Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

de vuile muilekoek 6 april 2015 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7604685)
Oei... maar dan blijft er helemaal niets over?

Boeken lezen Jack .... boeken lezen... en begrijpen wat je leest is ook zeer belangrijk ... :-)

Peche 6 april 2015 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7604910)
We hebben hier vroeger op het forum nog ene gehad die vertelde dat hij tijdens een alien abduction aan zijn onderste chakra's gepakt was. Sindsdien is het redelijk moeilijk geworden om nog echt origineel uit de hoek te komen. Hou je vooral niet in, en smijt het in de groep ! :-D

Exodus?

Peche 6 april 2015 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7604901)
dus als ik jou 10 controlewoorden meegeef, kan de persoon die de ervaring deelt, daar minstens 5 van herhalen na een trip? en niet 1 keer maar 10 keer na elkaar?

in dat geval is telepahtie bewezen en kunnen we miljoenen scheppen. let's start! noem tijd en plaats voor een meeting.

Ok waar spreken we af? Ik doe het zonder woorden.
Ik wil uw paradigma wel eens be experimenten ^^

Pandareus 6 april 2015 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7605042)
Exodus?

Juist. En Pindar beweerde dat hij er ook ervaring mee had.
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17768

Peche 6 april 2015 19:41

Ik heb ook ervaringen gehad, en nog honderd meer.
Maar mensen als U motiveren niet bepaald daarmee naar buiten te komen.

En heb je nu echt de tijd genomen die post op te zoeken? Jezus :)

Another Jack 6 april 2015 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7605038)
Boeken lezen Jack .... boeken lezen... en begrijpen wat je leest is ook zeer belangrijk ... :-)

Want alles wat in boeken staat is waar?

Pandareus 6 april 2015 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7605157)
Ik heb ook ervaringen gehad, en nog honderd meer.
Maar mensen als U motiveren niet bepaald daarmee naar buiten te komen.

En heb je nu echt de tijd genomen die post op te zoeken? Jezus :)

Was het een illuminati die aan je onderste chakra's hing ? Jullie gaan nog een club kunnen oprichten.

Peche 6 april 2015 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7605202)
Was het een illuminati die aan je onderste chakra's hing ? Jullie gaan nog een club kunnen oprichten.

Ik dacht alles wel gezien en gepresteerd te hebben. Tot ik eens iets presteerde zonder bepaalde zones aan te raken. Ik was gefocused op.1,deel en dat ging viraal. Ze is me er nog steeds immer dankbaar voor en ik heb het niet kunnen nadoen. Wat mij toen ook meegedeeld werd. Vragen staat open uiteraard maar ik hou de doos nog ff toe lol

Another Jack 6 april 2015 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7605228)
Ik dacht alles wel gezien en gepresteerd te hebben. Tot ik eens iets presteerde zonder bepaalde zones aan te raken. Ik was gefocused op.1,deel en dat ging viraal. Ze is me er nog steeds immer dankbaar voor en ik heb het niet kunnen nadoen. Wat mij toen ook meegedeeld werd. Vragen staat open uiteraard maar ik hou de doos nog ff toe lol

Dat is interessant zeg...

Peche 6 april 2015 20:35

Serieus kerel ik heb een vrouw nog nooit zo heilig als die nacht gezien. Haar lichaam was mijn tempel.

microwezen 6 april 2015 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7605045)
Ok waar spreken we af? Ik doe het zonder woorden.
Ik wil uw paradigma wel eens be experimenten ^^



Prijs: €25.000
SKEPP is principieel bereid elke ernstige bewering over vreemde of paranormale eigenschappen te onderzoeken en mensen te testen die beweren over zulke vermogens te beschikken. We hebben besloten om het bedrag op te trekken naar 25.000 euro.

Wie kan aantonen dat hij/zij over paranormale vermogens beschikt of claims kan hard maken die onmogelijk zijn volgens de huidige wetenschappelijke kennis, ontvangt van SKEPP vzw de som van 25.000 euro.
Enkel beweringen waarvan het resultaat objectief kan vastgesteld worden, komen in aanmerking voor de test. Elke test moet zo opgevat worden dat het resultaat duidelijk is en niet vatbaar is voor enige betwisting, of dat erover moet gestemd worden. We zullen indien nodig u daarmee helpen en adviseren.

