Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   VRT haalt interview van EX Syriëstrijder offline. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=224198)

Peche 13 oktober 2015 09:21

VRT haalt interview van EX Syriëstrijder offline.
 
Ik wist niet waar het te plaatsen, noch of het al ergens geplaatst is.

Maar toch, waarom haalt de VRT dit offline?
Mijn mening, zijn sympathie voor de IS en Osama zou tegelijk toegeven zijn dat Europa de verkeerde kant gekozen heeft, en aldus de verkeerde kant bewapend heeft.
Of zie ik iets verkeerd?
http://www.hln.be/hln/nl/32846/Shari...faux-pas.dhtml

zonbron 13 oktober 2015 11:48

Wanneer journalisten zelf in hun eigen leugens inzake gematigde terroristen, AQ, ISIS, SA en de VS beginnen te geloven dan kan men zo'n miskleunen verwachten. De Westerse media is duidelijk de weg kwijt.

zonbron 13 oktober 2015 11:59

VRT steunt sinds lang de gematigde terroristen, ze worden er bijna doodgeknuffeld onder het toestemmend oog van de Vlaamse regimepresverslaafden. Een jaartje geleden:


De keuze van het VRT-programma 'Terzake' om jihadist Anjem Choudary aan het woord te laten, gaat er bij N-VA'ers Matthias Diependaele en Wilfried Vandaele niet in. Zij noemen het interview met de voormalig woordvoerder van Sharia4UK een inschattingsfout. Hoofdredacteur Carl Voet benadrukt dat het nooit de bedoeling was om Choudary een forum te bieden.

Afgelopen vrijdag maakte Terzake een reportage over de Islamitische Staat (IS). Na de reportage over IS interviewt Annelies Beck jihadist Anjem Coudary. Hij is de tegenhanger van de Belgische Fouad Belkacem van Sharia4Belgium.

"De moslims begrijpen nu dat er een kalifaat is, dat het beter is om te leven met de sharia. En dat de sharia een beter systeem is dan jullie rechtssysteem", legt Choudary uit in Terzake.

Inschattingsfoutjes noemen ze hun leugens en collaboratie...

Thuleander 13 oktober 2015 12:00

Mainstream TV 'duiding' is gelukkig bijna verleden tijd.
Hun laatste generatie trouwe kijkers (de babyboomers) begint flink uit te dunnen.

Snerror 13 oktober 2015 12:01

Hij heeft zijn zoon Osama genoemd. :D

Hypochonder 13 oktober 2015 12:05

Moeilijk te zeggen wat er achter zit. Ik denk dat de VRT een strategie heeft waarbij ze hun rode gedachtengoed willen uitdragen en versterken. Als ze daardoor zo'n onbenullen als die bakker aan het woord moeten laten zonder hem enige tegenwind te geven dan doen ze dat gewoon.

Zipper 13 oktober 2015 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7856221)
Hij heeft zijn zoon Osama genoemd. :D

t'is toch zo'n kapoen :-)

Thuleander 13 oktober 2015 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7856217)
VRT steunt sinds lang de gematigde terroristen, ze worden er bijna doodgeknuffeld onder het toestemmend oog van de Vlaamse regimepresverslaafden. Een jaartje geleden:


De keuze van het VRT-programma 'Terzake' om jihadist Anjem Choudary aan het woord te laten, gaat er bij N-VA'ers Matthias Diependaele en Wilfried Vandaele niet in. Zij noemen het interview met de voormalig woordvoerder van Sharia4UK een inschattingsfout. Hoofdredacteur Carl Voet benadrukt dat het nooit de bedoeling was om Choudary een forum te bieden.

Afgelopen vrijdag maakte Terzake een reportage over de Islamitische Staat (IS). Na de reportage over IS interviewt Annelies Beck jihadist Anjem Coudary. Hij is de tegenhanger van de Belgische Fouad Belkacem van Sharia4Belgium.

"De moslims begrijpen nu dat er een kalifaat is, dat het beter is om te leven met de sharia. En dat de sharia een beter systeem is dan jullie rechtssysteem", legt Choudary uit in Terzake.

Inschattingsfoutjes noemen ze hun leugens en collabortie...


Staat de vrt redelijk bekend om: radicale moslims een forum geven tegenover een interviewer met de kritische ingesteldheid van een boeket tulpen.

zonbron 13 oktober 2015 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7856229)
Staat de vrt redelijk bekend om: radicale moslims een forum geven tegenover een interviewer met de kritische ingesteldheid van een boeket tulpen.


Wapper 13 oktober 2015 15:22

De excuses van Rademakers ("het interview ging live") zijn te lullig voor woorden.
Siegfried Bracke slaat de nagel op de kop:

Citaat:

Wat mij zeer stoort is dat leidinggevenden (!) hun job niet doen, en dan hun journalist(en) de schuld geven. Daar is een woord voor. #younes
— Siegfried Bracke (@sthbracke) October 12, 2015

Knuppel 13 oktober 2015 15:41

De BRT bewijst elke dag opnieuw dat ze zo rood is als een hanenkam.
Vandaag opnieuw op radio 1.

