dom gemaakt zijn! Ook ik moest enorm veel afleren.
Ik ben bijna nooit een wetenschappelijk geschoold iemand tegengekomen die goed logisch kon denken. Ze zitten vol achterlijke dogma;s. zoals thermodynamica crap en nu weer die biologische shit.


no offense though

conspiracydream 19 oktober 2010 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 5041973)
pppffffff.... jongejonge
Nu nog fijner...
Iets dat niet eens wetenschappelijk vaststaat in het meest extreme scenario in de natuur denkbaar claim jij als engineerd ?

wetenschappelijk vaststaat? hmmm je begrijpt helemaal niks van wat ik schrijf.

conspiracydream 19 oktober 2010 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5041989)
das dan goed he :) Zalige gast die tesla... chans dat hij er was, anders waren die toffe troopers in Red Alert niet aanwezig geweest :(

Kunt ge trouwens nog op mijn vraag reageren ipv die quotes te geven (ze zeggen meer over u dan over mij trouwens). Het moet toch kinderspel zijn om uw 'bewijs' hier even op te sommen?

wat is kinderspel? lees jij mijn berichten niet?

conspiracydream 19 oktober 2010 21:12

dit is wat ik denk dat Exodus bedoelt:

Citaat:

The day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence."
— Nikola Tesla
iets om over na te denken toch?

Nu en de komende jaren is volgens mij de tijd aangebroken dat dat gaat gebeuren.(the study of non physical phenomena.)

lollysticky 19 oktober 2010 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5041991)
WAT moet kleine moeite zijn?


Ok doctoraalstudent en wetenschapper, ben het zelf ook ooit geweest.
Maar hier zeg je dus tegen mij dat je in een instituut zit wat er voor bedoeld is je weg te houden van de 'waarheid' . Uiteraard geloof je dat niet, maar dat wil niet zeggen dat het zo is.

Bekijk anders mijn quote nog maar even over educatie en hogere opleiding ergens hierboven.


Zonder het bot te bedoelen, maar ik meen het wel, zijn wetenschappers etc de meest domme mensen die ik ontmoet. Niet omdat ze dom zijn, maar omkdat ze dom gemaakt zijn! Ook ik moest enorm veel afleren.
Ik ben bijna nooit een wetenschappelijk geschoold iemand tegengekomen die goed logisch kon denken. Ze zitten vol achterlijke dogma;s. zoals thermodynamica crap en nu weer die biologische shit.


no offense though

No offense taken btw :) Van mij mag iedereen zijn eigen mening hebben, al is die dan in mijn ogen ... (ik zal het beleefd houden en u zelf de woorden laten invullen :p)

ik wil gewoon weten wat uw bewijs voor die aura's is. Dat is alles :) Al ettelijke posts ontwijk je mijn vraag door in te spelen op andere zaken.
Ik wil het zelf kritisch bekijken en evalueren.

conspiracydream 19 oktober 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5042000)
No offense taken btw :) Van mij mag iedereen zijn eigen mening hebben, al is die dan in mijn ogen ... (ik zal het beleefd houden en u zelf de woorden laten invullen :p)

ik wil gewoon weten wat uw bewijs voor die aura's is. Dat is alles :) Al ettelijke posts ontwijk je mijn vraag door in te spelen op andere zaken.
Ik wil het zelf kritisch bekijken en evalueren.

duh? IK heb het toch niet over aura's gehad??????????????????????????????
Volgens mij was dat Exodus die daar uitgebreid op in ging verder. Wel beter leren lezen he? maar ja onderstreept weer mijn stelling over het hoger ehh indoctriwijs.

ik heb alleen wel een korte verwijzing gemaakt naar Kirlian fotografie en
PIP van Harry Oldfield.

Steve_M 19 oktober 2010 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5041991)
WAT moet kleine moeite zijn?


Ok doctoraalstudent en wetenschapper, ben het zelf ook ooit geweest.
Maar hier zeg je dus tegen mij dat je in een instituut zit wat er voor bedoeld is je weg te houden van de 'waarheid' . Uiteraard geloof je dat niet, maar dat wil niet zeggen dat het zo is.

Bekijk anders mijn quote nog maar even over educatie en hogere opleiding ergens hierboven.