Welke beweringen komen NIET in aanmerking voor de test:
  • beweringen van religieuze aard, over het bestaan van god, duivels of engelen, exorcisme....
  • beweringen over het doen opgaan van de zon of doen bewegen van de sterren, over beïnvloeden van het weer of klimaat.
  • handelingen die gevaarlijk kunnen zijn voor de gezondheid wegens vergiftiging, ademnood, uithongering, verdrinking, drugs, wapens, gevaarlijke apparaten, enz....
  • handelingen die in overtreding met de wet zijn.
  • goocheltrucs.
  • elke vorm van dierenmishandeling
  • genezing van ziekten of gebreken,
  • beweringen die niet binnen de tijd van één werkdag kunnen vastgesteld worden.
Als u wil weten of uw talent of vermogen in aanmerking komt voor deze test, mag u eerst een e-mail sturen naar info[at]skepp.be met een beschrijving van wat u kan en hoe u voorstelt dat te bewijzen. Iemand zal u dan laten weten of dit in aanmerking komt voor de test, en u eventueel helpen met het beter formuleren van uw aanvraag. Het zou kunnen dat uw contactpersoon u zal voorstellen om eerst thuis een zelftest te doen, anoniem en zonder getuigen, om u de teleurstelling van een publieke mislukking te besparen.

Als eerste officiële stap voor een aanvraag tot test moet u dan het aanvraagformulier invullen en tekenen voor akkoord, en dat met de gewone post opsturen in twee exemplaren naar SKEPP vzw Firmin Lecharlierlaan, 44/B10 1090 BRUSSEL. 
Dit aanvraagformulier en de voorafgaande toelichting geven de algemene regels waaraan elke aanvraag en test onderworpen zijn.

Elke kandidaat moet zich duidelijk leesbaar en controleerbaar identificeren, met naam en voornaam, telefoon, adres en liefst ook een e-mailadres. Niet verplicht maar wel aanbevolen is dat u een fotokopie van uw identiteitskaart bijsluit, om ons te overtuigen van de ernst van uw kandidatuur. Het gaat immers om veel geld en we verliezen niet graag onze tijd met grappenmakers. 
Zonder dit volledig ingevulde en ondertekende formulier is er geen aanvraag en wordt er dan ook niet verder onderhandeld over de testmodaliteiten.

Als u ons de twee ondertekende en ingevulde exemplaren van de aanvraag hebt bezorgd, dan kunnen we verdere besprekingen voeren en de testprotocols overeenkomen. Vermits beweringen over psychische, para- of supranormale vermogens zeer divers kunnen zijn, moeten we overeenkomen hoe en waar de test zal gebeuren en de criteria afspreken wanneer de pre-test en de test als geslaagd of niet geslaagd zullen worden beschouwd. SKEPP zal beroep doen op competente statistici om de kansen op toevallig slagen te berekenen.
Dit testprotocol moet de schriftelijke goedkeuring van beide partijen hebben gekregen alvorens de test wordt uitgevoerd. Beide partijen krijgen hiervan een exemplaar, voor SKEPP vzw getekend door de voorzitter en de penningmeester. Dan kunnen we de schiftingstest van 500 €, hierna genoemd de pre-test, organiseren.

Als je hier voor slaagt kan je zó het miljoen bij Randi op gaan halen!

Peche 6 april 2015 20:39

Ik heb geen gaves microwezen. Gewoon bereid geweest ver te gaan.

parcifal 6 april 2015 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7605255)
Ik heb geen gaves microwezen. Gewoon bereid geweest ver te gaan.

is Gent te doen of is dat toch nog te ver voor iemand die al zo ver is geweest?
Woensdag ben ik in Leuven, stationsbuurt, maar dat wist een telepaat natuurlijk ook al. ;)

Hoe precies zie jij je bewijs leveren van jouw ervaringen overigens?

Peche 7 april 2015 04:31

Antwerpen is beter.
En ik heb geen gaves he.
Ge kunt gewoon iets zichtbaar maken dat er altijd is.
Dat ben ik niet dat is dat middel he

Jay-P. 7 april 2015 05:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7605242)
Serieus kerel ik heb een vrouw nog nooit zo heilig als die nacht gezien. Haar lichaam was mijn tempel.

Wacht effe: wasda -oh disregard -???

Frank51 8 april 2015 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7602939)
Mijn gok?
Een experimenteel toestel, genre V22-Osprey, met radar-deflectie en jamming waardoor de radar-data waardeloos is.

En wat met het piepschuim? Dat was toch allemaal een hoax? Jullie vallen nu echt wel door de mand. Het besef komt er eindelijk dat die duizenden getuigen geen piepschuimen driehoek voorbij zagen vliegen.

Ik kan ook een foto maken van iemand in een berenpak en beweren dat Bigfoot een hoax is. Zo werkt het helaas niet.

De Belgische UFO golf was er wel degelijk. Geen twijfel mogelijk. Die foto's kunnen wel een hoax zijn door één of andere grappenmaker/ontkenner maar het toont wel exact wat die agenten gezien hebben dus daarmee dat Debrouwere er nog mee rondloopt. Die foto's kunnen trouwens zeker nog echt zijn.

Als iemand mij een foto toont van een echte UFO en ik maak die exact na mbv CGI, wil dit dan zeggen dat die UFO een hoax is? Mijn kat schudt al van nee.

