Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Abu Bakr al-Baghdadi: "Hij stierf als een lafaard" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250577)

patrickve 28 oktober 2019 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9151001)
Het gaat om de classificatie martelaar....

Daarvoor moet je mits een bommengordel zoveel mogelijk vijanden doden in een zelfmoordaanslag...

En dan krijg je allah's pardon en de toegang tot het paradijs voor die zelfmoordaanslag en de medaille van martelaar én 72 kutten tot je beschikking...

Hij is echter mislukt in zijn belangrijkste streven.

Geen gedode vijanden,alléén maar dood eigen volk,dus géén martelaarschap,nikske te paradijzen en helemaal géén natte kutten ter zijner beschikking...

Big fail.....:rofl:

Maar nee gij, het zijn de intenties die tellen. Hij wilde waarschijnlijk zijn belagers mee doen ontploffen, maar heeft technisch gefaald. Grote moslim held in elk geval. Straks gaan we zijn dood niet meer mogen ontkennen door een muilkorfwet.

patrickve 28 oktober 2019 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9151018)
Ja,maar,het gaat over specificaties....

Door de geschiedenis heen leren wij dat sommige mensen héél goed zijn als het gaat om hun eigen volk de dood in te jagen....

Hun versie van moed en heldendom staat onwrikbaar vast,en de bijbehorende beloning is ook navenant...

Tot ze zelf de keuze moeten maken....

Ik herken mij daarin hoor. Altijd maar zeiken op dit forum over genocide dit, en genocide dat, maar de kans is groot dat ik ook als een big fail eindig, en niet eens een miljoen slachtoffers op mijn kerfstok zal hebben... :-D

Anna List 28 oktober 2019 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9151116)
En wij als naïevelingen denken dat we daarmee scoren, he. Hierdoor worden ze gewoon sterker, meer niet.

en wie scoort daarmee? :-P

Anna List 28 oktober 2019 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9151117)
Zo zien we wat echt andere politieke opinies zijn he.

andersdenkenden. ;-)

patrickve 28 oktober 2019 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9151127)
andersdenkenden. ;-)

IDD. Verrijking ! :-D

patrickve 28 oktober 2019 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9151126)
en wie scoort daarmee? :-P

Moslims. Zoals de Joden met Holocaust. Ze hebben een held en martelaar erbij.

Anna List 28 oktober 2019 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9151132)
Moslims. Zoals de Joden met Holocaust. Ze hebben een held en martelaar erbij.

je kijkt niet ver genoeg hé, wie scoort er wanneer zij hierdoor sterker worden en zich daarnaar gedragen? 8-)

Anna List 28 oktober 2019 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9151121)
Ik herken mij daarin hoor. Altijd maar zeiken op dit forum over genocide dit, en genocide dat, maar de kans is groot dat ik ook als een big fail eindig, en niet eens een miljoen slachtoffers op mijn kerfstok zal hebben... :-D

met een beetje geluk, schop jij t nog tot kanonnenvlees vroeg of laat. ;-)

patrickve 28 oktober 2019 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9151134)
met een beetje geluk, schop jij t nog tot kanonnenvlees vroeg of laat. ;-)

Patrick Akbar ! :-D

patrickve 28 oktober 2019 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9151133)
je kijkt niet ver genoeg hé, wie scoort er wanneer zij hierdoor sterker worden en zich daarnaar gedragen? 8-)

Eh, zij ?

Allah ?

Guinevere ?

Ja natuurlijk tijdelijk onze staten en zo. Die dan meer terrorisme mogen bestrijden en daar meer middelen voor kunnen "nemen". Maar dat is maar tijdelijk zulle. Die gaan daar ook aan ten onder gaan.

Anna List 28 oktober 2019 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9151136)
Patrick Akbar ! :-D

hoe komt het nu dat ik denk dat jij alleen maar in de buurt van "Patrick, de bar is gesloten!" gaat geraken? :p

patrickve 28 oktober 2019 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9151139)
hoe komt het nu dat ik denk dat jij alleen maar in de buurt van "Patrick, de bar is gesloten!" gaat geraken? :p

:lol:

"hik".

