Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Stop het (westers) sekstoerisme in Pattaya! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244915)

bembem 29 augustus 2018 22:51

Stop het (westers) sekstoerisme in Pattaya!
 
Je moet dat eens zien wat een gedegeneerde boel dat daar is; Pattaya sex capital of 'the world' wordt dan ook sleazier met de dag...

https://www.youtube.com/watch?v=L74AZiIYl8o

Geen wonder dat dit tal van seksuele perverten & predators aantrekt die er hun lusten botvieren. Ik vraag me serieus af hoe dit allemaal verder zal evolueren aangezien aids aan een opmars bezig is - ondanks de zogeheten heath-checks & ditto sensibilisering. Maar ja, zelfs in Europa (het voormalig Oostblok, Duitsland enz.) hangt men graag het zwijn uit -en voor Azie speelt dan ook nog eens het 'ver van ons bed show' dus zie ik niet direct een mentaliteitswijziging in die richting...

Anyway ik wou dit toch even aankaarten want het wordt wel heel gortig allemaal. Eens te meer daar veel van deze 'brave huisvaders' zich moreel superieur achten, hun gedrag rationaliseren, minimaliseren en zelfs trachten te excuseren om toch maar elders het beest uit te kunnen hangen als de hypocriete christenen die velen nog in mindset zijn.

Discuss please, thanks.

bembem 29 augustus 2018 23:48

sorry edit: 'gedegenereerde'

Skobelev 30 augustus 2018 05:33

Moei u eens in uw eigen land.


Oei...dat wordt een moei-lijke.

Elio di Supo 30 augustus 2018 07:06

En de Chinese en Japanse sekstoeristen mogen verder hun gang gaan? Of hebben die nog geen plaatsje verworven in uw geelke-onderdrukt-door-blank-racisme concept?

maddox 30 augustus 2018 07:13

Ik heb de indruk dat ons Bemdempje spijt heeft dat ze ginder niet aan de slag kan als ladyboy.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik uiteindelijk er niet van wakker lig.
Als de lokale overheid de teugels niet in handen kan houden, mag de bevolking dat wel doen.

Hier in België kan een sekstoerist gerust gaan logeren in hotel de houten pollepel als de daden ginder gesteld misdaden zijn volgens het Belgische wetboek.

En dan komt regel 2 van maddox boven water: "Niet betrapt worden."

Oftewel, zonder betrapping geen "rechtspraak".

Pandareus 30 augustus 2018 07:25

Haar volgende reis ging toch naar Thailand zijn ?
Is zij ook sekstoerist ?
Of gaat ze voor de cultuur en de tempels naar Pattaya ?
Een uitkering kan ze daar in elk geval dik vergeten.

bembem 30 augustus 2018 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8791027)
Haar volgende reis ging toch naar Thailand zijn ?
Is zij ook sekstoerist ?
Of gaat ze voor de cultuur en de tempels naar Pattaya ?
Een uitkering kan ze daar in elk geval dik vergeten.

Precies jaloers.... en ja ik ga voor sightseeing (itt de viespeuken) oh en the food of course ), thai food very good ^^

Elio di Supo 30 augustus 2018 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8791040)
Precies jaloers.... en ja ik ga voor sightseeing (itt de viespeuken) oh en the food of course ), thai food very good ^^

De sekstoeristen gaan ook voor de "sightseeing" zunne :lol:

maddox 30 augustus 2018 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8791040)
Precies jaloers.... en ja ik ga voor sightseeing (itt de viespeuken) oh en the food of course ), thai food very good ^^

Neen, waarom zou ik jaloers zijn?
Thailand staat niet bekend voor zijn militaire musea, dus die hobby is er al niet voor me. Robot wars is er ook niet hoog in het vaandel. Ergo, ook al niet.
Het eten, ik vind kokos walgelijk. Dus de Thai Keuken is voor mij een mijnenveld.


Oftewel, de stranden,bars en andere toeristenvallen , samen met de mogelijkheid een knap ladyboyke te kunnen neuken voor een paar € kunnen me al zeker gestolen worden.

Neen, ga gerust. Je hebt mijn zegen.

bembem 30 augustus 2018 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8791056)
Neen, waarom zou ik jaloers zijn?
Thailand staat niet bekend voor zijn militaire musea, dus die hobby is er al niet voor me. Robot wars is er ook niet hoog in het vaandel. Ergo, ook al niet.
Het eten, ik vind kokos walgelijk. Dus de Thai Keuken is voor mij een mijnenveld.


Oftewel, de stranden,bars en andere toeristenvallen , samen met de mogelijkheid een knap ladyboyke te kunnen neuken voor een paar € kunnen me al zeker gestolen worden.

Neen, ga gerust. Je hebt mijn zegen.

Euh Thailand is wel wat meer dan ladyboys en kokosnoten :roll:

maddox 30 augustus 2018 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8791111)
Euh Thailand is wel wat meer dan ladyboys en kokosnoten :roll:

Ja, ongedierte, jungle, ruïnes toeristenvallen en tourista.

Frankenstein 30 augustus 2018 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8791040)
Precies jaloers.... en ja ik ga voor sightseeing (itt de viespeuken) oh en the food of course ), thai food very good ^^

Dat is jouw keuze; tempeltjes bekijken,

De ander legt rauw zijn pik in een hoer, weer de ander met condoom. Allemaal vrije keuzes. Leg mij uit wat hier zo erg aan is ?

Er zijn ergere dingen in de wereld ; te denken valt aan vrouwen besnijdenis. Hou je daar mee bezig; ga Somalische vrouwen op Sschiphol aanspreken en zeggen dat het afsnijden van de clitoris verachtelijke praktijken zijn. Ergo maak je nuttig.

Weyland 30 augustus 2018 21:08

Hier een liedje van een Belg (Lou Deprijck) die er zit, bembem.

https://youtu.be/HOB64-qL1G0


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be