Frank51 8 april 2015 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7602861)
Ik mag dan noteren dat de draakjes die nog vuur moeten leren spuwen de Belgian Triangle wel als een echte sighting klasseren?
Allez, dan hebben we daar onze UFO die niet door mensen bestuurd kon zijn.
Want ons ABL zei zelf: de snelheid waarmee het optrok is niet draagbaar voor het menselijk lichaam.
Het leger deelde transparant de beelden , 2 rijkswachters zagen het, 1000+ oproepen op de 101. En jullie zeggen een "blimp op de radar" ?

Gaan jullie nu ook dit overlezen en paar pagina's later zeggen: er is nog nooit een ufo gezien? Wat is de Belgian triangle dan? Ons ABL kan geen radar lezen en onze F16 piloten zijn een bende hippies ?

En de Phoenix Lights niet vergeten he ;)
En zo zijn er nog wel tiental meer....

Goed dat er nog mensen bestaan die op de hoogte zijn.
De enige mogelijke 'logische' verklaring voor de Belgische UFO golf zou één of ander geheim Amerikaans project kunnen zijn. Maar ook dat is te faken. Zie http://www.thelivingmoon.com/49ufo_f..._UFOs_001.html

Kijk maar naar die foto uit 1952. Het probleem zal zijn wanneer vb de Amerikanen echt vliegende schijven zal beginnen bouwen en ermee rondvliegen. Dan zal het ufo fenomeen opeens te verklaren zijn.

Maar dat verklaart nog niet de ongelooflijke snelheden waarmee ufo's bewegen. Of het geluidloos stilhangen. Of een gigantische V-vorm van 1.5km die zeer langzaam over Phoenix passeert.
Je moet maar eens burgemeester Fife Symington horen praten over wat er gebeurd is. Na die belachelijke persconferentie (-ridicule-) heeft hij toch wel serieuze toegevingen gedaan.

Een ontkenner onderzoekt niet, gaat gewoon op zoek naar skepp-rationalwiki-skeptoid websites om zijn ontkenners-geloof te gaan bevestigen. Stelt zich geen vragen. Iets wat niet logisch is kan niet. Tunnelvisie. Occam's Razor is de beste oplossing. Twijfelt niet.

Een believer zoekt alles uit tot op het bot, weet dat er hoaxes bestaan maar denkt met een open geest en stelt zich vragen bij de vastgestelde feiten. Bekijkt de getuigenissen en verklaringen van iedereen die betrokken is.
Ondanks alle bewijslijst twijfelt hij nog steeds aan de echtheid ervan, niettegenstaande hij reeds doorheeft dat het ufo-fenomeen wel degelijk bestaat.

Het is een én én verhaal. Waarom hebben de meeste ufo's die gezien zijn een cirkelvormige schijfvorm? Waarom geen roze eenhoorn (= vrijmetselaarstaal ;) ) die in de lucht vliegt?

Waarom zijn er geen verschillende getuigenissen van blauwe kubussen die in het bos rollen? Omdat er GEEN bestaan.

Frank51 8 april 2015 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7604126)
Dat ligt toch ook voor een groot stuk aan het feit dat er zoveel meelopers zijn he asgardsgo?
Ene blaat, de tweede lacht en de derde blaat het na om de vierde aan te steken...
Kijk hoe ze in GEL door wat belachelijk doen hele topics kunnen verneuken.
Belachelijk doen is het ergste niet, maar op de man af gaan omdat je iets onderzoekt zou echt wel eens mogen stoppen anno 2015.
Wij zijn de trendsetters eigenlijk die zoekende geesten naar beneden duwen?
Ik kan ze van dit forum op één hand tellen, maar toch legt iedereen ze zoveel macht in de handen... Alsof men bang is geworden opgegeten te worden.

Ik weet stuk voor stuk wie ze zijn. Ik kan zelfs hun nicks geven die voorkomen op andere 'forums' die de touwtjes in handen hebben.
Kom gerust naar mijn forum (nog in opbouw- zie aardwetenschappen) zonder vrijmetselarij: http://users.pandora.be/wetenschapsforum
Mijn advocaat zei me dat je niks kunt doen tegen onterechte bans of gesloten topics en dat je maar beter zelf een forum maakt. Bij deze...

Peche 8 april 2015 10:35

Ik geloof eerder in het interdimensionele ;)
Rick Strassman A like, maar dan 1000 brugger verder, en dat zeg ik zonder schroom en zonder verlegenheid.

Frank51 8 april 2015 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7606979)
Ik geloof eerder in het interdimensionele ;)
Rick Strassman A like, maar dan 1000 brugger verder, en dat zeg ik zonder schroom en zonder verlegenheid.

Ik ook, maar onze dimensie is al ingewikkeld genoeg :)

Graancirkels zijn waarschijnlijk gemaakt door interdimensionale intelligente wezens (lichtvorm). Al moet ik daar nog meer onderzoek op doen om de volledige waarheid trachten te achterhalen. Ook hier weer: het is niet omdat enkele grappenmakers een complexe graancirkel kunnen maken dat ze daarom allemaal hoaxes zijn.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be