Vanmorgen werd er misbruik gemaakt van de dag van de Nederlandse taal. De man die bij deze gelegenheid voor de microfoon werd gehaald heeft in hoofdzaak het openhouden van de grenzen bepleit.
Terwijl 98% van de bevolking zich uitspreekt tegen de vluchtelingentsunami zevert hij dat we niet bang mogen zijn.

Ik bekijk de BRT allang niet meer, maar ben nu gedwongen om ook voor een andere radiozender te kiezen. Het is gewoon misselijkmakend wat we te slikken krijgen van de Belgische staatsomroep.

Nr.10 13 oktober 2015 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7856494)
De BRT bewijst elke dag opnieuw dat ze zo rood is als een hanenkam.
Vandaag opnieuw op radio 1.

Vanmorgen werd er misbruik gemaakt van de dag van de Nederlandse taal. De man die bij deze gelegenheid voor de microfoon werd gehaald heeft in hoofdzaak het openhouden van de grenzen bepleit.
Terwijl 98% van de bevolking zich uitspreekt tegen de vluchtelingentsunami zevert hij dat we niet bang mogen zijn.

Ik bekijk de BRT allang niet meer, maar ben nu gedwongen om ook voor een andere radiozender te kiezen. Het is gewoon misselijkmakend wat we te slikken krijgen van de Belgische staatsomroep.

Is het dan beter bij de commerciële zenders?

Knuppel 13 oktober 2015 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7856517)
Is het dan beter bij de commerciële zenders?

Dat zou best kunnen. Met 80% van het journaille dat links stemt is dat zelfs waarschijnlijk.

Geen probleem voor mij want ik kies al veel langer dan vandaag voor de mediastilte. Als er koninklijk of ander onbelangrijk nieuws is waar véél teveel spel van wordt gemaakt leg ik zowel de radio als de tv het complete zwijgen op.

Knights Templar 13 oktober 2015 17:27

De VRT-toren is de minaret van de moslims. Het is trouwens de eerste keer niet. Annelies Beck heeft het al voorgedaan met de leider van Sharia4UK. En Sigrid Spruyt herinner ik me ook nog waarbij men Abou Jahjah ?? en zijn bende opzettelijk binnenliet tijdens de uitzending met de Palestijnse vlag. De VRT heult met extremisten, links en/of islamitisch. Dat is duidelijk.

Thuleander 13 oktober 2015 19:04

Ze rollen vechtend over de vloer bij de VRT. :-)
Wat een prutsers, wat een amateurisme.
Ontsla dat hele zooitje en begin opnieuw.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...rpeloton.dhtml

Drukazz 13 oktober 2015 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7856689)
Ze rollen vechtend over de vloer bij de VRT. :-)
Wat een prutsers, wat een amateurisme.
Ontsla dat hele zooitje en begin opnieuw.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...rpeloton.dhtml

Bs'd

Schaf dat rood rattennest af en geef vtm en vier vrij spel. Buiten de gepensioneerden en de roodgroene kijkt daar toch niemand nog naar

de vuile muilekoek 13 oktober 2015 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7856062)
Ik wist niet waar het te plaatsen, noch of het al ergens geplaatst is.

Maar toch, waarom haalt de VRT dit offline?
Mijn mening, zijn sympathie voor de IS en Osama zou tegelijk toegeven zijn dat Europa de verkeerde kant gekozen heeft, en aldus de verkeerde kant bewapend heeft.
Of zie ik iets verkeerd?
http://www.hln.be/hln/nl/32846/Shari...faux-pas.dhtml

?? ze villen levende mensen of verbranden ze , sprak die gast .... het was zeer boeiend en deftig van Canvas zo een grote eervolle gast in de studio uit te nodigen,:roll: alleen versta ik niet echt goed waar planeet aarde nog gelegen is ....:roll::roll:

Knuppel 13 oktober 2015 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7856709)
Bs'd

Schaf dat rood rattennest af en geef vtm en vier vrij spel. Buiten de gepensioneerden en de roodgroene kijkt daar toch niemand nog naar

Hela! Hela!
Ik ben gepensioneerd en kijk al j�*ren niet meer naar dat rood rattennest.

Drukazz 13 oktober 2015 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7856713)
Hela! Hela!
Ik ben gepensioneerd en kijk al j�*ren niet meer naar dat rood rattennest.

Mooi.

Maar nu bedenk ik mijzelf. Vtm en vier zijn wel beter, maar ideaal zijn ze nog lang niet. Zo boycot de slimste mens ter wereld al jaren Vlaams Belangers, maar nodigden ze wel Abou Jahjah uit vorig jaar. Dat zegt ook wel iets. Vlaamse media is behoorlijk fucked up.

TV-verslaafde 13 oktober 2015 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7856612)
De VRT-toren is de minaret van de moslims. Het is trouwens de eerste keer niet. Annelies Beck heeft het al voorgedaan met de leider van Sharia4UK. En Sigrid Spruyt herinner ik me ook nog waarbij men Abou Jahjah ?? en zijn bende opzettelijk binnenliet tijdens de uitzending met de Palestijnse vlag. De VRT heult met extremisten, links en/of islamitisch. Dat is duidelijk.

Die linkse wijven (Beck en Spruyt) houden van extreme praatjes, daar wordt hun slipje nat van.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be