Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Vlaams Belang: De ramadan hoort hier niet thuis: Steden Tegen Islamisering pakt uit m (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220044)

Politics.be 18 juni 2015 17:40

Vlaams Belang: De ramadan hoort hier niet thuis: Steden Tegen Islamisering pakt uit m
 
Filip Dewinter: “Capituleren voor ramadangebruiken leidt tot de islamisering van onze cultuur.” Van donderdag 18 juni tot en met vrijdag 17 juli vindt de ramadan plaats, de vastenmaand van de moslims. Tussen zonsop- en zonsondergang mogen moslims o.m. niet eten, niet drinken en geen seks hebben. Het einde wordt gevierd met het suikerfeest. De ramadan is een jaarlijkse periode van nóg meer jihadaanslagen wereldwijd dan gewoonlijk (zie: http://www.thereligionofpeace.com).


Het is ook algemeen geweten, met name door politiediensten, dat wegens een gebrek aan voedingsstoffen de korte lontjes van heel wat moslimjongeren tijdens de ramadan extra kort zijn. Moslimwijken zijn dan ook extra ontvlambaar. Buurten waar zich moskeeën bevinden zijn, moslim-‘stewards’ of niet, haarden van overlast.

We herinneren ons dan ook laffe overheidsrichtlijnen om tijdens de ramadan in moslimwijken niet te ‘provoceren’, door bijvoorbeeld in het openbaar iets te eten of te drinken. Om nog te zwijgen van de vele halal-maatregelen die in gevangenissen worden genomen voor de oververtegenwoordigde moslimgedetineerden.

Bovendien is er het jaarlijks weerkerend fenomeen van werkgevers en scholen die (moeten) plooien voor de ramadan-grillen van moslims die ondermaats presteren of gewoonweg niet komen opdagen. Ook is er het pleidooi van islamofiele multiculturalisten om van islamitische feestdagen zoals het offerfeest en het suikerfeest een officiële feestdag te maken. Zo heeft de Duitse stad Hamburg reeds beslist om islamitische feestdagen officieel te erkennen.

‘Islamisering’ geeft de evolutie aan waarbij steeds meer facetten van onze samenleving of cultuur worden beïnvloed en gedomineerd door de wetten en gebruiken van de islam. In combinatie met de overdadige, obsessionele aandacht in de media voor islamitische tradities zoals de ramadan, leiden alle hierboven genoemde toegevingen en capitulaties tot wat Pim Fortuyn treffend de ‘islamisering van onze cultuur’ (1997) noemde.



Steden Tegen Islamisering (STI) treedt in het verzet tegen de islamisering van onze cultuur en zal een 100 duizendtal ‘100% haram’-stickers met varken als symbool (zie bijlage) en een 100-tal affiches verspreiden over heel Vlaanderen. Ook kondigt STI meer acties aan naar aanleiding van het offerfeest, het ritueel slachten.

Bron: politics.be

CLAESSENS Joris 19 juni 2015 12:40

(zie bijlage) 8-)

Snerror 19 juni 2015 15:45

Zou het niet beter zijn om te zwijgen over de islam ipv islamwoordenschat zoals 'Haram' te verspreiden?

Bolleke Wol 20 juni 2015 08:51

Wie of wat is "Steden tegen Islamisering" en welke steden zijn daar bij aangesloten?

Vrijheideerst 20 juni 2015 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7706349)
Wie of wat is "Steden tegen Islamisering" en welke steden zijn daar bij aangesloten?

Dat is een initiatief dat al bestaat sinds toen ik nog bij het VB was, van zo rond 2007-2008.

Ik zag toen enkele foto's met oa Dewinter en Strache. Verder weet ik er ook niets van.

Bolleke Wol 21 juni 2015 07:47

Blijkbaar weet niemand er iets van.

Maar ik heb al zo'n vermoeden van het antwoord: het is een mantelorganisatie van VB zelf, bemand door VB'ers (en een paar NSA'ers of zo), en er is geen enkele stad bij aangesloten.

circe 21 juni 2015 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7707655)
Blijkbaar weet niemand er iets van.

Maar ik heb al zo'n vermoeden van het antwoord: het is een mantelorganisatie van VB zelf, bemand door VB'ers (en een paar NSA'ers of zo), en er is geen enkele stad bij aangesloten.

neenee SIOE is een organizatie uit Denemarken dacht ik. Ze is hier bekend toen ze wilden betogen in Brussel, met dus mensen van heel Europa. Maar dit mocht niet van onze democratische burgemeester thielemans, gezien 45% van de Brusselaars nu moslim is.

De mensen van het VB die toen ook aanwezig waren werden tegen de grond gegooid en er werden speciale bataljons oproerpolitie uit LUIK (niet Antwerpen, dat is Vlaams) gehaald om die "vlamingen" lekker in de pan te hakken.

Het was een beschamende vertoning.
http://www.brusselsjournal.com/node/2438

Jay-P. 21 juni 2015 09:40

TheBrusselsJournal :thumbsup:
Professioneel blogger en ex-gazetten Joernaille: Paul Belien, man van Alexandra "La" Colen :thumbsup:


Nu ben ik echt waar zwaar onder de indruk. :thumbsup:
[/Sarcasm&Irony]

circe 21 juni 2015 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7707732)
TheBrusselsJournal :thumbsup:
Professioneel blogger en ex-gazetten Joernaille: Paul Belien, man van Alexandra "La" Colen :thumbsup:


Nu ben ik echt waar zwaar onder de indruk. :thumbsup:
[/Sarcasm&Irony]

uw smaak zal me een worst wezen.