Zonder het bot te bedoelen, maar ik meen het wel, zijn wetenschappers etc de meest domme mensen die ik ontmoet. Niet omdat ze dom zijn, maar omkdat ze dom gemaakt zijn! Ook ik moest enorm veel afleren.
Ik ben bijna nooit een wetenschappelijk geschoold iemand tegengekomen die goed logisch kon denken. Ze zitten vol achterlijke dogma;s. zoals thermodynamica crap en nu weer die biologische shit.


no offense though

Alleen ben jij nooit een wetenschapper geweest, aangezien je hier in het verleden al meermaals bent komen opscheppen over het feit dat je nooit een diploma gehaald hebt, nworemover (of een van je tientallen andere nicks). Dat maakt je geen wetenschapper, geen orakel en geen genie, gewoon een gesjeesde student met belachelijk veel pretentie.

No offense though.

praha 19 oktober 2010 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 5040724)
Algemeen kwam het erop neer of het mogelijk is om lichtjaren te overbruggen. Velen beweren dat het theoretisch niet mogelijk is. Een wormgat is dan een theorie dewelke stelt dat het wel mogelijk is,

geen theorie een hypothese
En dan nog een hypothese op louter de mogelijkheid binnen tijd-ruimte zoals we denken dat die is.... da's nog heel wat anders dan dat het theoretisch mogelijk zou zijn.
Het is dus lange niet duidelijk of het ergens 'toelaatbaar' is en alle bekende oplossingen ( gegeven de middelen ART ) vereisen dan inderdaad zoiets als een negatieve energiedichtheid..... wat dan weer een volkomen hypothetisch iets is

Citaat:

indien de "buitenaardse" beschaving genoeg negative energie kan opwekken om een wormgat open te houden.
Vervolgens ga jij dan beginnen dat het een 'fluitje van een cen't zou zijn voor een buitenaardse beschaving alsof die niet dezelfde beperkingen zouden kennen.

Dat bedoel ik nu met die halve letter tot wens

Citaat:

Bewijst dit dan dat er beschavingenen zijn dewelke dit doen? Neen, zeker niet, maar de mogelijkheid bestaat.
1) uiteraard niet
2) helemaal niet zeker en alvast niet aangetoond of bewezen

Citaat:

Maar ik kan je stelling ook omdraaien, quantummechanice bewijst ook dat het mogelijk is dat je vanavond in je bed stapt, volledig desintegreerd, en wakker wordt op jupiter. In Caltech krijgen de studenten zelfs de opdracht om de kansberekening te doen op de gebeurtenis hierop. Is de quantum theorie dan ook iets magisch en we kunnen er geen toepassingen voor vinden? (resultaat is, dat het veel langer duurt dan de leeftijd van het heelal)
Awel.... dus is het nogal belachelijk om dat als iets 'bruikbaars' te zien.... tenzij je het ergens kan manipuleren... maar dat is het 'm nu net.... zodra je dat doet stort ( althans de globale visie ) die waarschijnlijkheidsgolf net in

lollysticky 19 oktober 2010 21:20

hmm inderdaad
ik heb in mijn eerste posts blijkbaar gereageerd op twee verschillende berichten. Mijn excuses daarvoor, conspirarydream :) Je kan het gebruiken als voer voor je gelijk xD

Mijn vraag aan Excodus dan (ik ben er nog altijd in geïnteresseerd): kun je het bewijs voor aura's hier even neerpennen?

praha 19 oktober 2010 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5040894)
je snapt het nog niet helemaal. De films met de cubes bv gaan over interne structuren in de geest, mind control dus. Vampiers kan je zeker verwachten, de meeste satanisten zijn vampiers .en daar stikt het van op de hogere echelons.
Maar heb niet het idee dat je voor het en en ander open staat, eerder wil je lekker ridiculiseren. Nou je doet maar.

:-)

en hoe zit het precies met die killer tomatoes ?

praha 19 oktober 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5040927)
parcifull of it lekker nog op negeer

Een negeerknopje dat niet naar behoren werkt ?
Dat moet iets te betekenen hebben.... misschien wel een psychologische voorbereiding in de woorden van parcival ?

praha 19 oktober 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5041062)
Ik heb één van je "stargates" bezocht in Bolivia...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiwanaku
Helaas was ie kapot...

Ja watte....
't zijn ook alleen maar toeristen die er steeds maar in trappen dat de stenen die ze daar verkopen in de kraampjes ook zouden werken van zodra je ze in die gleuven steekt. ;-)

praha 19 oktober 2010 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5041981)
deze er maar even tussenzetten



Tesla had een 'towering intellect' en Einstein was maar een domme kleuter vergeleken met Tesla

Waarom je dien domme kleuter dan überhaupt eerder moest quoten ( btw was hij ook geen zoveelste graad vrijmetselaat of zo ? ) , en in dien context, is me dan wel een raadsel

praha 19 oktober 2010 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5041991)
WAT moet kleine moeite zijn?


