Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Islam als oorzaak van toenemende ellende (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168018)

CLAESSENS Joris 24 februari 2012 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6001926)
Amai, je hebt het nogal, is dat allemaal omdat ik zei dat ik de lijst zou uitbreiden zodat ook de politici erbij in zouden zitten?

Nee, eigenlijk meer omdat ik het daar mee eens ben.:-(

Maar alle geheid op een stokje. Eigenlijk zijn politici hier een slecht voorbeeld.
Van politici verwachten veel mensen nu eenmaal dat ze liegen en niet altijd onterecht.
Van een agent verwacht je niet dat hij steelt.
Van een dokter niet dat hij drugs verkoopt.

En (tot voor het moment dat duiding het ordewoorde werd) van een journalist niet dat hij opzettelijk foutieve of misleidende informatie geeft en of belangrijke informatie weerhoudt om zijn bericht aan zijn ideologisch denkbeeld aan te passen...

Diego Raga 24 februari 2012 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 6001970)
Van politici verwachten veel mensen nu eenmaal dat ze liegen en niet altijd onterecht.


Kunt u hiervan een dagelijks vb geven ?

Noorderlicht 24 februari 2012 21:56

allemaal de schuld van de islam en de moslims.

ondertussen bekeren er massaal veel mensen hier en elders. mededankzij idioten die de islam wensen te bestrijden.

CLAESSENS Joris 24 februari 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 6002000)
allemaal de schuld van de islam en de moslims.

ondertussen bekeren er massaal veel mensen hier en elders. mededankzij idioten die de islam wensen te bestrijden.

Ook gij Brutus?
Ik bedoel, ook gij Noorderlicht?
Brave moslim geworden?

CLAESSENS Joris 24 februari 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 6002000)
allemaal de schuld van de islam en de moslims.

ondertussen bekeren er massaal veel mensen hier en elders. mededankzij idioten die de islam wensen te bestrijden.

Ook gij Brutus?
Ik bedoel, ook gij Noorderlicht?
Brave moslim geworden?:lol:

Xenophon 24 februari 2012 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 6002000)
allemaal de schuld van de islam en de moslims.

ondertussen bekeren er massaal veel mensen hier en elders. mededankzij idioten die de islam wensen te bestrijden.

^^

CLAESSENS Joris 24 februari 2012 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 6002000)
allemaal de schuld van de islam en de moslims.

ondertussen bekeren er massaal veel mensen hier en elders. mededankzij idioten die de islam wensen te bestrijden.

Ja, inderdaad. Ik ken ze die bekeerlingen.
Ze verschijnen vaak in de krant hier onder de noemer 'gekend van x aantal feiten'... en stemmen meestal voor de PS van de Islamitische Moureaux.
Of dat een aanwinst is voor de Islam laat ik aan u over... 8-)

t.a.v. de moderatoren; de link tussen georganiseerde misdaad, jongerenbenden uit het Brusselse en de fanatiek islamitische kernen in het Brusselse is niet nieuw en algemeen bekend. Is ook al onderwerp geweest van menig krantenartikel en parlementaire vraag. Gelieve hiermee rekening te houden wanneer seffens alle alarmbellen bij jullie afgaan.;-)

Bobke 24 februari 2012 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 6001424)
De bijbel staat bol van de gestoorde massamoordenaars, terroristen en pedofielen.

Het gaat niet over de bijbel maar over de profeet.

Bobke 24 februari 2012 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6001458)
Voorstellen om baby's in twee te hakken is zaligmakend beleid in de bijbel om problemen op te lossen.

En zonen te offeren.
Baby's in twee hakken wordt niet herdacht geloof ik.

Bobke 24 februari 2012 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 6001846)
De islam is echte vrijheid maar zolang je je onderwerpt aan andere goden zoals de ideologie waarmee ze u hebben gebrainwasht en uw eigen ego, gaat u deze nobele essentie van de islam niet kunnen inzien.

