Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Om misbruiken van het forum te vermijden... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=392)

FMisplon 24 augustus 2002 18:40

Effen posten wat ik in "binnenland" ook al plaatste:

Citaat:

Nog effen zeggen dat het geen enkele zin heeft om blauwe kaarten uit te delen omdat u toevallig een persoon niet graag heeft of omdat u niet akkoord bent met z'n mening. Als u dat toch nodig acht zou het wel eens kunnen dat dat als een boomerang in je gezicht terugkeert en dat je zelf een gele kaart krijgt...

Vuile zwette zeggen tegen de scheidsrechters (moderator) nadat u een waarschuwing hebt gekregen kan je altijd proberen maar zal vrees ik niet bijzonder effectief zijn

En natuurlijk hopen wij ook dat we niet teveel kaarten moeten uitdelen.
En de klagers krijgen zeker niet altijd gelijk... we zullen nog steeds zelfstandig oordelen. Jullie kunnen ons alleen een handje helpen, omdat het quasi onmogelijk is voor de moderators om alle berichten zelf te lezen.

Wie misbruik maakt van het systeem zal zelf op de blaren moeten zitten.

Truder 24 augustus 2002 19:22

Oeps Misplon ik wou je blauwe knop eens testen, ik denk dat je een bericht gaat krijgen nu.

Sorry :oops:

Wat ik nu juist wel merk is dat die blauwe knop juist naast de knop wijzigen staat. Ik hoop maar dat je zo niet een hoop valse alarmen gaat binnen krijgen. Met dit bericht aan te passen viel mij dat op.

FMisplon 24 augustus 2002 19:29

No problem intruder...
'k zal ervan uitgaan dat je niet kwaadwillig op de blauwe knop gedrukt hebt :-)

Mochten er teveel vergissingen gebeuren door de plaats van de knop zullen we een ander plaatske zoeken hé ervoor...

héhé

Duym 11 oktober 2002 07:24

HALLO GROTE ONBEKENDE MODERATOR

(ja lap zeg, ik heb deze brief geschreven voordat ik dit onderwerp hier vond. Ik ga mijn brief nu niet herschrijven zenne.)

Nadat ze zich op het forum van Gazet van Antwerpen voor de zoveelste maal hadden uitgescholden voor het rotste en het meest misdadige dat men zich kan inbeelden, werd de moderator wakker, gaf een geeuw, draaide zich om, en viel opnieuw in slaap.

- Hebben wij ook een moderator?
- Is er een boos oog dat ons schrijven in het oog houdt en al eens heeft moeten ingrijpen?
- Wat denkt deze man of vrouw van ons of mag hij hierop niet antwoorden?

Misschien is er wel geen moderator omdat we met zijn allen al lang als onweerlegbaar beschaafd zijn bevonden? Wel ik hoop van niet. Ik vrees namelijk een natrappen van forumhooligans die mijn schrijven aan hun moderator niet in dank zullen afnemen.
Zijn we met zijn allen gewapend om zulk schorem van dit forum weg te houden, en te beletten dat ze ons tegen elkaar zouden opzetten?

In het volgende bericht geef ik nogmaals mijn schrijven weer dat ik aan de moderator van GVA gericht heb.

Een bezorgde Duym

Duym 11 oktober 2002 07:26

Open brief aan Gazet van Antwerpen

Geachte moderator

Wie zich begeeft op het forum van Gazet van Antwerpen zal verbijsterd vaststellen wat voor een laagheid zich daar afspeelt. Nog nooit heb ik in een discussie zulke platvloerse diaree van scheldwoorden gehoord (zie bijvoorbeeld: Actueel - Topic: 25 jaar Vlaams Blok pagina 2).
Tevens wordt ook het dreigen met fysiek geweld niet geschuwd. Het enige wat sommige forumgebruikers nog drijft is een nietsontziende blinde haat.
Enkele veel schrijvende anarchistische en linkse agitatoren, verpesten zowat alle onderwerpen die daar besproken worden, waarop rechts dan terugslaat in een niet veel betere bewoording.
Uiteraard mag het er hard aan toe gaan en moeten we elkaars standpunten niet sparen, het forum is immers geen oefening in wellevendheid. Maar moest een computer iemand kunnen vermoorden die voor zijn scherm zit, ik was al lang het hoekje om. Over decadentie gesproken!
Ofschoon ik Gazet van Antwerpen dankbaar ben dat zij dit forum aanbieden, meen ik dat het niet langer kan dat u deze schandelijke vertoning toelaat. Maar door een onderwerp voortijdig af te sluiten omdat de discussie verworden is tot één vulgair woordenspel, speelt u juist in de kaart van de antidemocraten.
Neen, dit naar elkaar toegeworpen scheldproza mag het forum niet op. En dat het anders kan, kijk dan maar eens naar de website Politics.be, waar de forumleden er in geslaagd zijn (tot hiertoe) om als volwassen mensen met elkaar om te gaan.

Foei, en dat voor een kwaliteitskrant, die toch stilaan een licht in de politiek correcte duisternis aan het worden is.

Ik heb zeer zeker de vraag gesteld of het monddood maken van deze verbale hooligans, geen beknotting van de vrije meningsuiting zou zijn.
Niets is echter minder waar, zelfs de demonisch denkbeelden van Hitler en Stalin kunnen in een fatsoenlijke taal naar voren gebracht worden. We zullen deze dan met zijn allen, met veel ijver en plezier ontkrachten in een even fatsoenlijke bewoording.
Ik ben bezorgd voor de website Politics.be waarop ik me graag begeef. Ik hoop vurig dat zulke spelbrekers, die louter op de man spelen en niet op de bal, ver van deze democratische spreekbuis verwijderd blijven. En ik noem geen namen, u kent ze zelf, de feiten spreken in deze voor zichzelf.
Ik vraag u dan ook vriendelijk om aan zulke antidemocratische vertoning een einde te stellen. Antidemocratisch, omdat ik lees dat heel wat mensen, juist omwille van deze scheldtirade, afhaken en hun mening voor zichzelf houden.