Ok doctoraalstudent en wetenschapper, ben het zelf ook ooit geweest.
Maar hier zeg je dus tegen mij dat je in een instituut zit wat er voor bedoeld is je weg te houden van de 'waarheid' . Uiteraard geloof je dat niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is.

Bekijk anders mijn quote nog maar even over educatie en hogere opleiding ergens hierboven.


Zonder het bot te bedoelen, maar ik meen het wel, zijn wetenschappers etc de meest domme mensen die ik ontmoet. Niet omdat ze dom zijn, maar omkdat ze dom gemaakt zijn! Ook ik moest enorm veel afleren.
Ik ben bijna nooit een wetenschappelijk geschoold iemand tegengekomen die goed logisch kon denken. Ze zitten vol achterlijke dogma;s. zoals thermodynamica crap en nu weer die biologische shit.


no offense though

Wat heeft logisch denken en het je op eerdere kennis baseren met elkaar te maken ?
Ook al zou die kennis ( vermeend ) vervalst zijn en die mensen ( vermeend ) dom gehouden zijn met die kennis.

Logisch en kritisch denken leidt immers onvermijdelijk tot de vraag/eis aan jouw je duidelijk te stellen waarin die zelfverklaarde shit dan wel fout zit en of je wat beters en staafbaars voor handen hebt.

praha 19 oktober 2010 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5041994)
wetenschappelijk vaststaat? hmmm je begrijpt helemaal niks van wat ik schrijf.

Jawel hoor....
t' was anders nogal simpel voor zelfs een 'domme' ziel als ik.... jij beweerde dat daar een stargate stond.
Ik veronderstel dat jij en ik daar zowat hetzelfde onder verstaan .... dus ik wacht op jouw uitleg of het tastbaar bewijs

praha 19 oktober 2010 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream (Bericht 5041999)
dit is wat ik denk dat Exodus bedoelt:



iets om over na te denken toch?

Nu en de komende jaren is volgens mij de tijd aangebroken dat dat gaat gebeuren.(the study of non physical phenomena.)

Wel straf dat van de dag hij dat zelf ging toepassen niets aan vooruitgang heeft geboekt...
toeval ? nwo ?

parcifal 19 oktober 2010 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5041912)
/men moet nu eenmaal kunnen accepteren dat er energieen zijn die nog niet kunnen gemeten worden met de huidige technologie,.

Ik zal dat accepteren zodra jij accepteert dat er smurfen zijn, die we niet kunnen zien met onze ogen, maar die leven op een verschillende frequentie. :-D

Hoe verklaar je anders allemaal die smurfen-verhalen?

parcifal 19 oktober 2010 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5041753)
Wees jij dan even heel kritisch naar het jouwe, goed? En kijk eens hoeveel bewijs van je gelijk je daadwerkelijk hebt. Want geloof het of niet, er stammen een heleboel zinnige uitvindingen uit het mijne, en dat is heus niet allemaal toeval en complotwerk.

Bovenbuur, conspiracydream is een zeer kleverige en slijmerige trol, bekend onder o.m. de nicks Pindar,Khwajagan Nworemover etc (een tiental in totaal) .

Do not feed the troll please. Zijn verbanning is een kwestie van tijd.

praha 19 oktober 2010 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5042017)
Alleen ben jij nooit een wetenschapper geweest, aangezien je hier in het verleden al meermaals bent komen opscheppen over het feit dat je nooit een diploma gehaald hebt, nworemover (of een van je tientallen andere nicks). Dat maakt je geen wetenschapper, geen orakel en geen genie, gewoon een gesjeesde student met belachelijk veel pretentie.

No offense though.

²

Ik zie zelfs niet in hoe iemand iets heeft kunnen afleren waarvan die persoon nu claimt dat het allemaal nonsens ( om ons dom te houden ) is, maar waar ieder benul ervan diezelfde persoon onbekend is.
Dat moet je maar kunnen hé ....
Zeggen dat theorie X totaal foutief is zonder maar te weten wat die theorie daadwerkelijk inhoudt en dat door om de haverklap te benadrukken wat de theorie vooral niet zegt. ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be