Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie mag er naar Eurosong dit jaar? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45478)

Armadel 1 februari 2006 17:50

Wie mag er naar Eurosong dit jaar?
 
Om het even over het banaalste der banaliteiten te hebben (het is immers k&k).
Wie mag er van jullie naar Athene dit jaar om daar zichzelf drie minuten lang belachelijk te maken?

Proletariër 1 februari 2006 17:51

Armadel mag, en pak lombas mee!

Armadel 1 februari 2006 17:54

Dank je, maar dat gaat niet goed komen.
Ik zou Barbara Dex sturen. Dat is zo vrijwel de enige die (toonvast) kan zingen en het nummer zelf is kwalitatief beter dan de rest.

Levertraan 1 februari 2006 18:00

Diene neger.

Jazeker 1 februari 2006 18:05

Niemand/maakt niet uit. Ik zal toch niet kijken en het blijft een belachelijke bedoening om het platste te zoeken dat zal aanslaan in heel Europa.

Max van Dietschland 1 februari 2006 18:26

Laura Lynn natuurlijk ! :-D

Max van Dietschland 1 februari 2006 18:43

De meeste op die lijst zijn gewoon decadent gespuis en/of vreemdelingen. Vorige zondag heb ik eens gekeken en dat laatste nummer had meer weg van een peep-show :roll: . Schande ! En dit voor de openbare omroep dat ook met mijn belastingsgeld gefinancierd wordt. Bovendien keken er op dat uur nog kinderen mee.

Alleen Barbara Dex wist zich nog redelijk te handhaven. Bij haar primeert tenminste nog de stem en niet de borsen en de billen zoals bij de anderen. Bovendien is er veel te veel R&B-gewauwel en echte volkseigen Vlaamse muziek komt nauwelijks aan bod.

Ik ben wel eens benieuwd hoe eurosong er zou uitzien in een toekomstig Dietsland. :twisted:

Monocle 1 februari 2006 18:49

Mij maakt het allemaal toch niet zoveel uit, maar als ik dan toch een keuze zou moeten maken, dan Roxanne omwille van de "Push up" ;)

Pietje 1 februari 2006 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1529800)
De meeste op die lijst zijn gewoon decadent gespuis en/of vreemdelingen. Vorige zondag heb ik eens gekeken en dat laatste nummer had meer weg van een peep-show :roll: . Schande ! En dit voor de openbare omroep dat ook met mijn belastingsgeld gefinancierd wordt. Bovendien keken er op dat uur nog kinderen mee.

Het wordt hoog tijd, dat jij nog eens "van de grond gaat" :rofl: :rofl: :rofl:

Armadel 1 februari 2006 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1529800)
Ik ben wel eens benieuwd hoe eurosong er zou uitzien in een toekomstig Dietsland. :twisted:

Het gaat er niet uitzien omdat het verboden zal worden door het Dietsche censuur-comité. Tenzij er alleen maar eigen Dietsche muziek meedoet.

Vlaams-nationalist 1 februari 2006 20:06

Kaden met zijn "In your Heaven" was gewoon het beste. Dat dit niet door mocht; ik kan er nog steeds niet bij.

Supe®Staaf 1 februari 2006 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1529800)
Ik ben wel eens benieuwd hoe eurosong er zou uitzien in een toekomstig Dietsland. :twisted:

Niet moeilijk te voorspellen:

Shizie 1 februari 2006 21:54

they all suck imho maar Katerine ziet er tenminste lekker uit...

my 2c

Vlaanderen Boven 1 februari 2006 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie (Bericht 1530065)
they all suck imho maar Katerine ziet er tenminste lekker uit...

my 2c

Of ze zuigen weet ik niet maar ik moet je gelijk geven.

Maar ja, met genoeg make-up en goede belichting kan bijna iedereen er lekker uitzien.

Zijne Heerlijkheid 1 februari 2006 22:34

Voor 55% der stemmers alhier maakt het geen bal uit. Met zulke banaliteiten als dat volkse Eurovisiesongfestival houden wij, coole en hippe alternatievelingen, ons immers niet bezig.
:-)

Zijne Heerlijkheid 1 februari 2006 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1530041)
Niet moeilijk te voorspellen:

B�*h. Al dat zwart-geel-rood... een Dietse inzending onwaardig!

Jazeker 1 februari 2006 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid (Bericht 1530136)
Voor 55% der stemmers alhier maakt het geen bal uit. Met zulke banaliteiten als dat volkse Eurovisiesongfestival houden wij, coole en hippe alternatievelingen, ons immers niet bezig.
:-)

Wat is er in godsnaam volks aan ???????

Zijne Heerlijkheid 1 februari 2006 23:32

*Zucht*
Als in K&K ook al gevit moet worden over élk woordje...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1530180)
Wat is er in godsnaam volks aan ???????

OK, misschien is het woord wat ongelukkig gekozen. Ik gebruikte 'volks' in de betekenis van plat/mainstream/eenheidsworst-ig/goedkoop/ordinair...

Enfin, het was slechts de bedoeling m'n eigen keuze in die poll een beetje te relativeren.

Zo goed?

JusticeLover 1 februari 2006 23:39

Ik heb het liedje van Kaye Styles nog niet gehoord. Maar hij heeft zijn talenten al bewezen.

Patriot! 2 februari 2006 00:09

Weerzinwekkend, heel dat vulgaire eurosong-gedoe. Niet dat ik tegen de wedstrijd op zich ben, maar de absoluut inhoudsloze en dikwijls zelfs melodie-loze platvloerse zever, het walgelijke enthousiasme van Bart Peeters en de ernst waarmee de juryleden die would-be zangertjes en zangeresjes benaderen doen me kokhalzen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be