Anna List 28 oktober 2019 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9151137)
Eh, zij ?

Allah ?

Guinevere ?

je denkt niet dat er dan geinvesteerd wordt in een tegen reactie?

recente geschiedenis lijkt u tegen te spreken.

patrickve 28 oktober 2019 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9151141)
je denkt niet dat er dan geinvesteerd wordt in een tegen reactie?

recente geschiedenis lijkt u tegen te spreken.

Ik had geediteerd.

Maar nee, too little, too late. Tegen dat wij hier eindelijk potentieel de kopvodden totaal legaal op straat zullen mogen aflappen, is het allang gedaan. De weg is te lang. Eerst het kluwen van de mensenrechten ontspinnen. Daar gaan zeker 50 jaar over gaan. En dan vrije wapendracht en zo, en moord uit de wet halen. Veel en veel te lang.

Bach 28 oktober 2019 09:55

Citaat:

Trump: ISIS leader Abu Bakr al-Baghdadi is dead
Merk de terughoudendheid bij zelfs CNN.

Ondertussen beweert het russische defensieministerie hardop dat er helemaal geen operatie in de zone was op dat tijdstip dat de VS beweren.

Trump liet weten dat het lichaam van de terrorist "mutilated" was. Dat kan wel eens code taal zijn voor "verwacht geen bewijzen".

patrickve 28 oktober 2019 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9151180)
Merk de terughoudendheid bij zelfs CNN.

Ondertussen beweert het russische defensieministerie hardop dat er helemaal geen operatie in de zone was op dat tijdstip dat de VS beweren.

Trump liet weten dat het lichaam van de terrorist "mutilated" was. Dat kan wel eens code taal zijn voor "verwacht geen bewijzen".

Men wil Trump dit cadeautje natuurlijk niet doen, zoveel is zeker.

Pandareus 28 oktober 2019 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9151180)
Merk de terughoudendheid bij zelfs CNN.

Ondertussen beweert het russische defensieministerie hardop dat er helemaal geen operatie in de zone was op dat tijdstip dat de VS beweren.

Trump liet weten dat het lichaam van de terrorist "mutilated" was. Dat kan wel eens code taal zijn voor "verwacht geen bewijzen".

Aangezien hij zijn bomgordel liet ontploffen zullen ze de brokken van de muur moeten afschrapen.

parcifal 28 oktober 2019 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9151214)
Men wil Trump dit cadeautje natuurlijk niet doen, zoveel is zeker.

Het is zeer waarschijnlijk dat dit een cadeautje was van Erdogan aan Trump, en dat de HoofdRus zijn goedkeuring gegeven heeft.

Gewoon een Quid Pro Quo in ruil voor Noord-Syrie, Trump had een scalp nodig om de achterban te paaien en zijn ongelofelijke geopolitieke blunder daar te verdoezelen waardoor Erdogan en Assad/Putin daar nu de taart kunnen verdelen.

Zo gaat dat, Al Baghdadi had dat moeten weten en had allang in Irak of Yemen moeten zitten als hij wou overleven.
Mooi dat het krapuul is opgeruimd maar het is maar een pionnetje dat opgeofferd is omdat Trump het nodig had, 20 anderen staan te wachten om zijn plaats in te nemen.

parcifal 28 oktober 2019 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9151180)
Merk de terughoudendheid bij zelfs CNN.

Die hebben natuurlijk ook door dat dit een zwaar "getelefoneerde" PR-stunt is he.

patrickve 28 oktober 2019 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9151233)
Het is zeer waarschijnlijk dat dit een cadeautje was van Erdogan aan Trump, en dat de HoofdRus zijn goedkeuring gegeven heeft.

Normale geopolitiek dus he.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be