Citaat:
Zoek maar eens de poolvideo van saturnus op. Geen zwarte dot. Tiens tiens |
Bovenbuur, ben jij vrijmetselaar?
|
Citaat:
Nu kan ik met een gerust hard dit topic verlaten. Chillen @ de loge, alle coole mensen? |
Nee, echt, ik vind het zo cool. Ik dacht even dat ik er nooit van beschuldigd zou worden. Maar uiteindelijk was gewoon jou niet geloven en je tegenspreken toch genoeg.
Niet dat dat het doel was natuurlijk, het doel was een discussie voeren en proberen uit te vinden hoe jij je het universum voorstelt, waar ik nog steeds geen kaas van kan eten omdat er gewoon geen hout van klopt. Maar het is mooi als mensen ondertussen ook nog even voorspelbaar zijn. Ik hoor nu ergens bij. Ik denk dat ik een topic in k&k ga opzetten voor alle "vrijmetselaars". We moeten toch al met een handje vol zijn ondertussen. |
Wat een lullig antwoord.
Dat maakt je enkel nog verdachter |
Citaat:
"Don't mistake lack of talent for genius" Een meer rake quote is er zelden gepost hier :) |
Wat is het nu? Ja of nee?
|
Citaat:
Bovendien geloofde je toch al niks van wat ik zei, zelfs niet met complete berekeningen erbij, en was de discussie toch al behoorlijk in rondjes aan het lopen. Wat verwachtte je dat ik zou doen, me beledigd voelen? Ik vind het alleen mooi dat jij op deze manier je oogkleppen nog eens extra hard kan aandraaien. Als je je afvraagt "maar zo dom kan die toch nooit zijn?" dan moet je vooral niet kijken waarom hij je niet gelooft, dan zit hij simpelweg in het complot. Zelf Harrie doet dat niet, bij hem ben ik simpelweg een ongelovige, geen anti-micro samenzweerder. Dus ik vind het wel cool dat ik het hier nu wel ben. |
JA of NEE????
|
Citaat:
Maar dat maakt ze niet hol he? De massa duwt opeen he. |
Nogmaals: is het ja of is het nee?
Simpele vraag dachtik. |
Citaat:
Ja er zitten lagen in de schil door de druk Net als aan de andere kant Moet ik nu echt een tekeningetje maken? |
Citaat:
Citaat:
Volgens mij heb ik op het forum vaak zat duidelijk gemaakt dat ik niet zo'n religieus persoon ben. Ik zou eigenlijk niet weten wat vrijmetselaars geloven/doen, ik ken er ook geeneen, maar volgens mij ben ik beter af als ik die onzin gewoon zoveel mogelijk negeer. Maar hé, vrijmetselaar zijn is dan misschien wel suf, "vrijmetselaar" zijn vind ik wel cool. Ik ga een donkere zonnebril en een lange jas halen. |
Citaat:
Ik vraag maar he. Maar een tekeningske erbij zou goed zijn ja. |
Citaat:
Vnv |
Citaat:
Vnv |
Bovenbuur, is dit een nee dan?
Das goed, dan kunnen we verder Dit zal een standaardvraag worden van mij, jemoet daar niets achter zoeken hoor. Ik wil alleen geen tijd meer verliezen. snapje |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: O nee, wacht, dat waren de illuminati. Ik haal mijn samenzweringen door elkaar. Ach, zolang we maar allemaal voor de reptillians werken. Ik hoop trouwens wel dat wij boven de illuminati staan in de rangorde, dat vind ik zo'n duister clubje om orders van aan te nemen... |
Ik heb nog in een loge gezeten. 23ste graad.hoe denk je dat ik dat allemaal weet ? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be