Citaat:

Who we are
The Brussels Journal is written by Europeans, living in as well as outside Europe. The Brussels Journal is published by the Society for the Advancement of Freedom in Europe (SAFE), a Swiss non-profit organisation.
en daar kan jij dan wel een puntje aan zuigen.

Jay-P. 21 juni 2015 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7707740)
uw smaak zal me een worst wezen.
en daar kan jij dan wel een puntje aan zuigen.

Dat zuigen: tot daar toe maar 'k vind het puntje niet:
Citaat:

Who we are
The Brussels Journal is written by Europeans, living in as well as outside Europe. The Brussels Journal is published by the Society for the Advancement of Freedom in Europe (SAFE), a Swiss non-profit organisation.
Et alors????

Vrijheideerst 21 juni 2015 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7707655)
Blijkbaar weet niemand er iets van.

Maar ik heb al zo'n vermoeden van het antwoord: het is een mantelorganisatie van VB zelf, bemand door VB'ers (en een paar NSA'ers of zo), en er is geen enkele stad bij aangesloten.

Zoals Vlott dat ook was :?

circe 21 juni 2015 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7707779)
Zoals Vlott dat ook was :?

Vlott was een politiek partij opgericht door Coveliers.


SIOE is een internationale organizatie.

Jullie zien voor de verandering weer eens vlaams blokgeesten.

https://sioeeu.wordpress.com/

Citaat:

Stop Islamisation Of Europe – SIOE is an action group determined to prevent and reverse the implementation of sharia law in Europe.
  • Islamisation is the process by which the supremacy of islam is taking place by whatever means muslims and their allies use.
  • Unfortunately, muslims have many allies in the European establishment, in politics, religion and the judiciary.
  • Muslim leaders use our own virtues of tolerance and freedom against us to establish islam’s own intolerance and oppression.
  • Together with our own establishment they suppress our free speech and stealthily introduce sharia law.
  • It is rapidly becoming a crime to criticise mohammed and islam.
  • SIOE does not consider it a crime to criticise mohammed and islam; it considers it a duty.
  • It is no accident that the least developed countries in the world are often islamic and the most prosperous are those which have made religion one of personal belief and established democracy as their political core.
  • SIOE intends to keep Europe and the West the most prosperous and free part of the world and it will do this through action.
  • Wherever islamism rears its ugly head SIOE will be there. Its members are undaunted by the criticism SIOE receives from all sides.
  • The self-styled anti-fascists brand us right-wing fascist nationalists.
  • The Nazis and fascists call us left-wing liberals.
  • SIOE does not accept the concept of left-wing or right-wing. It believes in freedom and opposes totalitarianism whether it be Nazi. Communist, fascist or worst of all islam.
  • SIOE has regular anti-islamist demonstrations and intends to up its activity in the future. Information will be published on this site.
  • Unsurprisingly, this has made SIOE a target by the European establishment.
  • SIOE is the only non-party organisation, and Anders Gravers the only individual, to be sued by Kurt Westergaard for using his famous Mohammed turban-bomb cartoon; both for a substantial sum of money.
  • SO PLEASE JOIN AND /OR SUPPORT SIOE TO HELP SAFEGUARD YOUR FREEDOM


Vrijheideerst 21 juni 2015 11:41

Vlott was opgericht door Coveliers ja, en het VB heeft daar absoluut niks mee te maken gehad, zeker niet financiëel.

:roll:

Peche 21 juni 2015 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7707762)
Dat zuigen: tot daar toe maar 'k vind het puntje niet:

Et alors????

Zalig!
Jij draagt hoorns.

Vrijheideerst 21 juni 2015 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7707884)
Zalig!
Jij draagt hoorns.

De duivel??? :lol:

Peche 21 juni 2015 11:51

Die titel kroon ik een ander stilzwijgend toe. De betere weet wie en hij is zo ijdel dat hij zich wel aangesproken zal voelen ook.
Maar hij wankelt en ziet het van ver afkomen... Echter steeds dichter en warmer... I am coming. Expect me like Jesus to come

Jay-P. 21 juni 2015 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7707884)
Zalig!
Jij draagt hoorns.

Ik ben te oud voor dit alles.
Een zaligverklaring met hoorns : On aura tout vu dans ce pays!!!

Jan van den Berghe 21 juni 2015 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7705690)
Zou het niet beter zijn om te zwijgen over de islam ipv islamwoordenschat zoals 'Haram' te verspreiden?

Lost dit de problemen op? Indertijd heeft D'Hondt jarenlang geprobeerd iedere zinnige discussie over de migrantenproblematiek onmogelijk te maken. Het mocht niet aan bod komen. Er was zogezegd geen probleem... De lippen op elkaar en de hemel is helderblauw...

Jan van den Berghe 21 juni 2015 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7707732)
TheBrusselsJournal :thumbsup:
Professioneel blogger en ex-gazetten Joernaille: Paul Belien, man van Alexandra "La" Colen

Een mooi voorbeeld hoe sommigen omgaan met bronnen: enkel op basis van de politieke opvattingen van een schrijver (of hier: van de vrouw van de auteur).

Jay-P. 21 juni 2015 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7707984)
Een mooi voorbeeld hoe sommigen omgaan met bronnen: enkel op basis van de politieke opvattingen van een schrijver (of hier: van de vrouw van de auteur).

Juist, erg he!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be