Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Verdachtmakingen n.a.v. recente aanvallen op het forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174748)

Raf 4 augustus 2012 09:49

Verdachtmakingen n.a.v. recente aanvallen op het forum
 
De voorbije weken lag het forum meermaals onder vuur. Dat de dader geen onbekende is van dit forum, zal wel voor iedereen duidelijk zijn. Ik heb mijn vermoedens over wie er achter deze aanvallen zit, maar ik begrijp dat de moderatie wat dat betreft niet graag in haar kaarten laat kijken... Ik vraag dus - voor alle duidelijkheid - niet aan de moderatie wie de schuldige is.

De aanvaller doet zijn uiterste best om te laten uitschijnen dat de bannelingen van het Bash-the-fascists-forum-débäcle erachter zitten. Sommige topictitels bevatten letterlijk de mededeling dat Filosoof aan een wraakactie begonnen was; andere topics werden opgestart met letterlijke kopieën van oude topics van Artisjok... Het lijkt erop alsof de spammer ervoor wil zorgen dat een mogelijke amnestie voor deze bannelingen voor eeuwig en drie dagen uitgesloten wordt.

Door een aantal tegenstanders van de BTF-bannelingen wordt gretig ingegaan op de insinuaties. Zij laten geen gelegenheid voorbijgaan om de verdachtmakingen nog eens extra in de verf te zetten. De bannelingen in kwestie kunnen zich daar uiteraard niet tegen verweren...

Ik onderneem daarom een poging om aan deze insinuaties een einde te maken. Kan de moderatie hier bevestigen dat het niet Artisjok, Filosoof en Alboreto zijn die achter deze recente aanvallen zitten?

Bedankt,

Raf.

born2bewild 4 augustus 2012 09:54

Wat is het praktisch nut hiervan?

SDX 4 augustus 2012 10:15

Hebben ze jou als woordvoerder van hun clubbeke aangesteld?

Wat maakt je zo zeker dat ze ooit op amnestie zouden kunnen rekenen, indien er ooit nog zo'n amnestie-actie zou komen, zijn er wel anderen (en beter) die er eerst voor in aanmerking zouden kunnen komen.

...en nee, geen zinnig mens denkt dat deze laatste 'aanvallen' gepleegd werden door artisjok, alboreto of filosoof, zó ontzettend dom, om zichzelf zo bloot te geven, in de kaarten te laten kijken, zijn ze nu ook weer niet.
Er kan veel over hen gezegd worden, maar niet dat ze zich ooit zo verlaagd hebben om op die manier te gaan schelden.

De 'dader' is inderdaad geen onbekende, z'n (zoveelste) draad over homoseksualiteit was 'n weggevertje, ons aller floppy heeft zich van z'n beste kant laten zien.

Hoe kom je erbij dat moderatie zou kunnen weten wie wie is, of wie niet, alsof onverbeterlijke dubbelniks steeds terugkomen met hetzelfde IP, of zelfs met dezelfde PC op dezelfde plaats.

RLV 4 augustus 2012 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259337)
Hebben ze jou als woordvoerder van hun clubbeke aangesteld?

Als Raf den enigste is die niet geband is kunnen ze moeilijk anders.

eno2 4 augustus 2012 10:31

Citaat:

Raf.
Ik onderneem daarom een poging om aan deze insinuaties een einde te maken. Kan de moderatie hier bevestigen dat het niet Artisjok, Filosoof en Alboreto zijn die achter deze recente aanvallen zitten?
Te veel gevraagd. Het is al moeilijk genoeg de aanvallers prompt te bannen en op te kuisen (wat te zelden gebeurt, dat laatste - ook hun draden moesten gesloten of nog beter verwijderd worden, men verwijdert wel mijn poll- draad over het broertje van Marsmannetje in K&K:roll:)

SDX 4 augustus 2012 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RLV (Bericht 6259357)
Als Raf den enigste is die niet geband is kunnen ze moeilijk anders.

'enigste'?

Wie gebruikte dat woord ook alweer ipv enige... :")

Raf 4 augustus 2012 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259337)
Hebben ze jou als woordvoerder van hun clubbeke aangesteld?

Nee.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259337)
Wat maakt je zo zeker dat ze ooit op amnestie zouden kunnen rekenen,

Niets. Daarom sprak ik ook van een "mogelijke" amnestie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259337)
indien er ooit nog zo'n amnestie-actie zou komen, zijn er wel anderen (en beter) die er eerst voor in aanmerking zouden kunnen komen.

Dat is louter een kwestie van appreciatie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259337)
...en nee, geen zinnig mens denkt dat deze laatste 'aanvallen' gepleegd werden door artisjok, alboreto of filosoof, zó ontzettend dom, om zichzelf zo bloot te geven, in de kaarten te laten kijken, zijn ze nu ook weer niet.
Er kan veel over hen gezegd worden, maar niet dat ze zich ooit zo verlaagd hebben om op die manier te gaan schelden.