Grapjas.

porpo 24 februari 2012 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 6001856)
Tiens, volgens mijn collega politieker en voorzitter van de PJM staat Islam voor totale onderwerping aan de koran zonder zelfs maar het recht deze in vraag te stellen.
Heb jij het wel over dezelfde ideologie?

Je wilt niet denken en dat is jouw probleem, niet de mijne of van andere mensen in deze wereld. Je verwart vrijwillig vredig overtuigend onderwerpen aan de echte God en Zijn Woord met noodzakelijk, omwille van identiteitsverlies en cultuurverlies gevoel, onderwerpen aan (af)goden zoals de ideologie waarmee ze u hebben gebrainwasht, afgoden die deze ideologie hebben gesticht, jouw ego en andere mensen. De eerste onderwerping is de echte vrijheid en de tweede onderwerping is manipulatie, hersenspoeling, egotheïsme en polytheïsme.

En shabab probeer je ideologisch te interpreteren en je stelt jouw afgoden niet in twijfel, anders ging je proberen opzoeken wat veel vrije a-ideologische niet-moslim westerse analisten erover te zeggen hebben. Je papagaait wat de media jou wijs maakt en waarmee ze jou manipuleren maar ogenschijnlijk zolang het jouw afgoderij dient, is het goed en juist. De echte wereld is veel ruimer dan jouw egotheïsme, beste collega.

Shabab zijn ex-unie van Islamitische rechtbanken (die vandaag aan de macht zijn), ze waren één macht in strijd tegen het corrupte bewind, maar ze kozen hun eigen weg en deze unie van islamitische rechtbanken te bestrijden. Waarom? Lees en kijk langer dan je neus is. Je moet eens denken waarom VS de vijand van gisteren, de unie, vandaag steunen, en waarom deze unie samenwerkt met het Ethiopische leger .. enz. Maar natuurlijk is denken en onderzoeken vermoeiend en bovendien gaat het jouw afgoderij niet ten dienst zijn, dus de oplossing is gewoon verder de ant-islamitische liedjes van Oost-Romeinse rijk blijven nazeggen in hoop dat ze jou een goed gevoel en rust kunnen bezorgen. Je wordt misleid en op die manier blijf je in donkere grotten waarin je op zoek bent naar een zwarte kat, en die ga je niet vinden maar met (ik en andere) was de shabab begonnen, die zijn niet uit de lucht gevallen, maar een een eindresultaat van (ik en andere), de internationale politiek en gebrek aan kennis van de islam.

Bobke 25 februari 2012 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 6002234)
Je wilt niet denken en dat is jouw probleem, niet de mijne

Volgens de meeste mensen is dat juist wel het uwe.
Een boekje van buiten leren en blindelings volgen noemen wij niet echt zelf nadenken.

CLAESSENS Joris 25 februari 2012 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 6002234)
Je wilt niet denken en dat is jouw probleem, niet de mijne of van andere mensen in deze wereld. Je verwart vrijwillig vredig overtuigend onderwerpen aan de echte God en Zijn Woord met noodzakelijk, omwille van identiteitsverlies en cultuurverlies gevoel, onderwerpen aan (af)goden zoals de ideologie waarmee ze u hebben gebrainwasht, afgoden die deze ideologie hebben gesticht, jouw ego en andere mensen. De eerste onderwerping is de echte vrijheid en de tweede onderwerping is manipulatie, hersenspoeling, egotheïsme en polytheïsme.

En shabab probeer je ideologisch te interpreteren en je stelt jouw afgoden niet in twijfel, anders ging je proberen opzoeken wat veel vrije a-ideologische niet-moslim westerse analisten erover te zeggen hebben. Je papagaait wat de media jou wijs maakt en waarmee ze jou manipuleren maar ogenschijnlijk zolang het jouw afgoderij dient, is het goed en juist. De echte wereld is veel ruimer dan jouw egotheïsme, beste collega.