Hoogachtend

Dalmatio 15 oktober 2002 13:29

Beste Duym,

Ik was al een tijdje aanwezig om het forum van de Gazet van Antwerpen en moet zeggen dat het vooral jij was die de boel daar verziekte en de mensen tegen elkaar opzette om scheldpartijen uit te lokken!

Met vriendelijke groeten :twisted:

Duym 15 oktober 2002 13:38

Gelukkig denken de meesten daar dan anders over, tot en met linkse rakkers. Neen, ik heb je de bomen ingejaagd omdat een Vlaams Blokker met een menselijk gelaat iets onuitstaanbaar in jouw ogen is. Ook op dit forum maak je je met jouw bewering belachelijk en ongeloofwaardig.

Dalmatio 15 oktober 2002 13:49

Ach schat,

Ik ben zelfs blij om af en toe je nazistische uitlatingen eens te horen! Dat kleurt men dag net als je favoriete zender. Ze bevatten meer humor dan de meeste blijspelen!

Kusjes

Duym 15 oktober 2002 13:59

En daarmee weet iedereen welk vlees we met dat heerschap in de kuip hebben.

Verder mag jij mij uitschelden voor rotte vis of wat dan ook, dit forum telt zoveel boeiende mensen, ook respectabele politieke tegenstanders, dat ik mijn tijd niet ga verprutsen aan kerels die zwanger zijn van haat.

Vaarwel.

Dalmatio 15 oktober 2002 14:02

Ik zeg u geen vaarwel mijn vriend :snipersm:

Supe®Staaf 15 oktober 2002 23:06

@Dalmatio
Den Duym is hier op dit forum een gematigde man.
Als je hem gerust laat scheldt hij niet.
Hij heeft net als iedereen recht op zijn politieke keuze en overtuiging.
Tenminste tot zolang het VB niet wettelijk verboden wordt.
Zolang mag hij zijn goesting doen. :mrgreen: :wink:

Gelukkig heeft het blok niet veel dergelijke mensen in hun rangen, of anders zou ik uit balsturigheid tegen de huidige knoeiers wel eens overstag gaan, en ook een klootstem uitbrengen......... :twisted:

Duym 16 oktober 2002 00:19

Ach superstaaf, moesten al onze politieke tegenstanders even respectabel zijn zoals ik ze hier op dit forum aantref, dan hoefden er geen politieke partijen meer te zijn.
Waarom zouden we elkaar dan nog in vakjes onderbrengen? We willen immers toch allen hetzelfde. Vrede, respect, welvaart en een toekomst voor onze kinderen.
Helaas vrees ik dat we stilaan vreemden zullen worden in eigen land en dat onze kinderen ons later zullen verwijten dat we hen opgescheept hebben met een samenlevingsvorm die niet te vreten valt.

Een multiraciale samenleving moet kunnen, tenzij je een racist bent en met vooroordelen behept bent t.o.v. mensen met een andere huidskleur.
Een multiculturele samenleving daarentegen, is een tijdbom die onder onze nu al zo broze beschaving, gestaag verder tikt.

Ik beschouw mijn taak als geslaagd wanneer ik, al is het maar heel even, iemand kan doen twijfelen aan zijn vooroordelen t.o.v. onze partij.
Maar dat het Vlaams Blok zelf schuld heeft aan sommige van deze vooroordelen, staat buiten kijf.
We moeten immers de moed durven op te brengen, om te erkennen dat in onze partij nog al te vaak rotte appels te vinden zijn die een gedachtengoed koesteren dat ronduit verwerpelijk is.

Maar om de woorden van een mandataris aan te halen: troost je, het is een uitstervend ras. En ook ik ben ervan overtuigd dat onze partij ooit zal bestempeld worden als een verdraagzame en grote volkspartij.
Maar mijn inziens moet er nog krachtdadiger getrapt worden op het pedaal van de pedaalemmer, om diegenen te droppen die zich de illusie maken dat hun verderfelijk gedachtengoed in onze partij zou kunnen bloeien.

Truder 16 oktober 2002 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dalmatio
Ik zeg u geen vaarwel mijn vriend :snipersm:

Oei weer zo'n vredelievende links denkende.... :roll:

Duym 16 oktober 2002 17:29

Ge zult hem wel leren kennen als :twisted:

VL 1 november 2002 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dalmatio
Ik zeg u geen vaarwel mijn vriend

Respect getuigt van grootsheid.

En die vind ik niet bij jou terug, Dalmatio!!!

Duym 7 november 2002 05:41

Ik stel vast dat het soms (niet telkenmale) lukt om meerdere malen je stem uit te brengen op een poll.

Kan dat niet belet worden? De poll kan alleen maar aan geloofwaardigheid winnen. :wink:

VL 7 november 2002 12:11

De polls staan er sowieso maar voor de show.

Totaal geen geloofwaardigheid, maar ja...

Duym 7 november 2002 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VL
De polls staan er sowieso maar voor de show.

Totaal geen geloofwaardigheid, maar ja...

Maar ja wat :?: :?:

FMisplon 7 november 2002 14:45

De poll-beveiliging staat op de (lange) to-do lijst

VL 8 november 2002 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Maar ja wat


Het is een poll en het ziet er een beetje echt uit. Wat het helemaal niet is natuurlijk.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be