Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie wil me straks desnoods even bellen, mag anoniem (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258676)

bembem 20 april 2021 22:11

Wie wil me straks desnoods even bellen, mag anoniem
 
..... Ik zie het even niet meer zitten; professionele hulp is op dit moment uit den boze; pm vr m'n nr, ps het is niet covid related maar familiaal, x

bembem 20 april 2021 22:11

een luisterend oor zeg maar.........

bembem 20 april 2021 22:12

*ik zal de privacy respecteren*

Henri1 20 april 2021 22:12

Je zoekt een fuckbuddy? :lol:

bembem 20 april 2021 22:13

nee ik sta op de rand v zelfmoord, seriously

bembem 20 april 2021 22:15

enfin ik heb heus geen bijbedoelingen, laat dat duidelijk wezen

*zoals jullie weten: geisoleerde persoon hier die reeds prior covid met issues zat*

Libro 20 april 2021 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9660481)
nee ik sta op de rand v zelfmoord, seriously

https://www.zelfmoord1813.be/

Den Ardennees 20 april 2021 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9660481)
nee ik sta op de rand v zelfmoord, seriously

Niet doen, ook na moeilijke momenten komen er betere. Er zijn zoveel dingen in de wereld die het de moeite waard maken om verder te doen, al zie je het momenteel misschien niet zitten. Geef de moed niet op.

CUFI 20 april 2021 22:28

Toch geen zelfmoord plegen voor familiale redenen?
Zelfs als uw oogappel sterft moet ge volharden tot het bittere einde.

Rudy 20 april 2021 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9660481)
nee ik sta op de rand v zelfmoord, seriously

Hey Bem. Niet doen.

Dadeemelee 20 april 2021 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9660498)
Niet doen, ook na moeilijke momenten komen er betere. Er zijn zoveel dingen in de wereld die het de moeite waard maken om verder te doen, al zie je het momenteel misschien niet zitten. Geef de moed niet op.

Maarja er is overal wel wat mis.

wagner.666 20 april 2021 22:48

De pestertjes moeten op het schavot komen, ze zullen het wel weten wie ik bedoel die beren en consoorten.
U niet laten gaan boekenschrijfster, gij kunt het. Er wachten u nog bestsellers.

bembem 20 april 2021 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9660496)

Thx heb ik in verleden ettelijke malen naar gebeld....
Frankly, had er niets aan. Je spreekt er precies tgn een automaat.

bembem 20 april 2021 23:49

Nu ik ben ook geen puber die even gesusd dient te worden met meelevende woordjes-slogans-one liners als "doe het niet! er zijn zoveel leuke dingen ih leven etc.'....

De dees is gewoon opgeleefd, that is.

Het gaat om een heus reeel diepliggend probleem-*iets* dat al jaren aansluimert en nu tot een soort van apotheose dreigt te komen.

(Gelukkig ben ik bij m'n volle verstand id zin dat ik me bewust ben vd mechanismen responsible for it en de situatie zo rationeel mglk benader. Gevoelsmatig is echter een andere kwestie as I was always very/too sensitive.)

#een mislukte adoptie die tot zijn einde komt zeg maar~

bembem 21 april 2021 00:00

0450510124

(vervang de 5 door 7 & you are at it)

*enkel serieuze mensen pls

IJsboer 21 april 2021 01:02

Zoek een goede psycholoog / therapeut. Als je er binnengeraakt, want uit bron vernomen dat het met die maatregelen gewoon niet meer te doen is.

Je huisarts kan het best iemand aanbevelen denk ik. Die mensen luisteren naar je vanuit een niet-persoonlijke hoek en stellen de juiste vragen om je te doen reflecteren over je situatie en zo tot inzichten te komen waar je zelf nooit aan zou denken.

Pff, en dan daarstraks op de radio "het aantal zelfdodingen is gedaald tussen 2012 en 2018"
Ik word kwaad van die goednieuwsshow. Het aantal zelfdodingen en poginging is ENORM gestegen sinds corona.

bembem 21 april 2021 01:18

Psys heb ik genoeg gezien. In the end heb je er weinig aan.

Enfin bref, als zich hier binnenkort familiedrama's of dergelijke voordoen, jullie lezen het wel op Hln.(natuurlijk in de veronderstelling dat ik erg benadeeld word, achter de schermen you know what I am talking about)

#my livelyhood staat op het spel & ik meen genoeg afgezien te hebben
#dus bon, nothing to lose
#no mercy any longer

#it's that or Korea, and yes, I by far would prefer the land of the morning calm

#echter, men weet nooit hoe situaties evolueren/ hoe potjes al dan niet overkoken
#er is genoeg met mijn voeten gespeeld, dus bon

bembem 21 april 2021 01:23

#ik ken mezelf
#en hoe de situatie momenteel eruit ziet, weet ik dat dit de #bijna druppel is

#sorry ben geen machine die alles maar zomaar incasseert
#er is genoeg psychologische oorlog gespeeld, genoeg coup bas etc.
#ik ben op en zal naar alle wschlijkheid tot het uiterste gaan

#so be it, that's LIFE~

bembem 21 april 2021 01:31

Ps dit heeft in feite niets met corona te maken- as if :silly:

#nee ik zal naar alle wschnlijkheid 'passer au karcher' in de familiale sfeer
#des te pijnlijker daar ik het met volle bewustzijn meemaak & momenteel niets kan doen of het is weer koekenbak (:roll:) maw ben totaal overgeleverd aan hun goodwill, voel me zo #verloren, #in de steek gelaten, #aan mezelf overgeleverd #er wordt geen rekening gehouden met mij of mijn gevoelens, vooral zij zijn van tel :twisted:

Kan het er met niemand over hebben irl want iedereen heeft z'n eigen problemen en daarbij, toen ik vroeger 'hulp' - advies zocht, zelfs deskundige hulp, werd ik uiteindelijk niet echt serieus genomen, met een kluitje ih riet gestuurd, vh kastje naar de muur en/of zelfs ronduit vd regen in de drop..... enfin re-bref, ik kijk maw terug op een deel vh verleden en zie het opnieuw in full speed op me af komen aka miserie + kommer & kwel.

Het is alsof een gelukkig rustig bestaan nooit voor me weggelegd was.
Zo voelt het alleszins aan.

#wijven & geld
#het zal nooit veranderen
#do as i say not as I do, zeker :roll: :roll:

Enfin bref, we zullen zien :twisted:

bembem 21 april 2021 03:59



#sad & scared.........
....... in this #cruel world......
#hamster face so sad...............

: - ((((((((((((((((


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be