Shabab zijn ex-unie van Islamitische rechtbanken (die vandaag aan de macht zijn), ze waren één macht in strijd tegen het corrupte bewind, maar ze kozen hun eigen weg en deze unie van islamitische rechtbanken te bestrijden. Waarom? Lees en kijk langer dan je neus is. Je moet eens denken waarom VS de vijand van gisteren, de unie, vandaag steunen, en waarom deze unie samenwerkt met het Ethiopische leger .. enz. Maar natuurlijk is denken en onderzoeken vermoeiend en bovendien gaat het jouw afgoderij niet ten dienst zijn, dus de oplossing is gewoon verder de ant-islamitische liedjes van Oost-Romeinse rijk blijven nazeggen in hoop dat ze jou een goed gevoel en rust kunnen bezorgen. Je wordt misleid en op die manier blijf je in donkere grotten waarin je op zoek bent naar een zwarte kat, en die ga je niet vinden maar met (ik en andere) was de shabab begonnen, die zijn niet uit de lucht gevallen, maar een een eindresultaat van (ik en andere), de internationale politiek en gebrek aan kennis van de islam.

Wow!
En zowaar eindigen met een zwakke poging om de parabel van de grot te benaderen.
Maar, zie mijn vorige reactie over het bewust verzwijgen van de duistere kant van de islam, dat niveau zal je nooit behalen vriend.
In jou grot brand niet eens een kaars, laat staan een vuur... 8-)

revoleto 25 februari 2012 01:30

http://www.youtube.com/watch?v=z5DPgeLYYSg

revoleto 25 februari 2012 01:31

http://www.youtube.com/watch?v=Fh609utcZgk

CLAESSENS Joris 25 februari 2012 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6001993)

Kunt u hiervan een dagelijks vb geven ?


Smet die het geld doet verdwijnen en Vanhengel om dat in de boekhouding te bedekken met de mantel der liefde...
Wat een schatjes toch.
01 oktober 2009 • 16.25u

In een gesprek met de krant Le Soir stelt Brussels CD&V-minister Grouwels dat haar voorganger, huidig Vlaams minister Pascal Smet, in de vorige legislatuur 60 miljoen euro uitgaf, waarvoor geen eurocent was voorzien.

"We hebben 60 miljoen euro facturen ontdekt waarvoor niet de minste cent voorzien is! Een echt lijk in de kast", zegt Grouwels. Het zou om werken gaan aan de Woluwelaan, de Leopold III laan, en de metroring, die wel goedgekeurd zijn, maar waarvoor geen gewestelijke budgetten voorzien zijn.

Grouwels uit verder nog het vermoeden dat Smet de indruk wou geven dat er bespaard werd, door bedragen uit de begroting te halen voor werken die wel degelijk waren uitgevoerd.

Noot van mij; Vanhengel was verantwoordelijk voor de begroting en de opvolging er van. Smet kan onmogelijk dat geld uitgegeven hebben zonder zijn medeweten...

revoleto 25 februari 2012 01:37

http://www.youtube.com/watch?v=eDPfT3SxU8E

My dear brother
Do not worry much
Do not get angry

This is a surprise for you

So when he discovers that the real Holy Qur'an
And discover the greatness and mercy of Islam

Makes sure that the attempts to distort Islam, a liar and deceiver

calm down and use your mind in the research and understanding

CLAESSENS Joris 25 februari 2012 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 6002272)

http://www.youtube.com/watch?v=SdwEMknYr7s&feature=fvst
:roll:

CLAESSENS Joris 25 februari 2012 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 6002274)

http://www.youtube.com/watch?v=kQ3QcEse4Bg
:roll:

Heb je misschien ook nog een reactie die iets te doen heeft met de vraagstelling in dit topic?
8-)

CLAESSENS Joris 25 februari 2012 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 6002281)
http://www.youtube.com/watch?v=eDPfT3SxU8E

My dear brother
Do not worry much
Do not get angry

This is a surprise for you

So when he discovers that the real Holy Qur'an
And discover the greatness and mercy of Islam

Makes sure that the attempts to distort Islam, a liar and deceiver

calm down and use your mind in the research and understanding

http://www.youtube.com/watch?v=cAHrv6_KuDo
here is some research by Al Jazeerah...:-(


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be