Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Stel, je valt op roskes. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248624)

Libro 21 mei 2019 18:57

Stel, je valt op roskes.
 
Discrimineer je dan als je een flirtende blonde afwijst?

Anna List 21 mei 2019 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021321)
Discrimineer je dan als je een flirtende blonde afwijst?

Waarom zou je dat doen? :-P

Libro 21 mei 2019 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021333)
Waarom zou je dat doen? :-P

Waar ik eigenlijk wou toe komen: stel, je wordt aangeklampt door een transgender terwijl je niet op omgebouwde mannen valt. Riskeer je dan UNIA of CAVARIA achter u aan te krijgen?

Steben 21 mei 2019 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021347)
Waar ik eigenlijk wou toe komen: stel, je wordt aangeklampt door een transgender terwijl je niet op omgebouwde mannen valt. Riskeer je dan UNIA of CAVARIA achter u aan te krijgen?

En euhm.... neen.... dat zag ik niet in de vraagstelling

Tavek 21 mei 2019 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021347)
Waar ik eigenlijk wou toe komen: stel, je wordt aangeklampt door een transgender terwijl je niet op omgebouwde mannen valt. Riskeer je dan UNIA of CAVARIA achter u aan te krijgen?

Ik dacht dat u getrouwd was ? :-o

Libro 21 mei 2019 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9021398)
Ik dacht dat u getrouwd was ? :-o

Ben ik ook en ik ben ook niets van plan of zo. Deze hersenscheet ontstond gewoon toen ik een krantenkop over geweld tegen een transgender las.

Libro 21 mei 2019 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 9021397)
En euhm.... neen.... dat zag ik niet in de vraagstelling

Ik wou ertoe komen na jullie eerst op het verkeerde been te hebben gezet ;).

Tavek 21 mei 2019 21:08

On topic: roskes interesseren me niet.

Brunettes are my thing.

Blondines cava, maar dan wel modieus, niet "wit zoals net het vat waterstofperoxide er over is gevallen".

Eyjafjallajökull 21 mei 2019 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021347)
Waar ik eigenlijk wou toe komen: stel, je wordt aangeklampt door een transgender terwijl je niet op omgebouwde mannen valt. Riskeer je dan UNIA of CAVARIA achter u aan te krijgen?

Minstens.

Uitvoering in natura zou een gepaste sanctie kunnen zijn.

Libro 21 mei 2019 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9021542)
Minstens.

Uitvoering in natura zou een gepaste sanctie kunnen zijn.

Kan ik een aflaat kopen?:?

kojak 21 mei 2019 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021562)
Kan ik een aflaat kopen?:?

Voor wat roskes kan je dat zeker doen. ;)


patrickve 22 mei 2019 05:14

Ik denk dat het afhangt tot welke doelgroep uw afgewezene behoort en gij zelf. Discriminatie is immers iets dat maar kan toegepast worden als het slachtoffer tot heel specifieke doelgroepen van etnische, seksuele of religieuze aard behoort, en de beschuldigde tot andere, heel specifieke doelgroepen behoort.

Alle anderen hebben geen recht om te beweren dat zij gediscrimineerd worden ; valselijk van dat recht willen gebruik maken als je niet tot een van die gepriviligieerde groepen behoort, erger, als je tot een van de specifieke dader groepen behoort, is zelf een misdrijf, vergelijkbaar met het misdrijf van discriminatie zelf.

Uw blondje valt dus eerder in de categorie waar haar beschuldiging van discriminatie tegen zichzelf zou keren. Daarentegen, uw transgender is perfect in zijn recht, natuurlijk, vooral omdat gij ook tot een van de specifieke dader groepen behoort (denk ik).

Men zou kunnen opwerpen: "maar uw anti-discriminatie wet zou zelf discrimineren tussen specifieke groepen". Echter, nee. Zij is perfect logisch.

De anti-discriminatie wet discrimineert immers niemand van die specifieke groepen die zij het recht geeft om te mogen klagen over discriminatie. En alle anderen kunnen bij wet niet gediscrimineerd worden, dus discrimineert die wet ze niet, he.

Libro 22 mei 2019 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9021643)
Ik denk dat het afhangt tot welke doelgroep uw afgewezene behoort en gij zelf. Discriminatie is immers iets dat maar kan toegepast worden als het slachtoffer tot heel specifieke doelgroepen van etnische, seksuele of religieuze aard behoort, en de beschuldigde tot andere, heel specifieke doelgroepen behoort.

Alle anderen hebben geen recht om te beweren dat zij gediscrimineerd worden ; valselijk van dat recht willen gebruik maken als je niet tot een van die gepriviligieerde groepen behoort, erger, als je tot een van de specifieke dader groepen behoort, is zelf een misdrijf, vergelijkbaar met het misdrijf van discriminatie zelf.

Uw blondje valt dus eerder in de categorie waar haar beschuldiging van discriminatie tegen zichzelf zou keren. Daarentegen, uw transgender is perfect in zijn recht, natuurlijk, vooral omdat gij ook tot een van de specifieke dader groepen behoort (denk ik).

Men zou kunnen opwerpen: "maar uw anti-discriminatie wet zou zelf discrimineren tussen specifieke groepen". Echter, nee. Zij is perfect logisch.

De anti-discriminatie wet discrimineert immers niemand van die specifieke groepen die zij het recht geeft om te mogen klagen over discriminatie. En alle anderen kunnen bij wet niet gediscrimineerd worden, dus discrimineert die wet ze niet, he.

Niet met een transgender naar bed willen kan u dus een boete opleveren?

Anna List 22 mei 2019 05:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021452)
Ben ik ook en ik ben ook niets van plan of zo. Deze hersenscheet ontstond gewoon toen ik een krantenkop over geweld tegen een transgender las.

bwa, ik denk dat gij eerder gaat zeggen, van nee dank u, maar ik ben niet geinteresseerd dan dat gij die m/v direct op zijn/haar bek gaat slaan eigenlijk.

Hoomer 22 mei 2019 05:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021651)
Niet met een transgender naar bed willen kan u dus een boete opleveren?

Ja maar enkel en alleen als je een blanke hetero man bent hoor. ;-)

Eyjafjallajökull 22 mei 2019 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021562)
Kan ik een aflaat kopen?:?

20.000 € gaat dat kosten onder Calvo.

Anna List 22 mei 2019 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9021685)
20.000 € gaat dat kosten onder Calvo.

ik ken ne Christelijke syriër waar ge ze voor 5000 van kunt krijgen. :-P

Skobelev 22 mei 2019 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021321)
Discrimineer je dan als je een flirtende blonde afwijst?

Neen, dan ben je enkel een kieken. ;-)

Anna List 22 mei 2019 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9021762)
Neen, dan ben je enkel een kieken. ;-)

²

patrickve 22 mei 2019 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9021651)
Niet met een transgender naar bed willen kan u dus een boete opleveren?

Als het zou blijken dat dat komt omwille van zijn "transgender zijn", zou ik denken van wel...
:-D

Tenslotte discrimineer je die persoon omwille van zijn transgender zijn, niewaar.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be