Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 16 augustus 2013 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6758401)
Net ondekt zie:





Als de domme mens nu al de levende wezens op eigen aarde nog niet kan vinden ?
Net ontdekt en ze zijn al bijna uitgestorven, zal met de aliens ook wel zo zijn. ;-) Aliens zouden slimmer zijn als beersoorten. LOL

Wat zouden we ons dan met uw indianenverhalen bezighouden, he adjudant?

peter1962 17 augustus 2013 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6758209)
Is het niet veel eenvoudiger dat je naar Zimbabwe trekt en ginder een paar foto's trekt?

Van die groepsreis naar Zimbabwe schijnt inderdaad niet veel in huis te komen.

meneer 17 augustus 2013 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6759119)
Van die groepsreis naar Zimbabwe schijnt inderdaad niet veel in huis te komen.

Dat laat ik aan jou en je kameraadjes over peterke. Jullie hebt toch bewijzen nodig dat Aliens NIET bestaan, nietwaar ?
Ga ze zoeken in Zimbabwe, of op de Maan voor mijn part.
Maar eigenlijk moet je zover niet gaan : je weet toch dat de Aliens zich geminiaturiseerd hebben en zich verstopt hebben in uw ingewanden, of ben je dat al vergeten ?:lol:

meneer 17 augustus 2013 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6758406)
Wat zouden we ons dan met uw indianenverhalen bezighouden, he adjudant?

Jack, er is geen adjudant aanwezig. Steek uwe kop eens onder de koude kraan, je staat hier NIET aan de toog van de kantine.:-)
En euh, kruip nu niet achter het stuur hé ! Dat is te gevaarlijk in uw toestand !

Dixie 17 augustus 2013 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6759149)
Jullie hebt toch bewijzen nodig dat Aliens NIET bestaan, nietwaar ?

ik helemaal geen bewijs nodig IK weet dat er GEEN aliens zijn op onze planeet :-D

meneer 17 augustus 2013 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6759284)
ik helemaal geen bewijs nodig IK weet dat er GEEN aliens zijn op onze planeet :-D

Dat is dan niet zoals Travis, kiko en parcifal : die vinden het bestaan van Aliens waarschijnlijk.:lol:

meneer 17 augustus 2013 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6759284)
ik helemaal geen bewijs nodig IK weet dat er GEEN aliens zijn op onze planeet :-D

In feite WEET jij helemaal niets. Het is je mening. Méér niet. En je hebt daar geen argumenten noch bewijzen voor.
Leer er mee leven, of bewijs het tegendeel.
Hoe bewijs jij mij dat er géén Aliens op onze planeet aanwezig zijn ?:-)

Dixie 17 augustus 2013 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6759287)
Dat is dan niet zoals Travis, kiko en parcifal : die vinden het bestaan van Aliens waarschijnlijk.:lol:

duh lijkt me nogal logisch maar HIER zijn ze in ieder geval NIET laat dat duidelijk zijn

Dixie 17 augustus 2013 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6759291)
In feite WEET jij helemaal niets.

ik weet genoeg namelijk dat personen die in aliens op aarde geloven dit niet kunnen staven met bewijzen :-D

Travis66 17 augustus 2013 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6759296)
duh lijkt me nogal logisch maar HIER zijn ze in ieder geval NIET laat dat duidelijk zijn

Hij is niet in staat het verschil tussen "ze bestaan waarschijnlijk" en "ze zijn hier geland" te bevatten.

Dat gaat nét iets te ver voor hem. We proberen hem dat al jaren duidelijk te maken.

meneer 17 augustus 2013 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6759296)
duh lijkt me nogal logisch maar HIER zijn ze in ieder geval NIET laat dat duidelijk zijn

Hoe WEET jij dat ? Hoe BEWIJS jij dat ?:-)

meneer 17 augustus 2013 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6759546)
Hij is niet in staat het verschil tussen "ze bestaan waarschijnlijk" en "ze zijn hier geland" te bevatten.

Dat gaat nét iets te ver voor hem. We proberen hem dat al jaren duidelijk te maken.

Euh, ik ben hier nog geen jaren, hé !:-)
Maar ik denk al wel jaren dat Aliens hier waarschijnlijk geland zijn.:-)
En jij denkt , als ik je goed volg, dat Aliens waarschijnlijk bestaan.
In dat geval, waarom zouden die hier niet kunnen geland zijn ?
Wij, mensen, zijn wel op de Maan geland, werken eraan om naar Mars te reizen, hebben ruimtestations en satellieten, wie zou d�*t gedacht hebben nog geen 100 jaar geleden ?
Waarom zouden intelligente wezens met een paar honderd of duizend jaar voorsprong op ons er niet in geslaagd zijn om tot bij ons te geraken ?
Allemaal vragen waar jullie, sceptici, domweg " Dakanie " op antwoorden. Zonder reden, zonder bewijs...

exodus 17 augustus 2013 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6759594)
Euh, ik ben hier nog geen jaren, hé !:-)
Maar ik denk al wel jaren dat Aliens hier waarschijnlijk geland zijn.:-)
En jij denkt , als ik je goed volg, dat Aliens waarschijnlijk bestaan.
In dat geval, waarom zouden die hier niet kunnen geland zijn ?
Wij, mensen, zijn wel op de Maan geland, werken eraan om naar Mars te reizen, hebben ruimtestations en satellieten, wie zou d�*t gedacht hebben nog geen 100 jaar geleden ?
Waarom zouden intelligente wezens met een paar honderd of duizend jaar voorsprong op ons er niet in geslaagd zijn om tot bij ons te geraken ?
Allemaal vragen waar jullie, sceptici, domweg " Dakanie " op antwoorden. Zonder reden, zonder bewijs...