Ik zie nochtans meerdere mensen die ervan overtuigd zijn dat het wel degelijk om Artisjok, Filosoof en Alboreto gaat...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259337)
De 'dader' is inderdaad geen onbekende, z'n (zoveelste) draad over homoseksualiteit was 'n weggevertje, ons aller floppy heeft zich van z'n beste kant laten zien.

Dat is ook mijn vermoeden. Maar het zou ook de zoveelste reïncarnatie van Zeikstraal kunnen zijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259337)
Hoe kom je erbij dat moderatie zou kunnen weten wie wie is, of wie niet, alsof onverbeterlijke dubbelniks steeds terugkomen met hetzelfde IP, of zelfs met dezelfde PC op dezelfde plaats.

Daarom stelde ik het ook onder de vorm van een vraag. Dat blijkt onder meer uit het vraagteken aan het einde van de zin.

SDX 4 augustus 2012 11:43

Zeikstraal hoeft niet meer te reïncarneren, hij zit hier al terug, minstens X 2.

eno2 4 augustus 2012 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6259550)
Zeikstraal hoeft niet meer te reïncarneren, hij zit hier al terug, minstens X 2.

Ja het ontelbare aantal permbans eist zijn tol in termen van ontwijkingsnicks.

born2bewild 4 augustus 2012 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RLV (Bericht 6259357)
Als Raf den enigste is die niet geband is kunnen ze moeilijk anders.

Een leven zoeken?

Ratatosk 4 augustus 2012 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RLV (Bericht 6259357)
Als Raf den enigste is die niet geband is kunnen ze moeilijk anders.

Suikerdinges is er ook nog.

eno2 4 augustus 2012 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6259589)
Suikerdinges is er ook nog.

Die is nu low profile gegaan

Ratatosk 4 augustus 2012 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6259636)
Die is nu low profile gegaan

Suikerziek?

DeProf_eet 4 augustus 2012 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6259651)
Suikerziek?

suqar_7loe heeft wel niets met suiker te maken.

Ik lees het eerder als "sucker" en dat is wel even iets anders en minder zoet.

sucker: http://dictionary.reference.com/browse/sucker

Nierika 4 augustus 2012 13:24

Ik geloof nog steeds niet dat Marxmannetje achter die spamaanvallen zat.
Ik ben er ook absoluut niet zeker van dat de berichten in de thread van Marxmannetje, waarin hij met een nieuwe nick vraagt waarom ie geband werd, wel degelijk van hem was. Dat gedoe en die post van dat broertje kwam veel te kleuterachtig over. Bij mijn weten helemaal zijn stijl niet.

Ik vind het ook maar raar dat diezelfde spammer (ray bingo) blijkbaar ook toegeslagen heeft op dat Nederlands politiek forum op hetzelfde moment als op dit forum, en die Christelle ook daar op hetzelfde moment toesloeg als hier, en zelfs gortige discussies voerde met andere nepprofielen die voor de gelegenheid daarvoor op hetzelfde moment waren aangemaakt.

Dat dat allemaal van Marxmannetje (wie zich achter die nick ook bevindt) zou moeten komen, kan ik moeilijk geloven.

eno2 4 augustus 2012 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6259740)
Ik geloof nog steeds niet dat Marxmannetje achter die spamaanvallen zat.
Ik ben er ook absoluut niet zeker van dat de berichten in de thread van Marxmannetje, waarin hij met een nieuwe nick vraagt waarom ie geband werd, wel degelijk van hem was. Dat gedoe en die post van dat broertje kwam veel te kleuterachtig over. Bij mijn weten helemaal zijn stijl niet.
.

Jammer dat je daaromtrent niet kan stemmen in mijn poll daarover, want die is door mod weggehaald.

De draden van sommige trol-nicks blijven wel staan en blijven zelfs OPEN staan.

Demper 4 augustus 2012 14:04

Amnestie? Doe normaal zeg. Dat verdienen ze niet.
Het is nu eindelijk aangenaam in I&I, zonder getrol, zonder complotten en bedreigingen tegen alice, enz.

Kom nu alstublieft als lid van dat forum niet het heilig schaapje uithangen.
Jullie zijn geen slachtoffers, maar daders.
Nu willen jullie het voorval met de spammers al recupereren om amnestie te krijgen.
Belachelijk. Nu weet ik zeker dat jullie het waren.

Demper 4 augustus 2012 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6259290)
Kan de moderatie hier bevestigen dat het niet Artisjok, Filosoof en Alboreto zijn die achter deze recente aanvallen zitten?

Maar je zit mij wel ondertussen te trollen met een cynische uitspraak in je prachtige handtekening.

Tot zover de gespeelde onschuld.

suqar_7loe 4 augustus 2012 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6259818)
Jullie zijn geen slachtoffers, maar daders.


:-P

Vlanin 4 augustus 2012 14:12

als imand persoonlijke aanvallen doet is dat een mislukte tjeef die zelfs niet door het politieexamen geraakt is


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be