Inderdaad, terwijl het bewijs er is dat ze hier zijn.

Maar het kan niet, zonder meer. Waarom? Ze kunnen het gewoon niet inbeelden dat ze fabeltjes zijn wijsgemaakt, het is een stap te ver. Ze geloven in een sprookje, het sprookje dat de aarde enkel door aardse soorten bewoond is. De realiteit is echter anders.

Micele 17 augustus 2013 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6759640)
Ze geloven in een sprookje, het sprookje dat de aarde enkel door aardse soorten bewoond is. De realiteit is echter anders.

Ze geloven aan de bewijzen van Adam en Eva. LOL.

Descartes Jr 17 augustus 2013 17:19

De mening van Albert Einstein

parcifal 17 augustus 2013 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6759728)
De mening van Albert Einstein

De autenticiteit van dat document (en vele andere documenten van Majestic 12) staat redelijk zwaar ter disucussie.

Van een aantal documenten van de Majestic group staat wel al definitief vast dat ze vervalsingen zijn.

De kans is groot dat bovenstaand document in dezelfde categorie valt.

parcifal 17 augustus 2013 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6759640)
Inderdaad, terwijl het bewijs er is dat ze hier zijn.

Maar het kan niet, zonder meer. Waarom? Ze kunnen het gewoon niet inbeelden dat ze fabeltjes zijn wijsgemaakt, het is een stap te ver. Ze geloven in een sprookje, het sprookje dat de aarde enkel door aardse soorten bewoond is. De realiteit is echter anders.

Het is al honderd keer gezegd en geschreven : ik wil alles accepteren en alles aanvaarden, tot en met superintelligente vliegende alien naaktslakken toe.

Alleen moet je daar wel tastbaar en verifieerbaar bewijs voor op tafel leggen.

Maar om een of andere vreemde reden weiger je consequent en al jaren om dat te doen. :lol:

Travis66 17 augustus 2013 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6759589)
Hoe WEET jij dat ? Hoe BEWIJS jij dat ?:-)

Da's makkelijk. Jij vindt die quote van mij nog altijd belangrijk genoeg om in je handtekening te zetten. Als je een beetje begrip had dan had je die al in alle schaamte verwijderd. Dat begrip is er dus nog niet, wat hiermee bewezen is.

Content?

Travis66 17 augustus 2013 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6759594)
Euh, ik ben hier nog geen jaren, hé !:-)
Maar ik denk al wel jaren dat Aliens hier waarschijnlijk geland zijn.:-)
En jij denkt , als ik je goed volg, dat Aliens waarschijnlijk bestaan.
In dat geval, waarom zouden die hier niet kunnen geland zijn ?
Wij, mensen, zijn wel op de Maan geland, werken eraan om naar Mars te reizen, hebben ruimtestations en satellieten, wie zou d�*t gedacht hebben nog geen 100 jaar geleden ?
Waarom zouden intelligente wezens met een paar honderd of duizend jaar voorsprong op ons er niet in geslaagd zijn om tot bij ons te geraken ?
Allemaal vragen waar jullie, sceptici, domweg " Dakanie " op antwoorden. Zonder reden, zonder bewijs...

Waarom niet?
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat er leven is op een andere plaats dan de aarde. Jij noemt dat al Aliens, tja, dat zijn ze ook. Maar dat kan net zo goed een microscopische levensvorm zijn.
Uiteraard zal een klein percentage van die "aliens" kunnen uitgroeien tot intelligente wezens. Een heel klein percentage. Wij zitten hier intelligent te wezen, maar met een klein toeval was homo sapiens gewoon uitgestorven en was deze planeet bevolkt met wezens die geen intelligentie hadden.

Wij zijn intelligent ja, we geraken zelfs buiten ons zonnestelsel. Maar de kans dat de mensheid uitsterft voor we lijfelijk dat huzarenstukje kunnen herhalen is verschrikkelijk groot. En de mensheid sterft uit, waarschijnlijk binnen de 500 jaar. Waardoor we op de levensduur van onze planeet 500 jaar lang (kort) de kans hebben gehad om contact te maken, al is het maar met radiogolven.

Soit, ik ga hier heel de Drake equation niet naschrijven.

De enige manier om te weten dat er hier Aliens zijn (geweest) is bewijs. Ja, het kan, maar voorlopig is het bewijs onbestaande. Uiteraard zijn er minder intelligente mensen die "horen zeggen" als bewijs beschouwen. En die komen tot andere conclusies. Dat er Aliens op aarde rondlopen bijvoorbeeld. Of dat iemand die beweerd dat buitenaards leven bestaat, gelooft in Ufo's. Sommige mensen zijn niet in staat om de meest simpele conclusies te trekken, of het gegeven materiaal objectief te analyseren of zelfs maar te bevatten.

Jij geeft daar doorlopend bewijs van, waardoor jij alvast niet als betrouwbare bron kan beschouwd worden. Je hebt er het begripsvermogen niet voor.
Je denkt dat je ons uitlacht, maar je zet telkens jezelf te kakken. Zoals bijvoorbeeld met die handtekening.

kiko 17 augustus 2013 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6759837)
En de mensheid sterft uit, waarschijnlijk binnen de 500 jaar. Waardoor we op de levensduur van onze planeet 500 jaar lang (kort) de kans hebben gehad om contact te maken, al is het maar met radiogolven.

De mens is m.i. te taai, te slim en vooral te talrijk om binnen zo een korte tijdsspanne uit te sterven.

We hebben niet het eeuwige leven, maar we kunnen best nog wel enkele millennia mee, denk ik.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be